Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
16.03.2025 |

Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)

Kommentit (1325)

Vierailija
461/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegetarismi kuuluu ilmastonmuutos pelleilyyn. Maatilat pitäisi hävittää ja ruokatuotanto omavaraisuus tuhota.

Siksi se kuuluu ideologiseenuskontoharhaan.

Niin ilmastonmuutoksen vuoksiko Fransiskus Assisilainen oli kasvissyöjä? Ilmastonmuutoksen vuoksiko kristityillä on paasto, joka tarkoittaa kasvissyöntiä? 

Tarkoitin suuressa mittakaavassa olevaa liharuuan poistamista ihmisravinnoksi.

Vierailija
462/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vedenpaisumuksen jälkeen annettiin ihmisille liharavinto.

Sitä ennen oli hedelmät ja kasvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lopun ajan merkeistä on myös lisääntyvä kasvisyönti ja ettei haluta naimisiin.

Jälkimmäisen kyllä ymmärtää lopunaikojen moraalisen rappion merkkinä, mutta mistä tuo kasvissyönti tulee?

Ihminen on sekasyöjä ja alunperin ei juurikaan kasviksia ollut saatavilla. Pelkkä kasvisruokavalio rappeuttaa aivoja ja turmelee ihmismieltä. 

Mutta Jumalahan nimenomaan loi ihmisen kasvissyöjäksi? Eihän Edenin puutarhassa syöty lihaa,

Sori nyt en jaksa lähteä tarkistamaan tätä hepreaksi. Toki kesytettyihin eläimiin viitataan (hassu ajatus, että ne olisi luotu suoraan, kun villieläimistähän ne oikeasti on kesytetty).

Miksi sinusta sitten vain kasvien kohdalla sanotaan, että nämä anna teille ravinnoksi. Miksi sitä ei sanota tuossa eläinten kohdalla myös? 

Tuolla perusteella kaikki pitäisi tarkastaa alkuperäisellä kielellä, en jaksa uskoa että suomalaista raamattua olisi käännetty niin väärin että joku ymmärtäisi karjan tarkoittavan jotain muuta kuin sitä itseään että eläimiä syödään. Syödään niitä myös Jeesuksen aikaan, joten myös sen perusteella tästä on turha väitellä.  

Vierailija
464/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tulla uskoon mutta se tuntuu vaikealta. 

Lestadiolainen tausta, sen jälkeen vuosikymmenen new age-maailmassa hörhöilyt energiahoitoineen.. nyt olen kaikesta tuosta irti sanoutunut ja koitan taas löytää Jeesusta, mutta en halua ahdasmielistä liikettä ympärilleni. 

Olen kertaalleen avioeronnut ja elän susiparina. Tuntuu että uskovaisten rinnalla elän syntistä elämää, vaikka pyrinkin hyvään kaikessa. Olo on tyhjä ja turta.. välillä tuntuu yhdeltä kärsimykseltä tämä elämä. Olen hukassa ja tuntuu vaikealta vaikka arkielämä ja työ yms. sujuu. Tuntuu että Jumala ei kuule. 

En tiedä mitä tehdä?

Vierailija
465/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lopun ajan merkeistä on myös lisääntyvä kasvisyönti ja ettei haluta naimisiin.

Jälkimmäisen kyllä ymmärtää lopunaikojen moraalisen rappion merkkinä, mutta mistä tuo kasvissyönti tulee?

Ihminen on sekasyöjä ja alunperin ei juurikaan kasviksia ollut saatavilla. Pelkkä kasvisruokavalio rappeuttaa aivoja ja turmelee ihmismieltä. 

Mutta Jumalahan nimenomaan loi ihmisen kasvis

Tuolla perusteella kaikki pitäisi tarkastaa alkuperäisellä kielellä, en jaksa uskoa että suomalaista raamattua olisi käännetty niin väärin että joku ymmärtäisi karjan tarkoittavan jotain muuta kuin sitä itseään että eläimiä syödään. Syödään niitä myös Jeesuksen aikaan, joten myös sen perusteella tästä on turha väitellä.  

Karjaa ne ihmisetki voi olla eli ennenkuin joku menee tarkistaa niin kannibalismi on osa kristinuskoa

Vierailija
466/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolainen tausta, sen jälkeen vuosikymmenen new age-maailmassa hörhöilyt energiahoitoineen.. nyt olen kaikesta tuosta irti sanoutunut ja koitan taas löytää Jeesusta, mutta en halua ahdasmielistä liikettä ympärilleni. 

Olen kertaalleen avioeronnut ja elän susiparina. Tuntuu että uskovaisten rinnalla elän syntistä elämää, vaikka pyrinkin hyvään kaikessa. Olo on tyhjä ja turta.. välillä tuntuu yhdeltä kärsimykseltä tämä elämä. Olen hukassa ja tuntuu vaikealta vaikka arkielämä ja työ yms. sujuu. Tuntuu että Jumala ei kuule. 

En tiedä mitä tehdä?

Ensin kysyt Uskolta haluaako hän, sitten jos saat luvan laitat tarpeeksi liukkaria omaan heppiisi ja muistat liukastaa myös Uskon. Kun kaikki on valmista niin työnnyt hitaasti Uskoon kuunnellen hänen tuntemuksiaan. Ollessasi täysin Uskossa voit alkaa liikkua ees taas kunnes tulet.

Vierailija
467/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä?

, katso myös sydänmakasiini.

Vierailija
468/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Jumalahan nimenomaan loi ihmisen kasvis

No kyllä me aina perehdytään alkuperäiskielen merkityksiin, kun tutkitaan Raamattua. Totta kai Jeesuksen aikaan syötiin eläimiä. Tässä ei puhuttu siitä, vaan siitä, loikoJumala alunperin ihmiset syömään lihaa eikä kasveja - ei luonut, vaan nimenomaan ainoastaan kasvien syöminen mainitaan ennen syntiinlankeemusta. 

Vierailija
469/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegetarismi kuuluu ilmastonmuutos pelleilyyn. Maatilat pitäisi hävittää ja ruokatuotanto omavaraisuus tuhota.

Siksi se kuuluu ideologiseenuskontoharhaan.

Niin ilmastonmuutoksen vuoksiko Fransiskus Assisilainen oli kasvissyöjä? Ilmastonmuutoksen vuoksiko kristityillä on paasto, joka tarkoittaa kasvissyöntiä? 

Tarkoitin suuressa mittakaavassa olevaa liharuuan poistamista ihmisravinnoksi.

No sehän vain noudattaisi samaa linjaa kuin mainittu pyhimys. Kai sellaiseen pyrkiminen on Jumalan mieleen yleisemminkin? 

Vierailija
470/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kyllä me aina perehdytään alkuperäiskielen merkityksiin, kun tutkitaan Raamattua. Totta kai Jeesuksen aikaan syötiin eläimiä. Tässä ei puhuttu siitä, vaan siitä, loikoJumala alunperin ihmiset syömään lihaa eikä kasveja - ei luonut, vaan nimenomaan ainoastaan kasvien syöminen mainitaan ennen syntiinlankeemusta. "

Tarkistin ja joo karjaa tarkoittaa eli olin oikeassa. Ja jos Jeesus (Jumala) tarjoaa ruuaksi eläimiä niin miksi ihmeessä olisi tarkoittanut ihmisen kasvissyöjäksi? 

Vierailija
471/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä?

Rukoile ja pysy poissa synnistä niin hyvin kuin mahdollista. Jumala vastaa kyllä. Rukoilen puolestasi.

Vierailija
472/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No kyllä me aina perehdytään alkuperäiskielen merkityksiin, kun tutkitaan Raamattua. Totta kai Jeesuksen aikaan syötiin eläimiä. Tässä ei puhuttu siitä, vaan siitä, loikoJumala alunperin ihmiset syömään lihaa eikä kasveja - ei luonut, vaan nimenomaan ainoastaan kasvien syöminen mainitaan ennen syntiinlankeemusta. "

Tarkistin ja joo karjaa tarkoittaa eli olin oikeassa. Ja jos Jeesus (Jumala) tarjoaa ruuaksi eläimiä niin miksi ihmeessä olisi tarkoittanut ihmisen kasvissyöjäksi? 

Mikä siis oli se hepreankielinen sana ja sen tarkka merkitys? Muistaakseni se merkitys on lähinnä vain kotieläin, erotuksena villieläimistä.

Jeesus tarjoaa niitä eläimiä ruoaksi syntiinlankeemuksen jälkeen, joten puhutaan täysin ero asiasta siinä vaiheessa. 

Miksi se leijonakaan ei sitten syö karitsaa? 

Vierailija
473/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis oli se hepreankielinen sana ja sen tarkka merkitys? Muistaakseni se merkitys on lähinnä vain kotieläin, erotuksena villieläimistä.

Jeesus tarjoaa niitä eläimiä ruoaksi syntiinlankeemuksen jälkeen, joten puhutaan täysin ero asiasta siinä vaiheessa. 

Miksi se leijonakaan ei sitten syö karitsaa? 

https://translate.google.com/?sl=iw&tl=fi&text=%20%D7%81%20%D6%BC%20%D6…

Vierailija
474/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
475/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

to th   :

Vierailija
476/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso myös Esterit sarjaa tubessa. Siinä on sopivaa tietoa sulle avuksi.

Vierailija
477/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se leijonakaan ei sitten syö karitsaa

https://translate.google.com/?sl=iw&tl=fi&text=%20%D7%81%20%D6%BC%20%D6

Ei Google-kääntäjä osaa kertoa Raamatussa esiintyvien sanojen tarkkoja merkityksiä. Raamatuntutkimusta ei tehdä niin. 

Vierailija
478/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt anna mun copypasteta sitä tänne mutta löytyy kyllä kun etsii netistä

Vierailija
479/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulit uskoon ja miten?

Mitä ihmettä! Asiallinen kysymys! Miten tämä on selitettävissä?

Vierailija
480/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kielillä jotka tarkistin niin puhutaan nimenomaan karjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi