Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku rakastella läpi yön?

Vierailija
15.03.2025 |

Vai onko se taas sitä "only in a movie"-juttuja?

Itse en moiseen pystyisi. Yksi kerta riittäisi, sitten haluaisin päästä jo unten maille. 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Kun lopulta nukahdin naiseni päätti vielä näpertää suulla kaluani takausin erektioon vaikka nukuin täyttä häkää. Olin puoliunessa kun huomamasin naiseni ratsastavan himokkaana päälläni 

Seksuaalinen hyväksikäyttö? Missä Metoliike nyt? Teitkö rikosilmoituksen ja jos et niin voit tehdä sen takautuvasti! Tulitkin katumapäälle!

#naisetvastuuseenseksuaalirikoksistaan

Ei olis tullut mieleenkään mikään rikosilmoitus. Naiseni oli vaan yltiöpäisen seksuaalinen ja ikää silloin 24 eli ilmankos panetti läpi yön 

Vierailija
42/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän jo pissaelimet tulehtuu tai ainakin ärtyy.

Niin käy. Olin nuorena miehen kanssa, joka pystyi panemaan tuntikaupalla. Oli itse siitä ylpeä. Minäkin luulin että se on hyvä asia, mutta myöhemmin tajusin ettei ole. Todellakin limakalvot olivat kipeinä ja tulehdukset iskivät.

Mieluummin useampi kerta kun kertarynkytyksellä.  Sitähän voi vaikka käydä vettä juomassa tms ja jatkaa uudelleen.  Ja kai se on kivempi saada monta orkkua kuin hirmurynkytyksellä yksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty tulemaan parissa minuutissa niin ei ole kelvollinen siittäjäksi eli ei jatkoon.

Vierailija
44/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunninrynkyttäjä ajattelee vain sitä suorituksen kestoa ei sitä miltä toisesta tuntuu. Mieluummin pikku huili ja rakastelu uudestaan ei vaan panosuoritus. Siinä on kumminkin kaksi osa puolta(perinteisesti)

Vierailija
45/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pystyn! Ei toki mitään pelkkää penetraatiota koska rakastelu on niin paljon muutakin! Sylittelyä, hyväilyä, hellyyttä, suuseksiä, suudelmia... 

Eikä ole iästä vaan intohimosta kiinni! 

Vierailija
46/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi italialainen nuori kolli. Kaduin, että vein kotiini yöksi Helsingin yöstä. Yhtään ei saanut nukkua kun piti 4x sekstata. Heti, kun aamun ensimmäinen bussi lähti keskustaan kuuden aikoihin, saatoin pojan bussille ja toivotin hyvää jatkoa. 

Vierailija
47/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Kun lopulta nukahdin naiseni päätti vielä näpertää suulla kaluani takausin erektioon vaikka nukuin täyttä häkää. Olin puoliunessa kun huomamasin naiseni ratsastavan himokkaana päälläni 

Seksuaalinen hyväksikäyttö? Missä Metoliike nyt? Teitkö rikosilmoituksen ja jos et niin voit tehdä sen takautuvasti! Tulitkin katumapäälle!

#naisetvastuuseenseksuaalirikoksistaan

Ei olis tullut mieleenkään mikään rikosilmoitus. Naiseni oli vaan yltiöpäisen seksuaalinen ja ikää silloin 24 eli ilmankos panetti läpi yön 

Hyvät naiset! Lukekaa tämä ajatuksella, kun seuraavan kerran tehtailette miehestä rikosilmoitusta lusikassa nukkumisesta vaatteet päällä...

Vierailija
48/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi pelkkää perusseksiä, niin en jaksaisi, mutta jos lisäksi olisi seksileikkejä, shibaria, yms. niin helposti.

Shibar ei mitään rakastelemista ole.

Vierailija
49/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule ap. Vaikka päiväkausia. 

En oikein kuule, koska olen huonokuuloinen

Vierailija
50/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi pelkkää perusseksiä, niin en jaksaisi, mutta jos lisäksi olisi seksileikkejä, shibaria, yms. niin helposti.

Shibar ei mitään rakastelemista ole.

Mulle on.

Vierailija
51/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta kaikista ei ole siihen.

En tykkää enkä ymmärrä tätä orgasmijuttua, se pilaa kaiken nauttimisen.

Vierailija
52/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty enää . Yhteen kertaan maksimissaan jos ei lerpahda

Vierailija
53/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu. Harjoitan yhdyntää vain sepalukseni lävitse, jonka jälkeen siirryn omaan sänkyyni.

Vierailija
54/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun oikein rakastunut ois niin hyvinkin. Muuten ei jaksa.

Rakastunut sanan tilalla kuuluu olla sana kiimainen!

Vierailija
55/56 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut käytännössä Fiilaten ja höyläten-laulun sanoitusta ja pystynyt samaan suoritukseen?

Vierailija
56/56 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita tai lääkkeitä on tuollaisessa taustalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi