Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies leperrellä naiselle tällaisia vain koska haluaa pildeä?

Vierailija
16.03.2025 |

Esim. olet mulle ihan unelmanainen, ihan kuin oltaisiin jo ennestään tuttuja toisillemme, mulla on sun seurassasi tosi hyvä olla, haluaisin viettää sun kanssasi aikaa paljon enemmänkin, taidat olla ihan täydellinen mulle, olis kiva kun voisit olla aina tässä mun vieressäni...

Menee jo niin lepertelyksi ja hellimiseksi, että en varmaan uskalla antaa koko miehelle. Vaikuttaa vilpittömältä, mutta en mä kyllä noin ihana mielestäni ole. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on tunteettomia ihmisiä, jotka käyttävät kaikkia mahdollisia keinoja saadakseen, mitä haluaa.

Vierailija
42/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sitten itse halua seksiä? Jos tyyppi on kuuma, anna lirkutella vaan ja ota kohteliaisuudet vastaan.

Tämä. Miksi naiset leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa, jos pitävät miestä kuitenkin seksuaalisesti viehättävänä. Häpeävätkö he antaa seksiä miehelle vai miestä kiikastaa? Ei se järvi soutamalla kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sitten itse halua seksiä? Jos tyyppi on kuuma, anna lirkutella vaan ja ota kohteliaisuudet vastaan.

Tämä. Miksi naiset leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa, jos pitävät miestä kuitenkin seksuaalisesti viehättävänä. Häpeävätkö he antaa seksiä miehelle vai miestä kiikastaa? Ei se järvi soutamalla kulu.

Mä en ainakaan tee pelkällä seksillä mitään. Haluan miehen kanssa jotain vakavampaa, eli tunteita ja suhteen, tai ainakin että molemmilla on toivomus suhteesta toisen kanssa. Seksi kuuluu sitten siihen tutustumiseen. T. Ei-Ap

Vierailija
44/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, seksi ei tosiaankaan kuulu vielä asiaan silloin kun et vielä tiedä kuka mies oikein on ja voiko häneen luottaa.

Vierailija
45/51 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ensimmäinen mies kehui päästä taivaisiin. Sanoi ettei ole koskaan tahtonut yhtä vakavaa suhdetta kenenkään kanssa, puhui naimisiinmenosta. Rakastuin pitkän tapailun jälkeen, menetin neitsyyteni, miehellä oli minun jälkeen toinenkin pyörä :(

Vierailija
46/51 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pitää minua tai kehoni osia järvenä, jota haluaa soudella, minä en halua seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
47/51 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

". Ei kerro itsestään oikein mitään."

No tämä on se isoin hälytysmerkki, ei välttämättä se että kehuu kovasti.

Vierailija
48/51 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Pilde saattaa olla tilanteesi pienin riski. Todennäköisesti sinulla on kierroksessa väkivaltainen ja mustasukkainen rontti. 

Vaikeaa on kun ei käy jännämies eikä kilttimies.

Vierailija
49/51 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa panna sinua peppuun

Vierailija
50/51 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän tarkentaa. 

Mies on kertonut itsestään kyllä, Facebookissa on hyvin paljon ystäviä, mutta ei mitään päivityksiä itseltään. 

Sisarukset ovat olemassa ja veljensä olen tavannut nopeasti ohimennen kaupungilla. 

Mies on hurmaava, hauska, hyvätuloinen, urheilullinen tradenomi. 

Mut on kuulemma kutsuttu äidin 60v. juhliin kesällä, mutta hän asuu Itä-Suomessa, joten en ole häntä vielä tavannut.

Mies on ollut luonani muutamia kertoja, minä hänen asunnollaan käynyt pari kertaa, ei mitään epäilyttävää sielläkään. 

Ainoa huoleni on se, että hän on niin muhun keskittynyt, että kun joskus jotain arkista keskustelua olisi niin hänen kanssaan ei saa sellaista aikaan. Ravintolassa tavataan useasti ja tunnelma on aina jollain tavalla latautunut ja hän kyselee koko ajan multa kaikkea. Keskustelu kääntyy aina takaisin muhun. 

Hän tietää musta oikeastaan

Katso Yle Areenasta Sarjakusettaja.

Vierailija
51/51 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuria sanoja liian nopeasti. Jos ihminen on tosissaan, hän menee usein aika totiseksi ja vakavaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi