Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
16.03.2025 |

Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)

Kommentit (1325)

Vierailija
361/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuomitaan tekojensa mukaan.

Vierailija
362/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on palstan vakitrolli. Tuskin uskova joten turhaan häntä pilkkaatte.

Uskisten pilkkaus ei oo koskaan turhaa

Eli teet aloituksen ja sitten syydät näitä typeriä vastauksia itsellesi. Voi sua reppanaa.

En oo ap

No AP ei kuitenkaan ole mikään uskova vaan trollaa täällä jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa tulla vaan, Saatana se siellä vaan yrittää jotain typerää, mutta onneksi kukaan ei tykkää pilkkaajista. Itsestänne teette vain epähaluttavia.

Vierailija
364/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teet aloituksen ja sitten syydät näitä typeriä vastauksia itsellesi. Voi sua reppanaa.

En oo ap

Vattuako sitten? Uskisia voi pilkata vaikkei olis trollina tehny aloitusta

Vierailija
365/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ap

Näin on. Tunnistaa kyllä.

Vierailija
366/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa tulla vaan, Saatana se siellä vaan yrittää jotain typerää, mutta onneksi kukaan ei tykkää pilkkaajista. Itsestänne teette vain epähaluttavia.

Silti saan enemmä seksiä kuin sinä

Vierailija
367/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP haluat tehdä näitä pilkkaketjuja ? Miksi sunnon paha olla ?

Vierailija
368/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehä noita uskiksia ottaaki päähän kun ovat inkkeleitä nuo nuorimmat ja vanhemmat taas elää seksittömissä liitoissa missä vaimot jakaa persettä muille

Vierailija
369/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset voivat välttää Johanneksen ilmestyksessä kuvatut tapahtumat (luonnonmullistukset), jos uskovat Jeesukseen ja oppivat elämään Jesuksen opetusten mukaan.

Tiesitkö, että yksi valistuksen ajan ja sitä kautta maailman sekularisoitumisen ja onnellistumisen tärkeistä vauhdittavista tekijöistä oli vuoden 1755 pyhäinpäivän Lissabonin maanjäristys, jolloin 15-20% kristityn Lissabonin asukkaista kuoli, monet heistä kesken jumalanpalveluksen niskaan romahtaneissa kirkoissa?

https://en.wikipedia.org/wiki/1755_Lisbon_earthquake

En sano tätä siksi, etten ajattele sulla olevan jotain "ne ei olleet oikeita kristittyjä" -tyyppistä no true scotsman -vastausta vaan siksi, että nuokin ihmiset ajattelivat, että oikea usko pitää suojassa tällaisilta. Sulla on hyvä onni asua maassa, jossa luonnonkatastrofit on äärimmäisen harvinaisia, mutta jos joskus sellaisen tielle satut osumaan niin toivottavasti muistat silloin Lissabonin kirkkojen alle kuolleita, jotka auttoivat polkaisemaan maailman kohti parempaa.

Ehhh... Missään kohtaa Raamatussa ei sanota että uskomisella varjeltuisi maallisilta onnettomuuksilta, sairauksilta tai muilta vastoinkäymisiltä.

Vierailija
370/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulkaa minua, te jotka tunnette oikeuden,

te joilla on minun lakini sydämessänne:

Älkää pelätkö ihmisten pilkkaa,

älkää säikkykö heidän herjauksiaan!

Heidän käy kuin vaatteen, jonka toukka kalvaa rikki,

kuin villakankaan, jonka koi syö."

Vierailija
371/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP haluat tehdä näitä pilkkaketjuja ? Miksi sunnon paha olla ?

Ap tässä, mitä pilkkaketjuja?

Vierailija
372/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua. Kukin uskokoon mihin uskoo kunhan ei satuta muita.

Mikset halua päästä tämän elämän jälkeen paratiisiin?

Mikset ymmärrä, että uskonnotomalle sinun paratiisiasi ei ole olemassa? Eikö sinua ärsyttäisi, jos joku kyselisi sinulta, miksi et halua Ankkalinnaan?

Ymmärrän hyvinkin ja voisi se ärsyttää, mutta minä tiedän että sellainen on olemassa ja toivon että mahdollisimman moni pääsisi sinne, niin mielellään siitä puhun. Ketjun otsikko on Uskon Jumalaan, haluatko kysyä jotain? Ei että "sinun on pakko tulla nyt tänne lukemaan ja/tai laitan sinut käsiraudoilla kiinni sänkyyn ja kerron vähän Jeesuksesta. Ymmärrätkö

Ei paratiisi ole paikka.

Paratiisi on iankaikkinen elämä. Ykseys Jumalan kanssa.

Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni. Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä.

Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä

Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä.

Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

Vierailija
373/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehä noita uskiksia ottaaki päähän kun ovat inkkeleitä nuo nuorimmat ja vanhemmat taas elää seksittömissä liitoissa missä vaimot jakaa persettä muille

Huorintekeminen ja viinan kittaaminen. Sitäkö nyt pitäisi sitten kadehtia?

Vierailija
374/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ymmärrä, että uskonnotomalle sinun paratiisiasi ei ole olemassa? Eikö sinua ärsyttäisi, jos joku kyselisi sinulta, miksi et halua Ankkalinnaan?

Ymmärrän hyvinkin ja voisi se ärsyttää, mutta minä tiedän että sellainen on olemassa ja toivon että mahdollisimman moni pääsisi sinne, niin mielellään siitä puhun. Ketjun otsikko on Uskon Jumalaan, haluatko kysyä jotain? Ei että "sinun on pakko tulla nyt tänne lukemaan ja/tai laitan sinut käsiraudoilla kiinni s

Paratiisi on iankaikkinen elämä. Ykseys Jumalan kanssa.

Paratiisi on odotustila, siinä missä manalakin, jossa kuolleet odottavat viimeistä tuomiota.

Vierailija
375/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä mieltä olet Jobin kirjasta?

Se on kuin omasta elämästä, ihan en koko perhettä menettänyt sentään, mutta lähes kaiken. Voimakas tunnustus siitä miten usko Jumalaan pelastaa. 

Jumala salli poikansa Saatanan kiusata hurskasta miestä, joka mentti kaiken. Kumpi muuten voitti sen vedonlyönnin? 

Ajatteletko, että Job oli todella tyytyväinen saatuaan uuden perheen? Rohkenen olettaa, että Job olisi mielellään halunnut elää rauhallista elämää sen sijaan, että joutui vedonlyönnin kohteeksi. Eikä tuosta Jumalastakaan mitään miellyttävää kuvaa tule.

Jobin kirja korostaa uskoa, nöyryyttä ja luottamusta Jumalaan, vaikka elämä näyttäisi epäoikeudenmukaiselta. Jumalan suunnitelmat ovat ihmisen ymmärryksen yläpuolella.

Vierailija
376/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Omat teot eivät pelasta. Vain henk koht usko Raamatulliseen Jeesukseen, ja eläminen Hänen tahtonsa mukaisesti pelastaa !

Vaikka olisi tehnyt kuinka paljon " hyviä tekoja" elämässään, ei pelastu ilman Jeesusta, koska jokainen on syntinen ja synti erottaa Jumalasta. Ihmisen perusluonne on syntinen.

Jos ei ota vastaan Jeesuksen sovitusta synneilleen, niin sitten joutuu sovittamaan synnit itse Tuomiopäivänä. Siinä ei pärjää, vaan joutuu ikuiseen kadotukseen! 

Vierailija
377/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvinkin ja voisi se ärsyttää, mutta minä tiedän että sellainen on olemassa ja toivon että mahdollisimman moni pääsisi sinne, niin mielellään siitä puhun. Ketjun otsikko on Uskon Jumalaan, haluatko kysyä jotain? Ei että "sinun on pakko tulla nyt tänne lukemaan ja/tai laitan sinut käsiraudoilla kiinni s

Paratiisi on...päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

Liian pitkä höpölöpö luettavaksi

Vierailija
378/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on maailman kehittynein luomus ja uskottomat sanovat ettei sillä ollut suunnittelijaa? 

Kirjoitat höpöjä. 

Se nähdään aikanaan kumpi oli oikeassa. ;) 

Sepä tässä on harmillista, että kuoltuamme emme kykene näkemään sitä. Olisin niin mielelläni nähnyt luulevaisen harmituksen, kun taivasta ja helvettiä ei olekaan.

Tietkö, jos taivasta ei olekaan niin mitä se haittaa, mitä uskovainen menettää? Enemmän se haittaa niitä jotka eivät usko ja kuoltuaan joutuvat kadotukseen.

Uskis menettää ison osan elämästään turhalle sadulle

Juuri päinvastoin, eikö ateisti ymmärrä.

Vierailija
379/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Omat teot eivät pelasta. Vain henk koht usko Raamatulliseen Jeesukseen, ja eläminen Hänen tahtonsa mukaisesti pelastaa !

Vaikka olisi tehnyt kuinka paljon " hyviä tekoja" elämässään, ei pelastu ilman Jeesusta, koska jokainen on syntinen ja synti erottaa Jumalasta. Ihmisen perusluonne on syntinen.

Jos ei ota vastaan Jeesuksen sovitusta synneilleen, niin sitten joutuu sovittamaan synnit itse Tuomiopäivänä. Siinä ei pärjää, vaan joutuu ikuiseen kadotukseen!

Ei pelasta ei, mutta niiden kukaan tuomio tulee.

Muuten olet kyllä oikeassa.

Vierailija
380/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huorintekeminen ja viinan kittaaminen. Sitäkö nyt pitäisi sitten kadehtia?

Kuka puhu viinan kittaamisesta? Taidat olla alkkis koska otit ton esille. Joko suu nappasee siellä raamattua lukiessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan