Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?
Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)
Kommentit (1325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lopun ajan merkeistä on myös lisääntyvä kasvisyönti ja ettei haluta naimisiin.
Nonni, paljastit ittes persu uskikseksi joka ei saa pildeä
AV ei kyllä petä koskaan kun jopa hengellisissä keskusteluissa on pakko jauhaa persuista.
Joko muuten Sanna Marin on mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa tuskin on olemassa.
Korkeampi voima on olemassa, siintä ei ole
pienintäkään epäilystä, heille jotka ovat sen kohdanneet.
Tuolla korkeammalla voimalla ei ole nimeä.
Se on rajaton ja ääretön ajatukseton tila.
Rajallinen ajatus ei voi milloinkaan kohdata
sitä tilaa joka ei ole ajatusta, ajatukseton.
Se voidaan kohdata, vain ja ainoastaan silloin kun mieli on tyhjentynyt halusta olla jotakin ja tulla joksikin pyyteestä.
Kun mieli on täydellisesti tyhjentynyt kaikista rajallisista ajatuksista, mielikuvista ja muistikuvista, silloin kohdataan se mikä on todella pyhää.
Se on ykseyden rajaton tila joka on sama kun perimmäinen, absoluuttinen tietoisuuden tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoillaan
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Hupiukko joka olet satukirjassa. Lähetä mulle parikymmentä kaunista neitoa orgioihin.
Edellytys orgioihin pääsemiseksi on "vääräuskoisten" räjäyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi lopun ajan merkeistä on myös lisääntyvä kasvisyönti ja ettei haluta naimisiin.
Jälkimmäisen kyllä ymmärtää lopunaikojen moraalisen rappion merkkinä, mutta mistä tuo kasvissyönti tulee?
Ihminen on sekasyöjä ja alunperin ei juurikaan kasviksia ollut saatavilla. Pelkkä kasvisruokavalio rappeuttaa aivoja ja turmelee ihmismieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoillaan
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
Hupiukko joka olet satukirjassa. Lähetä mulle parikymmentä kaunista neitoa orgioihin.
Edellytys orgioihin pääsemiseksi on "vääräuskoisten" räjäyttäminen.
Ne on neitsyitä joita terot haluaa. Mulle kelepaa vain kunnon pervot neidot joilla tarpeeksi kokemusta etteivät turhia säikähä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Raamattu on ennustanut myös persut? Wow enpä tiennytkään. Olen aloittaja ja heteronainen joten joo vikaan meni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV ei kyllä petä koskaan kun jopa hengellisissä keskusteluissa on pakko jauhaa persuista.
Joko muuten Sanna Marin on mainittu?
Ei oo vielä mainittu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäisen kyllä ymmärtää lopunaikojen moraalisen rappion merkkinä, mutta mistä tuo kasvissyönti tulee?
Ihminen on sekasyöjä ja alunperin ei juurikaan kasviksia ollut saatavilla. Pelkkä kasvisruokavalio rappeuttaa aivoja ja turmelee ihmismieltä.
Avaappas vähän tätä logiikkaas. "Alunperin" eli millon SUN mielestä siis? Mitä eläimet söi jos kasveja ei ollut saatavilla?
Muut kädelliset aika harvoin lihaa söi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Raamattu on ennustanut myös persut? Wow enpä tiennytkään. Olen aloittaja ja heteronainen joten joo vikaan meni :)
Usko kukaan sun heteronaiseutta vaikka mekkoon tykkäät pukeentua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin jo kertonee että Raamattu on totta, miten he olisivat voineet tietää että 2000v myöhemmin ihmiset jättää lihan pikkuhiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Minä oon ap. Kunnon kristitty ja Perussuomalaisten ehdokas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaappas vähän tätä logiikkaas. "Alunperin" eli millon SUN mielestä siis? Mitä eläimet söi jos kasveja ei ollut saatavilla?
Ei ihmiset heinää ja ruohoa syö. Siemeniä joo ja leipää tekivät.
Vierailija kirjoitti:
"Tuonela on valhe. Ei ole mitään odotustiloja, koska ei ole olemassa aikaa. Aika on vain tämän maailman harha.
Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään."
Luukas 16 valhetta? Entä miksi Jeesus sanoi ristin ryövärille, että jo tänään on kanssansa paratiisissa, eikä taivaassan?
Koska ryöväri uskoi häneen.
Kertomus rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta on vain esimerkki juutalaisille, jotka uskoivat tuonelaan. Jeesushan voitti kuoleman ja nousi kuolleista. Jos uskoo Jeesukeen, ei ole kuolemaa eikä tuonelaa.
Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.
Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo omenista kuullu? Tai juureksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun satumaailmassas ei oo ollu kuin heinää ja ruohoa ennen? Mistähä kaikki nykykasvit on ilmestyny? Eläkä sano että jumala pieras ne yhtäkkiä maailmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuonela on valhe. Ei ole mitään odotustiloja, koska ei ole olemassa aikaa. Aika on vain tämän maailman harha.
Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään."
Luukas 16 valhetta? Entä miksi Jeesus sanoi ristin ryövärille, että jo tänään on kanssansa paratiisissa, eikä taivaassan?
Koska ryöväri uskoi häneen.
Kertomus rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta on vain esimerkki juutalaisille, jotka uskoivat tuonelaan. Jeesushan voitti kuoleman ja nousi kuolleista. Jos uskoo Jeesukeen, ei ole kuolemaa eikä tuonelaa.
Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
Taas näitä julumetun pitkiä blaablaa satukirjan juttuja. Usko jo ettei kukaa niitä lue
"Taas näitä julumetun pitkiä blaablaa satukirjan juttuja. Usko jo ettei kukaa niitä lue"
Itse piruko se siellä ruikuttaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun satumaailmassas ei oo ollu kuin heinää ja ruohoa ennen? Mistähä kaikki nykykasvit on ilmestyny? Eläkä sano että jumala pieras ne yhtäkkiä maailmalle
Ei liity aiheeseen mitenkään mutta suurinosa kasviksista on "man made" eli ei ole luonnollisia.
Vierailija kirjoitti:
"Taas näitä julumetun pitkiä blaablaa satukirjan juttuja. Usko jo ettei kukaa niitä lue"
Itse piruko se siellä totuuden kertoo. :)
Minähä se itte. Kaikki voipa belzebuubi joka laitto just jumalan siveysvyöhön kunnes olen tarpeeksi kauan sodomiaa häneen kohdistanut, saa runkata uuden maailman sen jälkee
No uhrataan ensimmäinen poikalapsi sitten