Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
16.03.2025 |

Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)

Kommentit (1325)

Vierailija
421/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lopun ajan merkeistä on myös lisääntyvä kasvisyönti ja ettei haluta naimisiin.

Jälkimmäisen kyllä ymmärtää lopunaikojen moraalisen rappion merkkinä, mutta mistä tuo kasvissyönti tulee?

Ihminen on sekasyöjä ja alunperin ei juurikaan kasviksia ollut saatavilla. Pelkkä kasvisruokavalio rappeuttaa aivoja ja turmelee ihmismieltä. 

Avaappas vähän tätä logiikkaas. "Alunperin" eli millon SUN mielestä siis? Mitä eläimet söi jos kasveja ei ollut saatavilla?

Muut kädelliset aika harvoin lihaa söi

Ei ihmiset heinää ja ruohoa syö. Siemeniä

Ei liity aiheeseen mitenkään mutta suurinosa kasviksista on "man made" eli ei ole luonnollisia. 

Kerro toki lisää

Vierailija
422/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lopun ajan merkeistä on myös lisääntyvä kasvisyönti ja ettei haluta naimisiin.

Jälkimmäisen kyllä ymmärtää lopunaikojen moraalisen rappion merkkinä, mutta mistä tuo kasvissyönti tulee?

Ihminen on sekasyöjä ja alunperin ei juurikaan kasviksia ollut saatavilla. Pelkkä kasvisruokavalio rappeuttaa aivoja ja turmelee ihmismieltä. 

Avaappas vähän tätä logiikkaas. "Alunperin" eli millon SUN mielestä siis? Mitä eläimet söi jos kasveja ei ollut saatavilla?

Oletko tokitampio. Pitäisi kirjoittaa: Kerro lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko to ki tam pio. Pitäisi kirjoittaa: Kerro lisää. 

Vierailija
424/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko tokitampio. Pitäisi kirjoittaa: Kerro lisää. "

Tokitoki

Vierailija
425/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen ollut koko elämäni yksin, yksinäinen, työtön, rahaton, masentunut.

Vastaa jumala

RUkoilen puolestasi! 

Ja minä voin uhrata vuohen

Minun puolestani tai takiani ei kyllä uhrata yhtäkään eläintä, hemmetti.

Eläinuhraaminen kumottiin uudessa testamentissa sitä ei tehdä siis

Vierailija
426/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo googlehan se on sellanen Jumala että... Joo Jumala on luvannut että jokainen saa tietää

Niin no, siinä ei tietty googlea tarvittu, kun ymmärtäähän tuon olevan sula mahdottomuus muutenkin. Oli miten oli, ei kukaan pidä googlea jumalana vaan yleisen tiedon lähteenä ja hyvin kyllä kuvastaa taas teististä tapaa sulkea korvat ristiriitaiselta infolta ja väittää vaan vastaan kivenkovaa että näin se on. Kertoo että omat mielipiteet on tärkeämpää kuin totuus.

Vierailija
427/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa jumala

RUkoilen puolestasi! 

Sori, ei voi minkään. Nää ev. lut hupsut uskoo rukouksen auttavan, mutta tosiasiassa oikean jumalan huomion voi kääntää vain eläinuhrilla. 

Vierailija
428/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa jumala

RUkoilen puolestasi! 

Sori, ei voi minkään. Nää ev. lut hupsut uskoo rukouksen auttavan, mutta tosiasiassa oikean jumalan huomion voi kääntää vain eläinuhrilla. 

Ei ole vain evl lut joiden mielestä eläinuhreja ei tarvita. On yleiskristillinen asia, Raamatullinen asia.

Jeesuksen sovitustyön myötä ei eläinuhreja enää tarvita, vaan kaikki on valmista. Jeesus avasi Tien Taivaaseen.

Vierailija
429/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että Jeesus on Jumalan poika ja että Jumala herätti hänet kuolleista?

Vierailija
430/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jumalan poika. Jeesus oli vain joku kovaääninen jude

Vierailija
431/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Vierailija
432/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo googlehan se on sellanen Jumala että... Joo Jumala on luvannut että jokainen saa tietää

Niin no, siinä ei tietty googlea tarvittu, kun ymmärtäähän tuon olevan sula mahdottomuus muutenkin. Oli miten oli, ei kukaan pidä googlea jumalana vaan yleisen tiedon lähteenä ja hyvin kyllä kuvastaa taas teististä tapaa sulkea korvat ristiriitaiselta infolta ja väittää vaan vastaan kivenkovaa että näin se on. Kertoo että omat mielipiteet on tärkeämpää kuin totuus.

Sinä uskot Googleen minä Jumalaan

Vierailija
433/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon ! Jeesus on Jumalan toinen persoona, poika. Lihaksi tullut, maan päällä täysin ihminen ja täysin Jumala.

Vierailija
434/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuonela on valhe. Ei ole mitään odotustiloja, koska ei ole olemassa aikaa. Aika on vain tämän maailman harha.

Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään."

Luukas 16 valhetta? Entä miksi Jeesus sanoi ristin ryövärille, että jo tänään on kanssansa paratiisissa, eikä taivaassan?

Koska kaikki kuolleet silloin ennen Jeesuksen taivaaseenastumista meni tuonelaan. Toinen puoli oli nimeltään paratiisi.

Vierailija
435/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vegetarismi on uskonto pääasiassa . Se on hengellinen harha.

Vierailija
436/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuonela on valhe. Ei ole mitään odotustiloja, koska ei ole olemassa aikaa. Aika on vain tämän maailman harha.

Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään."

Luukas 16 valhetta? Entä miksi Jeesus sanoi ristin ryövärille, että jo tänään on kanssansa paratiisissa, eikä taivaassan?

Koska kaikki kuolleet silloin ennen Jeesuksen taivaaseenastumista meni tuonelaan. Toinen puoli oli nimeltään paratiisi.

Ja menee edelleenkin, eihän viimeistä tuomiota ole vielä ollut. 

Vierailija
437/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa jumala

RUkoilen puolestasi! 

Eläinuhraaminen kumottiin uudessa testamentissa sitä ei tehdä siis

Jännä että Jumala sitä ennen halusi niin paljon eläinuhreja 🤔. 

Vierailija
438/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Jumalahan nimenomaan loi ihmisen kasvissyöjäksi? Eihän Edenin puutarhassa syöty lihaa, ei edes leijonat. Sehän tuli vasta syntiinlankeemuksen myötä. 

Vierailija
439/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Pelastettujen sielut menevät heti kuoltuaan Jeesuksen luo.

Viimeisellä Tuomiolla pelastettujenkin maalliset ruumiit yhdistyvät sieluun. Jeesuksen omat , pelastetut ei tuomita vaan pääsevät ikuiseen Taivaaseen, saavat taivaallisen kehon. 

Vierailija
440/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus otti vankeja saaliikseen ja vei koko Aabrahamin helmaparatiisin mukanaan taivaaseen.Siksi uskovat kuolleet menee suoraan Jeesuksen ,pyhien ja Jumalan taivaaseen. Tuonela on ainoastaan odotustila kadotetuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan