Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?
Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)
Kommentit (1325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesajan Messias on muuten Kyyros Suuri. Hän oli Persian kuningas, joka valloitti Babylonian vuonna 539 eaa. Jesaja mainitsee hänet nimeltä (Jes. 44:28; Jes. 45:1). Ja "Herran palvelija" on Israelin kansa. (4055)
Raamattua on mahdotonta opettaa oikein ,jos ei ymmärrä sitä.
Näin on. Ymmärrän nykyään juutalaisia paljon paremmin kuin aiemmin. Ihme että ovat niin kärsivällisiä väärien tulkintojen kanssa.
Jesaja:
45:1 Näin sanoo Herra voidellulleen Koorekselle, jonka oikeaan käteen minä olen tarttunut kukistaakseni kansat hänen edestään ja riisuakseni kuninkaitten kupeilta vyöt, että ovet hänen edessään avautuisivat eivätkä portit sulkeutuisi.
45:2 Minä käyn sinun edelläsi ja tasoitan kukkulat, minä murran vas
Lainasit Raamatun kohtaa, jossa Kooresta kutsutaan messiaaksi! Tiedät mitä messias tarkoittaa? "Voideltu"
Messiaan tullessa ei pitänyt alkaa rauhan Jumalan kanssa, vaan aseet piti takoa auroiksi jne. Aika paljon on Kristuksen vuoksi jouduttu laimentamaan profetiaa.
Rakastaako Jumala minua siitä huolimatta vaikka en ole menestynyt elämässäni, olen introvertti ihminen enkä jaksa aina ihmisiä.
Onko väärin tuntea vahingoniloa siitä, että ihmiset jotka ovat kiusanneet ja vahingoittaneet minua, ovat nyt kuolleet tai sairastuneet vakavasti. Ovatpahan nyt saaneet palkkansa.
Miksiköhän suurin osa uskovaisista on rahanahneita? Eikö Jeesus sanonut, että rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri?
Kuninkaatkin voideltiin VT . Koores ei ole Messias,vaan jumalaton hallitsija jonka Jumala otti tekemään tarkoitustaan. Juutalaisetkaan eivät jaa näkemystäsi.
Oletko tutustunut UT , joka on vanhantestamentin täyttymys?
Vierailija kirjoitti:
Messiaan tullessa ei pitänyt alkaa rauhan Jumalan kanssa, vaan aseet piti takoa auroiksi jne. Aika paljon on Kristuksen vuoksi jouduttu laimentamaan profetiaa.
Kirjoitat rauhanvaltakunnasta/tuhatvuotisesta valtakunnasta. Se ei ole vielä alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaako Jumala minua siitä huolimatta vaikka en ole menestynyt elämässäni, olen introvertti ihminen enkä jaksa aina ihmisiä.
Jumala ei katso henkilöön, hän antaa auringonsa paistaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin tuntea vahingoniloa siitä, että ihmiset jotka ovat kiusanneet ja vahingoittaneet minua, ovat nyt kuolleet tai sairastuneet vakavasti. Ovatpahan nyt saaneet palkkansa.
Tunteet eivät ole syntiä mutta väärät asenteet ovat.Jumala voi asettaa oikeisiin mittasuhteisiin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän suurin osa uskovaisista on rahanahneita? Eikö Jeesus sanonut, että rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri?
En tunne yhtään rahanahnetta uskovaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai rakastaa, meistä kukaan ei ole täydellinen. Ainoa mitä pitää jahdata on Jeesus, maan päällisillä menestyksillä ja asioilla ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
On, koska vain Jumala tuomitsee. Meidän tehtävä on kääntää toinen poski ja antaa anteeeksi niin kuin Jumala anteeksi antaa niille jotka ovat häntä vastaan rikkoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito uskovainen ei ole rahanahne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat rauhanvaltakunnasta/tuhatvuotisesta valtakunnasta. Se ei ole vielä alkanut.
Silloin Messias ei ole tullut vielä.
Tiedän että UTiin on otettu mukaan myöhään kirjoitetut "liitteet", joilla yritetään selittää sitä miksi Messias-profetiat eivät toteutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito uskovainen ei ole rahanahne.
Voi olla mutta pitää tehdä parannus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, koska vain Jumala tuomitsee. Meidän tehtävä on kääntää toinen poski ja antaa anteeeksi niin kuin Jumala anteeksi antaa niille jotka ovat häntä vastaan rikkoneet.
Tämä oli Jeesuksen poliittinen viesti. Kun Jeesusta katsoo Gandhina, moni todella outo asia ja jopa sananlasku on loogisempi. Jeesus halusi ajaa Rooman ulos ja johtaa Israelin voittoon ja hallita sitä. Kuten messiasprofetiat tarkasti kuvaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin Messias ei ole tullut vielä.
Tiedän että UTiin on otettu mukaan myöhään kirjoitetut "liitteet", joilla yritetään selittää sitä miksi Messias-profetiat eivät toteutuneet.
Sinulla on juutalainen oppi . Kristityt pitävät Jeesusta Messiaana. Myös Messiaaniset eli uskovat juutalaiset.
Vierailija kirjoitti:
"Silloin Jumala olisi valhettelija ja tekisi syntiä, mitä hän ei voi edes tehdä."
Oletko sinä tuo kyseinen Jumala, vai mistä sinä tuon mukamas tiedät? Minulla ainakin on opetettu että Jumala on kaikkivaltias, joka tarkoittaa että hän voi tehdä ihan mitä vaan.
Uskovat mielellään määräävät mitä Jumala saa tai voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli Jeesuksen poliittinen viesti. Kun Jeesusta katsoo Gandhina, moni todella outo asia ja jopa sananlasku on loogisempi. Jeesus halusi ajaa Rooman ulos ja johtaa Israelin voittoon ja hallita sitä. Kuten messiasprofetiat tarkasti kuvaavat.
Jeesus ei tullut poliittiseksi hallitsijaksi maanpäälle, eikä niin ole missään profetoitu. Hänen kuninkuutensa on hengellistä.
Jesaja:
45:1 Näin sanoo Herra voidellulleen Koorekselle, jonka oikeaan käteen minä olen tarttunut kukistaakseni kansat hänen edestään ja riisuakseni kuninkaitten kupeilta vyöt, että ovet hänen edessään avautuisivat eivätkä portit sulkeutuisi.
45:2 Minä käyn sinun edelläsi ja tasoitan kukkulat, minä murran vaskiovet ja rikon rautasalvat.
45:3 Minä annan sinulle aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä, tietääksesi, että minä, Herra, olen se, joka sinut nimeltä kutsuin, minä, Israelin Jumala.
45:4 Palvelijani Jaakobin ja valittuni Israelin tähden minä kutsuin sinut nimeltä ja annoin sinulle kunnianimen, vaikka sinä et minua tuntenut.
45:5 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne,
Alota siitä että Koores ei ole Messias.