Voiko joku rakastella läpi yön?
Vai onko se taas sitä "only in a movie"-juttuja?
Itse en moiseen pystyisi. Yksi kerta riittäisi, sitten haluaisin päästä jo unten maille.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän jo pissaelimet tulehtuu tai ainakin ärtyy.
Niin käy. Olin nuorena miehen kanssa, joka pystyi panemaan tuntikaupalla. Oli itse siitä ylpeä. Minäkin luulin että se on hyvä asia, mutta myöhemmin tajusin ettei ole. Todellakin limakalvot olivat kipeinä ja tulehdukset iskivät.
Mieluummin useampi kerta kun kertarynkytyksellä. Sitähän voi vaikka käydä vettä juomassa tms ja jatkaa uudelleen. Ja kai se on kivempi saada monta orkkua kuin hirmurynkytyksellä yksi
Jos ei pysty tulemaan parissa minuutissa niin ei ole kelvollinen siittäjäksi eli ei jatkoon.
Se tunninrynkyttäjä ajattelee vain sitä suorituksen kestoa ei sitä miltä toisesta tuntuu. Mieluummin pikku huili ja rakastelu uudestaan ei vaan panosuoritus. Siinä on kumminkin kaksi osa puolta(perinteisesti)
Hyvin pystyn! Ei toki mitään pelkkää penetraatiota koska rakastelu on niin paljon muutakin! Sylittelyä, hyväilyä, hellyyttä, suuseksiä, suudelmia...
Eikä ole iästä vaan intohimosta kiinni!
Yksi italialainen nuori kolli. Kaduin, että vein kotiini yöksi Helsingin yöstä. Yhtään ei saanut nukkua kun piti 4x sekstata. Heti, kun aamun ensimmäinen bussi lähti keskustaan kuuden aikoihin, saatoin pojan bussille ja toivotin hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Kun lopulta nukahdin naiseni päätti vielä näpertää suulla kaluani takausin erektioon vaikka nukuin täyttä häkää. Olin puoliunessa kun huomamasin naiseni ratsastavan himokkaana päälläni
Seksuaalinen hyväksikäyttö? Missä Metoliike nyt? Teitkö rikosilmoituksen ja jos et niin voit tehdä sen takautuvasti! Tulitkin katumapäälle!
#naisetvastuuseenseksuaalirikoksistaan
Ei olis tullut mieleenkään mikään rikosilmoitus. Naiseni oli vaan yltiöpäisen seksuaalinen ja ikää silloin 24 eli ilmankos panetti läpi yön
Hyvät naiset! Lukekaa tämä ajatuksella, kun seuraavan kerran tehtailette miehestä rikosilmoitusta lusikassa nukkumisesta vaatteet päällä...
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi pelkkää perusseksiä, niin en jaksaisi, mutta jos lisäksi olisi seksileikkejä, shibaria, yms. niin helposti.
Shibar ei mitään rakastelemista ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule ap. Vaikka päiväkausia.
En oikein kuule, koska olen huonokuuloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi pelkkää perusseksiä, niin en jaksaisi, mutta jos lisäksi olisi seksileikkejä, shibaria, yms. niin helposti.
Shibar ei mitään rakastelemista ole.
Mulle on.
Voi mutta kaikista ei ole siihen.
En tykkää enkä ymmärrä tätä orgasmijuttua, se pilaa kaiken nauttimisen.
Ei pysty enää . Yhteen kertaan maksimissaan jos ei lerpahda
Olen akateemisesti koulutettu. Harjoitan yhdyntää vain sepalukseni lävitse, jonka jälkeen siirryn omaan sänkyyni.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun oikein rakastunut ois niin hyvinkin. Muuten ei jaksa.
Rakastunut sanan tilalla kuuluu olla sana kiimainen!
Onko kukaan kokeillut käytännössä Fiilaten ja höyläten-laulun sanoitusta ja pystynyt samaan suoritukseen?
Huumeita tai lääkkeitä on tuollaisessa taustalla?
Ei olis tullut mieleenkään mikään rikosilmoitus. Naiseni oli vaan yltiöpäisen seksuaalinen ja ikää silloin 24 eli ilmankos panetti läpi yön