Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies leperrellä naiselle tällaisia vain koska haluaa pildeä?

Vierailija
16.03.2025 |

Esim. olet mulle ihan unelmanainen, ihan kuin oltaisiin jo ennestään tuttuja toisillemme, mulla on sun seurassasi tosi hyvä olla, haluaisin viettää sun kanssasi aikaa paljon enemmänkin, taidat olla ihan täydellinen mulle, olis kiva kun voisit olla aina tässä mun vieressäni...

Menee jo niin lepertelyksi ja hellimiseksi, että en varmaan uskalla antaa koko miehelle. Vaikuttaa vilpittömältä, mutta en mä kyllä noin ihana mielestäni ole. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epäilyttävältä. Love-bombing. En enää lankeaisi tuollaiseen.

Vierailija
2/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vilpitön, tai voi olla laskelmoitua. Ihan mahdotonta sanoa täältä käsin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hellimiseksi? Mitä tarkoitat? Kai jos olette intiimissä tilanteessa siinä kumpikin hellii eli hyväilee toista?

Eipä sitä tiedä kuin vasta sitten kun tutustuu paremmin ja eletään arjessa, että onko se mies oikeasti niin ihastunut tai jopa rakastunut sinuun, harvoin rakastuminen tapahtuu heti, mutta ihastumisen huumassa sitä usein ajattelee noin kuin mies kuvailee. Se ihastus voi hiipua pois tai sitten se syvenee rakkaudeksi.

Ei kai kukaan omasta mielestään ole mikään niin ihana, kuin miltä toisen silmissä ihastumisvaiheessa näyttää, se on usein molemminpuolista siinä kohtaa.

Vierailija
4/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa? Incel taas pohtii peruukki päässä perse öljyttynä.

Vierailija
5/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ne perus liirumlaarumit jotka aina kuulee ensimmäisenä kun haluavat saada. Jotkut naisetkin sanoo samoja juttuja.

Vierailija
6/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille " ei vidu, miten imelää" laitat sormet kurkkuun ja olet oksentavinasi.

Vierailija
7/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kaikki pelimiehen käsikirjasta. Pelimies valehtelee mitä vaan saadakseen seksiä. 

Vierailija
8/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenkin päällekäyvä omalla oudolla tavallaan ja tuijottaa mua silmät kiiluen. Ei ole tehnyt aloitetta kuitenkaan, varmaan kun olen vähän ujo ja kokematon (kristillisen kasvatuksen saanut) hänen silmissää. Ajattelin, että kunnioittaa varmaan mielellään mun toiveita ja mennään mun tahdissa.

Vierailija
9/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa maahanmuuttajalla. Tuohon ei Suomi-mies pysty. 

Vierailija
10/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat voivat olla tyhjiä. Teot ratkaisevat. 

Vierailija
11/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten itse halua seksiä? Jos tyyppi on kuuma, anna lirkutella vaan ja ota kohteliaisuudet vastaan.

Vierailija
12/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa 

Vierailija
13/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jotenkin päällekäyvä omalla oudolla tavallaan ja tuijottaa mua silmät kiiluen. Ei ole tehnyt aloitetta kuitenkaan, varmaan kun olen vähän ujo ja kokematon (kristillisen kasvatuksen saanut) hänen silmissää. Ajattelin, että kunnioittaa varmaan mielellään mun toiveita ja mennään mun tahdissa.

No ei välttämättä kunnioita ikuisesti. Itse jouduin tuollaisen painostamana seksiin. Luotin häneen. Olin liian sinisilmäinen.

Vierailija
14/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei siis ole mitään syytä epäillä, etteikö pitäisi mua kauniina tai viehättävänä ja hän on mielestäni tosi komea ja älykäs.

Hellii siis siten, että tarjoaa ruuat ja silittelee nätisti mun selkääni ym. Auttaa takin päälle ja kohtelee kuin prinsessaa, kun tavataan. 

Mutta joku mua nyt ahdistaa, vaikuttaa liian "hyvältä" ollakseen totta. Ei tee pienintäkään virhettä mun kanssa tai keskustele avoimesti mistään, aina keskitytään vain muhun ja mun asioihini. Ei kerro itsestään oikein mitään. Kuuntelee ja kertoo kyllä omat hyvät puolensa ja miten veisi mua useamminkin ulos syömään ja suunnitteli ulkomaan matkaa. 

Vierailija
15/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle seksi jo kävisi, mutta tuntuu vähän siltä että ei ole ihan aito. Jokin intuitio tai sellainen. Ehkä mua vaan pelottaa edetä hänen kanssaan.

Mutta kamalaa, jos hän oikeasti pitääkin musta niin paljon kuin väittää ja sitten pihtaamalla ajan hänet tiehensä. 

Vierailija
16/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Pilde saattaa olla tilanteesi pienin riski. Todennäköisesti sinulla on kierroksessa väkivaltainen ja mustasukkainen rontti. 

Vierailija
17/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuin mies voi leperrellä ja lepertelee mitä tahansa saadakseen (irtopllua ovista ja ikkunoista).

Vierailija
18/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen sitä mieltä, että on vilpitön ja välillä joku hälyttää. Ollaan tunnettu nyt kolme kuukautta, että ehkä olisi tosiaan jo aika sille seksillekin.

Jota en siis ole ikinä harrastanut, avioon en kyllä odota. Mutta kuitenkin haarukoinut tarkkaan kenen kanssa olen tekemisissä, jos vaikka loppuelämän suhde syntyy, se on mulla toiveissa. 

Vierailija
19/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, että kuuntelet sisintäsi, se on yleensä oikeassa. Kokemattomat usein sivuuttaa kaikki red flagit ja siitä sitten seuraa murheita. 

Tuollainen liika täydellisyys haiskahtaa, yleensä ne on ennemminkin ne epätäydelliset puolet, jotka ihmisiä yhdistää. 

Mutta katsele vielä vähän aikaa.

Vierailija
20/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki on kertonut avoimesti mistä on kotoisin, perhetaustaa, lapsuutta ja nuoruutta, mutta kaikki on vaan hyvää ja kiiltokuvamaista.

Hyvät välit äitiin, sisaruksiin, ystäviä paljon. 

Asui pitkään toisella paikkakunnalla. Suhdehistoriaa on jonkin verran, pari hyvää suhdetta kuulemma, joista erottu hyvinä ystävinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan