Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyyden romahdus johtuu naisten pinnallisiksi ja turhamaisiksi muuttuneista elämäntapaihanteista

Vierailija
16.03.2025 |

Kyllähän totuus on, että viimeisten 15 vuoden aikana hyvin monen naisen elämäntapaihanteet ovat muuttuneet pinnallisiksi ja turhamaisiksi. Aikaisemmin lähes kaikilla naisilla oli haaveena jossain vaiheessa löytää mies ja perustaa perhe. Nykyään tuollaisia naisia on paljon, paljon vähemmän. Monia naisia kiinnostaa elämässään nykyään vain kaikki pinnallisuus ja turhamaisuus, kuten wine & travel elämäntapa. Liekö somella vaikutusta tuohon. Vaikuttaa myös siltä, että moni nainen haluaa elää ikuista nuoruutta, eihän sellaiseen tietenkään lapset sovi.

Mutta tuosta asiastahan ei tietenkään saa syntyvyyskeskusteluissa puhua. Vaan pitää etsiä syitä romahtaneeseen syntyvyyteen heikoista tulevaisuudennäkymistä ja heikosta uskosta tulevaisuuteen, ilmastoahdistuksesta, työttömyyden pelosta, hintojen noususta ja mahdollisesta omasta heikosta taloustilanteesta, vaikka todellinen syy syntyvyyden romahdukselle on todennäköisesti jossain aivan muualla.

Kommentit (1207)

Vierailija
781/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyyden lasku johtuu tasan tarkkaan siitä, että on hankala löytää miestä joka olisi halukas sitoutumaan lapsiperhe-elämään. Jos olisin nyt raskaana ( mikä sinällään on mahdollista) teettäisin abortin sillä minulla ei ole mitään halua hankkia lasta yksin.

No suurin osa naisista jotka tekevät lapsen miehen kanssa myös eroavat siitä miehestä. Eli se ei kyllä tuota ongelmaa ratkaise :D Toki sen fantasioiden prinssin kanssa minäkin tekisin ainakin 20 lasta. Mutta todellisuus on asia erikseen

Niin. Kyllä monet eroavat, mutta lähtökohtana ei ole kuitenkaan raskausaika ja vauva-arki yksin ilman toista vanhempaa ja tukiverkostoa.

En kirjoita nyt fantasioiden prinsseistä vaan vastuunsa kantavista miehistä, jotka eivät kavahda lapsiarkea. Ei minua kiinnosta olla pelkkänä lapsenvahtina kotiin ja lei

Ei vauva-aika ole naiselle raskas. Ekaksi kuukaudeksi kun hommaa ruokaa, niin sen jälkeen pääsee jo vauvan kanssa kauppaan, eikä oikeastaan muuta tarvitsekaan. Kaupunkialueilla voi jopa woltata, ym. 

Iso osa vauva-ajan ongelmista syntyy siitä, että miestä osallistetaan liiallisesti ja vauva tavallaan syrjäytetään välittömäsi, kun syntyy. Luonnonläheisissä heimoissa naiset ovat 24/7 kiinni vauvassa (kuten eläimekin) ja vauva adaptoituu täysin äidin rytmiin ja rutiineihin. Kokeneemmat äidit kritisoivat jopa vaippasekoilua ja väittävät, että jo hyvin pienet vauvat pystyy ehdollistamaan pissaamaan "cue"n avulla eli käskystä

Ongelmat alkavat siitä, kun vauva yritetään erottaa hoivaajasta. Nukuttaa yksin, erillään, ja myöskin tuo että ihan tieten tahtoen opetetaan ensin ulostamaan vaippaan. Kaikki rintapumput ja miesten yösyötöt vaan lisäävät tätä kuilua naisen ja vauvan välillä. Mutta jos näiden välillä ei ole mitään, vauva-aika ei ole mitenkään erityisen kuormittavaaa

Vierailija
782/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitäisi laittaa autiolle saarelle 10-20 vuodeksi, palautuisi arvot kohdalleen. Alkaisi muna kiinnostamaan ja ymmärtäisivät että miehet tekee paljin asioita naisen hyväksi, naiset ei vaan huomaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyyden lasku johtuu tasan tarkkaan siitä, että on hankala löytää miestä joka olisi halukas sitoutumaan lapsiperhe-elämään. Jos olisin nyt raskaana ( mikä sinällään on mahdollista) teettäisin abortin sillä minulla ei ole mitään halua hankkia lasta yksin.

Tuo on tekosyy. Naiset eivät ennen  pelänneet yksinhuoltajuutta.

Ihan varmasti pelkäsivät. Ennen yksinhuoltajaksi jääminen oli naisen elämässä vielä isompi katastrofi, kuin nykyään. 

Ennen ihmiset eivät pelänneet vastuuta. Nykyisin oma lapsi on liian suuri vastuu lapsettomille. Sitä vastuun ottamista todellisuudessa pelätään.

Onhan se vastuullista, että et hanki lapsia jos tiedät, että susta ei esim. omista ongelmista johtuen olisi takaamaan sille lapselle hyvää lapsuutta. 

Vierailija
784/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suurin osa naisista jotka tekevät lapsen miehen kanssa myös eroavat siitä miehestä. Eli se ei kyllä tuota ongelmaa ratkaise :D Toki sen fantasioiden prinssin kanssa minäkin tekisin ainakin 20 lasta. Mutta todellisuus on asia erikseen

Niin. Kyllä monet eroavat, mutta lähtökohtana ei ole kuitenkaan raskausaika ja vauva-arki yksin ilman toista vanhempaa ja tukiverkostoa.

En kirjoita nyt fantasioiden prinsseistä vaan vastuunsa kantavista miehistä, jotka eivät kavahda lapsiarkea. Ei minua k

Niin joo ja tämä länsimaalainen, jopa sadistinen vauvanhoito-oppi on lähtöisin natsisaksasta jonkun hullun tantan keksimänä. Liekö ihan tarkoituksena rikkoa vauvan psyyke ja naisen sekä vauvan kiintymyssuhde, vai mikä sitten onkaan. Mutta luonto osaa tuon homman kyllä, kun unohtaa tiedeukkojen sekoilut.

Vierailija
785/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitäisi laittaa autiolle saarelle 10-20 vuodeksi, palautuisi arvot kohdalleen. Alkaisi muna kiinnostamaan ja ymmärtäisivät että miehet tekee paljin asioita naisen hyväksi, naiset ei vaan huomaa sitä.

Sopii mulle! Jaetaan valtio kahtia, toiselle puolelle miehet ja toiselle naiset. 

Vierailija
786/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me huomataan. Minä ainakin arvostan infraa eli kotiani ja ruokakauppaa. Mutta se ei poista perusoikeuksiani ja itsemääräämisoikeuttani, vaan tekee minusta ihmisen. Yhtä lailla voisin kasvattaa inhimillisen vauvan, mies vaan ei oikein kuulu näihin prosesseihin ellei tule toimeen minun kanssani, mitä he eivät tule. 

Vierailija
787/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii mulle! Jaetaan valtio kahtia, toiselle puolelle miehet ja toiselle naiset. 

Voidaan myös kokeilla toisinpäin. Kuinka kauan lauma miehiä kestäisi autiolla saarella? 🤔 

Vierailija
788/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten? Eivät kovin isoja asioita taida olla, kun ovat niin näkymättömiä?

Vierailija
789/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Korjaan; panemisvietti. Ihmiset ja muut nisäkkäät pysyvät olemassa panemisvietin avulla."

Tutkimuksen mukaan miestä vetävät puoleensä ja kiihottavat eniten ne naisen omianaisuudet ja piirteet jotka kielivät naisen hedelmällisyydestä ja terveydestä. Turha siis väittää että panemisvietillä ei ole mitään tekemistä lisääntymisvietin kanssa kun sitä vetävät puoleensä eniten hyvästä lisääntymisterveydestä kertovat naisen piirteet.

Eikä kukaan ole väittänytkään etteikö eniten panettaisi hedelmällisen näköinen nainen. Aivan kuten naiset valkkaavat nuoria ja jänteviä miehiä seksikumppaneikseen.

Jos on yhtään kokemusta parittlusta ja

Siittiön laadulla ei ole muuta merkitystä kuin se, mitä tietoa kantaa ja onnistuuko hedelmöittämään. Mutatoitunut ja heikko siittiö ei todennäköisesti hedelmöitä. Naisena osaan pitää oman hedelmällisyyteni sen verran korkeana, etten pidä vanhemman miehen siittiöiden laatua millään tavalla uhkana hedelmöittymiselle. Lisäksi linkitykset autismiin ja muuhun selittyvät todennäköisesti osittain sillä, että nainen ei ole saanut valita kumppaniaan, vaan on pakotettu jonkun änkyrän nuorikoksi. 

Vierailija
790/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tekosyy. Naiset eivät ennen  pelänneet yksinhuoltajuutta.

Ihan varmasti pelkäsivät. Ennen yksinhuoltajaksi jääminen oli naisen elämässä vielä isompi katastrofi, kuin nykyään. 

Ennen ihmiset eivät pelänneet vastuuta. Nykyisin oma lapsi on liian suuri vastuu lapsettomille. Sitä vastuun ottamista todellisuudessa pelätään.

Onhan se vastuullista, että et hanki lapsia jos tiedät,

Pystyisin kyllä kantamaan vastuun lapsesta, mutta todennäköisesti muuttuisin katkeraksi ja kokisin lapsen olevan kiviriippa, jos olisin ainoastaan lapsen kanssa 24/7 vuodesta toiseen.

Vierailija
791/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me huomataan. Minä ainakin arvostan infraa eli kotiani ja ruokakauppaa. Mutta se ei poista perusoikeuksiani ja itsemääräämisoikeuttani, vaan tekee minusta ihmisen. Yhtä lailla voisin kasvattaa inhimillisen vauvan, mies vaan ei oikein kuulu näihin prosesseihin ellei tule toimeen minun kanssani, mitä he eivät tule. 

Ei miehet noita naisten takia tee, vaan itsensä. 

Vierailija
792/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle se on sinänsä ihan sama paistaako aurinko minun vuokseni vai pääsenkö nauttimaan siitä jonkun muun siivellä. Voin silti arvostaa aurinkoa.

Vierailija
793/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siittiön laadulla ei ole muuta merkitystä kuin se, mitä tietoa kantaa ja onnistuuko hedelmöittämään. Mutatoitunut ja heikko siittiö ei todennäköisesti hedelmöitä. Naisena osaan pitää oman hedelmällisyyteni sen verran korkeana, etten pidä vanhemman miehen siittiöiden laatua millään tavalla uhkana hedelmöittymiselle. Lisäksi linkitykset autismiin ja muuhun selittyvät todennäköisesti osittain sillä, että nainen ei ole saanut valita kumppaniaan, vaan on pakotettu jonkun änkyrän nuorikoksi. "

Ikä ei ole näissä asioissa kummankaan puolella. Puolet perimästä tulee äidiltä ja puolet isältä, joten totta hitossa sillä siittiön laadulla on merkitystä. Mutaatiot eivät aina johda lisääntymiskyvyttömyyteen, vaan jälkeläisten todennäköisempään sairastavuuteen ja vammaisuuteen.

Vierailija
794/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha. Raha. Raha. Raha ja vielä kerran raha. Siinä teille syy. 

Jos ihmisillä ei ole mahdollisuutta tarjota niille lapsille harrastuksia, ruokaa, vaatteita ja koko perhe ei ikinä pääse minnekään lomalle jne. Niin silloin osa ihmisistä valitsee olla tekemättä lapsia tai niin monta lasta kuin haluaisivat. 

Rikkaat edelleen lisääntyy. Rikkaat miehet erityisesti. Katsokaa tilastoja. 

Jos naisen pitää luopua kaikesta elämässään, eikö lapsillekaan voi tarjota mitään perustarpeita, sitten jää lapset tekemättä. 

Mutta tätähän te halusitte kun äänestitte Kokoomuksen ja persut valtaan. 

No höpö höpö nyt taas. Kokkarit ja persut ovat olleet vallankahvassa silmänräpäyksen ajan. Syntyvyys aloitti laskunsa jo aikaa sitten. Ei demareiden hallituksen aikana lisään

En minä ainakaan kärsi. Syntyvyyden lasku on parasta mitä maapallolle voi tapahtua.

Vierailija
795/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi tyytyä siihen, että on kotona lasten kanssa vuodesta toiseen? Jos nainen aloittaa nuorena tekeen lapsia, jää hänen omat opiskelut ja ura-ajatukset sivuun.. ja hetken päästä tulee ero ja sitten ei ole voimavaroja mihinkään ja kierre on valmis. 

Ei! Pitäkää naiset kiinni siitä, että opiskelette itselleen ammatin ja saatte myös itse elantonne. Sain nuorena lapsen ja ymmärsin, että minulla täytyy olla muutakin unelmaa, kun olla kotiäitinä. Se oli aivan ihanaa, mutta myös muuta tarvitaan. Nyt lapsi on jo iso, hän jäi ainoaksi lapseksemme. Nyt keskityn täysin omaan työhön ja töissä etenemiseen. Mieheni kanssa meillä on lähes sama palkka nettona, noin 100e/kk heitolla. Eli ei, en ole nyt enkä tulevaisuudessa riippuvainen kenenkään muun palkasta. Koen tämän tärkeänä ja haluan tämän myös lapselleni opettaa!

Ja ei, tähän ei liity mitenkään "naisten pinnallisuus". Ihan puhdas järki on tässä itselläni ollut kyseessä.

Vierailija
796/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle se on sinänsä ihan sama paistaako aurinko minun vuokseni vai pääsenkö nauttimaan siitä jonkun muun siivellä. Voin silti arvostaa aurinkoa.

Aijoo unohdinkin, että miehet pitävät myös auringon paistamassa.

Vierailija
797/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne miesten naisten eteen tekemät näkymättömät asiat sitten ovat, kun ovat sitten jo niin näkymättömiä ettei keksi? Salaojat?

Vierailija
798/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin huomaan ja myös arvostan. Toisaalta olen siinä määrin kokenut ihmissuhteissa - muutoinkin kuin rakkaudessa painostusta siihen, että pitäisi pyhittää elämä kotona olemiseen ja mielellään olla poissa työelämästä ja harrastuksista, jotta olisi sopiva parisuhteeseen. En tarvitse niin itsekkäitä ja pelkästään omaa napaansa ajattelevia ihmisä elämääni. Jos he ovat onnellisia pelkästään kotona olemiseen niin ei se ole minulta pois. Lapsiperheessä kumpikin joustaa menoistaan (kuten parisuhteessakin vaikkei olisikaan lapsia). Ei ole ainoastaan naisen velvollisuus kantaa kaikkea vastuuta ja luopua elämästä, jotta mies voisi jatkaa elämäänsä niin kuin sinkkuaikoina. Muna kiinnostaa ja on aina kiinnostanut - kotiorjuus sen sijaan ei.

Vierailija
799/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne miesten naisten eteen tekemät näkymättömät asiat sitten ovat, kun ovat sitten jo niin näkymättömiä ettei keksi? Salaojat?

Eivät taida salaojiakaan naisia varten kaivaa. Ainakaan toivottavasti...

Vierailija
800/1207 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siittiön laadulla ei ole muuta merkitystä kuin se, mitä tietoa kantaa ja onnistuuko hedelmöittämään. Mutatoitunut ja heikko siittiö ei todennäköisesti hedelmöitä. Naisena osaan pitää oman hedelmällisyyteni sen verran korkeana, etten pidä vanhemman miehen siittiöiden laatua millään tavalla uhkana hedelmöittymiselle. Lisäksi linkitykset autismiin ja muuhun selittyvät todennäköisesti osittain sillä, että nainen ei ole saanut valita kumppaniaan, vaan on pakotettu jonkun änkyrän nuorikoksi. "

Ikä ei ole näissä asioissa kummankaan puolella. Puolet perimästä tulee äidiltä ja puolet isältä, joten totta hitossa sillä siittiön laadulla on merkitystä. Mutaatiot eivät aina johda lisääntymiskyvyttömyyteen, vaan jälkeläisten todennäköisempään sairastavuuteen ja vammaisuuteen.

Tiedepropagandan mielestä. Luonnossa sen sijaan kokeneet emo ja siittäjä tuottavat kokeneet ja menestyvät poikaset. 

Broilerilaitoksissa arvostetaan uutta ja tuoretta lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän