Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies leperrellä naiselle tällaisia vain koska haluaa pildeä?

Vierailija
16.03.2025 |

Esim. olet mulle ihan unelmanainen, ihan kuin oltaisiin jo ennestään tuttuja toisillemme, mulla on sun seurassasi tosi hyvä olla, haluaisin viettää sun kanssasi aikaa paljon enemmänkin, taidat olla ihan täydellinen mulle, olis kiva kun voisit olla aina tässä mun vieressäni...

Menee jo niin lepertelyksi ja hellimiseksi, että en varmaan uskalla antaa koko miehelle. Vaikuttaa vilpittömältä, mutta en mä kyllä noin ihana mielestäni ole. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei siis ole mitään syytä epäillä, etteikö pitäisi mua kauniina tai viehättävänä ja hän on mielestäni tosi komea ja älykäs.

Hellii siis siten, että tarjoaa ruuat ja silittelee nätisti mun selkääni ym. Auttaa takin päälle ja kohtelee kuin prinsessaa, kun tavataan. 

Mutta joku mua nyt ahdistaa, vaikuttaa liian "hyvältä" ollakseen totta. Ei tee pienintäkään virhettä mun kanssa tai keskustele avoimesti mistään, aina keskitytään vain muhun ja mun asioihini. Ei kerro itsestään oikein mitään. Kuuntelee ja kertoo kyllä omat hyvät puolensa ja miten veisi mua useamminkin ulos syömään ja suunnitteli ulkomaan matkaa. 

Vaikuttaa hyvältä sun mielestä, kun ei kerro itsestään mitään. Jaa.

Vierailija
22/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toki on kertonut avoimesti mistä on kotoisin, perhetaustaa, lapsuutta ja nuoruutta, mutta kaikki on vaan hyvää ja kiiltokuvamaista.

Hyvät välit äitiin, sisaruksiin, ystäviä paljon. 

Asui pitkään toisella paikkakunnalla. Suhdehistoriaa on jonkin verran, pari hyvää suhdetta kuulemma, joista erottu hyvinä ystävinä.

Ootko tavannut hänen äitinsä, sisaruksensa ja ystäviä? Lähdetään siitä liikkeelle, että tutustut heihin ja näet onko heitä edes olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparin saamiseksi kaikki lailliset keinot ovat sallittuja. Joidenkin, etenkin hoonosoomi puhujien, mielestä myös kaikki laittomat keinot ovat sallittuja ja heidän keskuudessaan alaikäisten pipari, aka sakkoliha, vaikuttaa olevan erityisen haluttua.

Vierailija
24/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken lusi 8 vuoden tuomion petoksista. Tietysti osaa sanoa oikeat sanat. Eihän sitä muuten niissä hommissa pärjäisikään.

Vierailija
25/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa eräs inssi lässytti samalla lailla ja äijä oli manipuloiva narsisti. Muija odotti kotona.ero muka viivästy yms.  Rakkausluritukset alkoivat parin viikon sisällä ja suunnitteli kovasti mihin mennään eli ei menty mihinkään,oltiin vaan mun luona ja ihmettelin velttoa vehjettä. Jossain vaiheessa  alkoi kehua muita naisia ja aina myöhästyi tapaamisista ellei sitten perunut parin tunnin odottelun jälkeen koko tapaamista kun työt painoivat päälle.Äijä oli Porista ja toimistossa naisista numeroineen lista jossa oli myös mun nimi. Joten pakene!!

Vierailija
26/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tarkentaa. 

Mies on kertonut itsestään kyllä, Facebookissa on hyvin paljon ystäviä, mutta ei mitään päivityksiä itseltään. 

Sisarukset ovat olemassa ja veljensä olen tavannut nopeasti ohimennen kaupungilla. 

Mies on hurmaava, hauska, hyvätuloinen, urheilullinen tradenomi. 

Mut on kuulemma kutsuttu äidin 60v. juhliin kesällä, mutta hän asuu Itä-Suomessa, joten en ole häntä vielä tavannut.

Mies on ollut luonani muutamia kertoja, minä hänen asunnollaan käynyt pari kertaa, ei mitään epäilyttävää sielläkään. 

Ainoa huoleni on se, että hän on niin muhun keskittynyt, että kun joskus jotain arkista keskustelua olisi niin hänen kanssaan ei saa sellaista aikaan. Ravintolassa tavataan useasti ja tunnelma on aina jollain tavalla latautunut ja hän kyselee koko ajan multa kaikkea. Keskustelu kääntyy aina takaisin muhun. 

Hän tietää musta oikeastaan aika paljonkin, mutta en ole vielä kutsunut tapaamaan omia vanhempiani. Siskoni on tavannut ja siskolle jäi lähinnä mieleen, että olipa miehellä valkoiset hampaat ja kaunis hymy. :D

Vierailija
27/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä on kaikki mitä pelimiesoppaat opettaa. Kehu naista, kuuntele naista, äläkä puhu itsestäsi vaan kysele siitä naisesta ja anna naisen puhua itsestään. 

Heikkoälyisiin ja narsistisiin naisiin nuo temput voikin toimia, mutta sä oot selvästi normiälyinen ja fiksu, kun tajuat ettet sä nyt niin ihmeellinen voi olla. Vaikka toki ihastuneena toisen näkee varsin ihmeellisenä. Nyt pitää saada sen jätkän taustat selville. Tutustu hänen perheeseen ja niihin ystäviin, jos niitä kerran on niin paljon. Jos alkaa tulla tekosyitä miksei se miehelle sovi, sitten on jo todella epäilyttävää.

Vierailija
28/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pakko leperrellä, jos ei aio laittomuuksiin syyllistyä.

Vierailija
29/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei siis ole mitään syytä epäillä, etteikö pitäisi mua kauniina tai viehättävänä ja hän on mielestäni tosi komea ja älykäs.

Hellii siis siten, että tarjoaa ruuat ja silittelee nätisti mun selkääni ym. Auttaa takin päälle ja kohtelee kuin prinsessaa, kun tavataan. 

Mutta joku mua nyt ahdistaa, vaikuttaa liian "hyvältä" ollakseen totta. Ei tee pienintäkään virhettä mun kanssa tai keskustele avoimesti mistään, aina keskitytään vain muhun ja mun asioihini. Ei kerro itsestään oikein mitään. Kuuntelee ja kertoo kyllä omat hyvät puolensa ja miten veisi mua useamminkin ulos syömään ja suunnitteli ulkomaan matkaa. 

-Onko ulkomaa jokin itseisarvo sinulle? Helpottaa kun hokee sanaa tuhat kertaa, ulkomaa, ulkomaa, ulkomaa, ulkomaa...uklomaa, äklömaa...

Vierailija
30/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda perssilmää sekin himottaa meitä miehiä😋

Vierailija
31/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvi vastata mitään jos sinua ei itseä haluta, eikä mies siihen paikkaan kuole jos hän liiperilööperit lopettaa. Se on sinun elämäsi, elät kuten tahdot, päästät elämääsi kenet itse tahdot. 

-M48

Vierailija
32/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi. Yritä saada mies puhumaan itsestään. Normaali ihminen on varsin avoin omasta taustastaan, kiinnostuksen kohteista, haluaa tutustuttaa omaan kaveripiiriinsä, ottaa osaksi arkeaan jne. Etenkin kun on tapailtu jo kuukausia. 

Vierailija
33/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole puhdasoppista narsismia? Että leperrellään alkuun...

Vierailija
34/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun tässä on ne vaihtoehdot, että hän on aidosti muhun tosi ihastunut ja haluaa edetä rauhassa TAI sitten mä annan jollekin huijarille periksi ja itsetunto murenee sen mukana täysin. 

Olen toki kysynyt, että olisiko valmis sitoutumaan tulevaisuudessa parisuhteeseen ja hän sanoi, että on minusta löytänyt tuleville lapsilleen täydellisen äidin.

Ja kyseli montako lasta haluaisin. 

Vierailija
35/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo vähän outoa, ettei kerro mitään itsestään kunnolla, mutta haluaa tietää sinusta. Saattaa olla, että käyttää tulevaisuudessa heikkona hetkenä näitä tietoja sinua vastaan. Turhan avoin ja luottavainen ei kannata olla.

Vierailija
36/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kun tässä on ne vaihtoehdot, että hän on aidosti muhun tosi ihastunut ja haluaa edetä rauhassa TAI sitten mä annan jollekin huijarille periksi ja itsetunto murenee sen mukana täysin. 

Olen toki kysynyt, että olisiko valmis sitoutumaan tulevaisuudessa parisuhteeseen ja hän sanoi, että on minusta löytänyt tuleville lapsilleen täydellisen äidin.

Ja kyseli montako lasta haluaisin. 

Täydellinen äiti? Juokse!

Vierailija
37/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastoin, seksiä mielellään mies harrastaa mutta ei kehu eikä lepertele. Joskus se olis niin ihanaa mutta on juro eikä tunteista puhu..ehkä niitä ei ole. Tapailtu yli vuosi. Jos kysyn niin sanoo että tykkää tietysti ja seksistä on innostunut. Oma alotteisesti kehuja ei tule

Keskitie olisi paras, kehuja silloin tällöin

Vierailija
38/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen äiti = täydellisen tyhmä ja tahdoton kynnysmatto vauva-ansoitettavaksi = loppuelämän kotipiikasmegsiorja.

Vierailija
39/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne tekee. 

Vierailija
40/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle seksi jo kävisi, mutta tuntuu vähän siltä että ei ole ihan aito. Jokin intuitio tai sellainen. Ehkä mua vaan pelottaa edetä hänen kanssaan.

Mutta kamalaa, jos hän oikeasti pitääkin musta niin paljon kuin väittää ja sitten pihtaamalla ajan hänet tiehensä. 

Tämän kirjoittajan on pakko olla mies, tai miesten aivopesemä nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme