Olen omasta mielestäni ihan hyvännäköinen mies mutta mätsejä ei tinderissä silti tule
Kommentit (115)
Millaiset kuvat sulla on? Moni mies on ihan oikeasti hyvännäköinen mutta kuvat todella epäedustavia ja kummallisesti otettuja. Miehet piiloutuu aurinkolaseihin ja lippiksiin ja oluttuoppeihin ja kaloihin eikä yhtään näe silmiä. Oikeasti voisivat olla tosi upeita mutta kuvien perusteella mahdoton sanoa.
Profiilin teksti ratkaisee paljon. Itse luin kaikki tekstit aina, ja vasuriin meni kaikki komistukset jotka oli vähääkään epäilyttäviä.
Oletko tarkistuttanut ne kuvat kohderyhmään kuuluvilla ihmisillä? Jos vaikka etsit 23-27 vuotiaita naisia, niin oletko näyttänyt niitä kuvia ja profiiliasi sen ikäisille ihmisille ja pyytänyt palautetta? Sinun käsityksesi hyvästä kuvasta voi olla hyvin erilainen kuin naisen käsitys.
Ihmettelen sitä, miten vähän miehet panostaa profiileihinsa. Tinderissä ollessa autoin useampaa miestä parantamaan profiilitekstiä ja valikoimaan kuvia. Luulisi olevan itsestäänselvyys että kannattaa pyytää kohderyhmältä apua jos haluaa toimivan profiilin.
Ainoastaan tulokset merkkaavat, omalla mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä.
Tilisi ei näy muille käyttäjille. Äppi koittaa jekuttaa sinua ostamaan kultatilin. Tinderin tarkoitus ei ole tuottaa pareja vaan tuottaa omistajilleen RAHAA.
Sitä kultatiliä kannattaa kyllä silloin tällöin pitää päällä, oma kumppani löytyi nimenomaan sen ansiosta kun kävin katsomassa ketkä oli käyneet tykkäämässä profiilistani. Se ei ole iso juttu heittää se viikon maksu silloin tällöin ja tsekata mitä on tarjolla.
Kannattaa myös aktiivisesti vaihdella niitä profiilin asetuksia. Että miltä etäisyydeltä hakee, mitä on interests osiossa merkittynä, päivittää kuvia. Ja siis kuvien päivityskin menee niin, että voi siis olla ihan ne samat 5 kuvaa mitä käyttää mutta ottaa välillä yhden pois ja laittaa parin päivän päästä takaisin, sitten se profiili näkyy taas laajemmalle joukolle ihmisiä kun sitä on päivitetty.
Mitä etsit sieltä, ja onko sinulla siellä hyvin laadittu profiiliteksti?
Jos mies etsii parisuhdetta, kannattaa laittaa että hakee "pitkäaikaista kumppania". Ns. Pitkää tai lyhyttä juttua etsivä hakee selvästikin seksiseuraa paremman puutteessa. Harva kunnollinen nainen viitsii ottaa tuollaista miestä.
Jos mies etsii hupiseuraa, kevytsuhteita tmv. täyttyy olla todella hyvännäköinen. Tällaista seuraa on niin paljon tarjolla, että naisilla on varaa valita.
Sama mulla, vaikka olen laittanut sixpackistakin kuvan ja öljynnyt parran. Aurinkoa en voi ottaa, koska on niin paljon luomia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarkistuttanut ne kuvat kohderyhmään kuuluvilla ihmisillä? Jos vaikka etsit 23-27 vuotiaita naisia, niin oletko näyttänyt niitä kuvia ja profiiliasi sen ikäisille ihmisille ja pyytänyt palautetta? Sinun käsityksesi hyvästä kuvasta voi olla hyvin erilainen kuin naisen käsitys.
Ihmettelen sitä, miten vähän miehet panostaa profiileihinsa. Tinderissä ollessa autoin useampaa miestä parantamaan profiilitekstiä ja valikoimaan kuvia. Luulisi olevan itsestäänselvyys että kannattaa pyytää kohderyhmältä apua jos haluaa toimivan profiilin.
Täytyypä kysyä naisen mielipidettä tuohon. Kiitti vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä kysyä naisen mielipidettä tuohon. Kiitti vinkistä.
Ja kysy useamman naisen mielipide! Yksi ei riitä. Tosi pienet asiat saattaa tehdä kuvasta hyvän tai huonon, itse kun valitsi kuvaa tinderiin niin otti ehkä 30 selfietä ja niistä 1 tai 2 oli edes jotenkin ok. Ihan sama nainen olin kuitenkin, mutta pienetkin erot ilmeessä tai kuvakulmassa vaikuttaa siihen miten kuva nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies etsii parisuhdetta, kannattaa laittaa että hakee "pitkäaikaista kumppania". Ns. Pitkää tai lyhyttä juttua etsivä hakee selvästikin seksiseuraa paremman puutteessa. Harva kunnollinen nainen viitsii ottaa tuollaista miestä.
Jos mies etsii hupiseuraa, kevytsuhteita tmv. täyttyy olla todella hyvännäköinen. Tällaista seuraa on niin paljon tarjolla, että naisilla on varaa valita.
Tämäpä tämä. Itse olen laittanut vasemmalla profiileja, joissa mies on ulkoisesti hyvännäköinen ja näkyy että on laittanut minulle tykkäyksen. Miehellä lukee kuitenkin lyhyttä/pitkää juttua ja minulla pitkäaikaista kumppania. Menee vasemmalle miehen profiili.
Mikä sun profiiliteksti on? Harva nainen katsoo pelkkää ulkonäköä; oikealle ei mene yksikään jolla ei ole osuva / yhteensopiva / kiinnostava profiiliteksti.
Onko ihan mahdoton ajatus sijoittaa kymppi siihen että näet ne naiset jotka on sinusta tykänneet? Niin ei tarvi arvalla mätsäillä.
Toinen mikä tulee mieleen on se että miehet on oikeasti umpisurkeita arvioimaan miesten, myös itsensä hyvännäköisyyttä.
Laittakaa itsestänne kuvia missä teette jotakin.
Esimerkiksi kalastatte, nousette uimasta, olette veneessä tai juoksette maratonia, olette marjastamassa, nostatte puntteja, pelaatte jalkapalloa (lasten tai aikuisten kanssa), pelaatte biljardia, ,samoatte metsässä. istutte kalliolla , istutatte parvekkeelle/puutarhaan jotain kasveja. Luette kirjaa, leikitte koiran kanssa. Kokkaatte tai grillaatte, Vaihdatte auton renkaita.
Jotain mikä tekee teistä inhimillisen. Varmasti tulee matsejä.
Ei IKINÄ sixpack kuvia. selfieitä omasta naamasta ehe-ehe, eikä IKINÄ KOSKAAN dickpickejä.
Ehkä olet liian vanha kohderyhmällesi?
En ole hyvännäköinen mutta matcheja tulee. Kuvissa olen huvijahdilla Dubaissa.
M36
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan mahdoton ajatus sijoittaa kymppi siihen että näet ne naiset jotka on sinusta tykänneet? Niin ei tarvi arvalla mätsäillä.
Toinen mikä tulee mieleen on se että miehet on oikeasti umpisurkeita arvioimaan miesten, myös itsensä hyvännäköisyyttä.
Voi muuten olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kunnollinen nainen etsii seuraa tinderistä?
Vierailija kirjoitti:
Tilisi ei näy muille käyttäjille. Äppi koittaa jekuttaa sinua ostamaan kultatilin. Tinderin tarkoitus ei ole tuottaa pareja vaan tuottaa omistajilleen RAHAA.
Ehkä noinkin, vaikka itse kyllä kävin monenkin naisen kanssa treffeillä Tinderin kautta ja jatkoin tapailua sovelluksen ulkopuolella, enkä maksanut Tinderistä mitään, enkä katsonut yhtäkään mainosta.
Ei riitä että olet omasta mielestäsi ihan hyvännäköinen mies. Sinussa on jotain muuta luotaantyöntävää, mutta mitä?