Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen naisen minä voisin oikein saada?

Vierailija
15.03.2025 |

Kerron hiukan itsestäni. Olen 186cm, painoa on 75kg ja olen tavallisen näköinen mieshenkilö. Työskentelen pukuhommissa toimistossa, palkkani on 3800e/kk ja koulutustasoni on amk. 

Minä asun isossa yksiössä joka on minun asunto, velkani maksoin juuri pois siitä. Omistan vuosimallia 2020 olevan audin.

Sijoituksia löytyy 50 000e arvosta.

Olen päihteetön ja kiltti. 

M32

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen naisen, millaisia tunnet kaveripiirissäsi ja tapaat arjessasi. 

Jos et tunne tai tapaa ketään, niin sitten jäät sinkuksi. Noilla spekseillä (ja ulosannilla) kun ei tinderissä juhlita. 

Vierailija
122/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun omakotitalossa joka arvo on 330000 euroa ja tilillä on 440000 euroa. En ole saanut mitään naista 28 vuoden aikana. Saaminen riippuu täysin ulkonäöstä olen täysin sitä mieltä. Olin jo nuorena 13 vuotiaana sitä mieltä että olen ruma koska koulun discossa rillipäinen samalla luokalla oleva tyttö ei halunnut tanssia kanssani vaan sanoi suoraan että olen ruma. En antanut sen häiritä vaan opiskelin ja olen tehnyt töitä 30 vuotta. Silti jokainen nainen antanut aina pakit minulle. Myös 90 kg lihava nainen antoi pakit kun kävin sen kanssa treffeillä joskus 12 vuotta sitten. Tutut jotka tehneet jopa vakavia rikoksia ovat naimisissa ja saaneet lapsia. Minä en ole koskaan seurustellut.

Tää on niin hauskaa kun toiset ulisee, että naisen saa VAIN rahalla ja sitten ne joilla rahaa on, huutaa että naisen saa VAIN ulkonäöllä. 

Sitä se teettää, kun tunneäly ja ihmissuhdetaidot puuttuu niin pahasti, ettei edes tajua mitä puuttuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vain tavallisen näköinen ja luonteeltasi vieläpä kiltti niin silloin nuo ulkoiset hyvätkään puitteet auta eli et saa yh-fläsää kummempaa. Etsi ulkomailta niin saat uskomattoman kissan.

Mistä ulkomailta?

Miten ap kiinnostaisi ulkomaalaista naista yhtään sen enempää kuin suomalaistakaan? Ukkapukkaenglantia puhumallako?

Vierailija
124/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä sama aihe on täällä joka kerta kun käyn palstalla?

Vierailija
125/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta. 

Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.

M32

Nyt ymmärrän minkä takia sulla ei ole naista.

Vierailija
126/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi naiset on maailma nirsoimpia ulkonäön suhteen. Niin se vaan on ettei tavis mies kelpaa vaikka rahaa olis ja oma talo.

Tämä se on kun naisilla tasa-arvoisempi asia. Ethän mies unohda, että nainen pystyy silloin auttamaan vajoamasta köyhyyteen jos sinä et kykene töihin. Toim. huom. Enkä väitä tässä prostituutiota työksiMyös lapset hyötyy äidin mahdollisuuksista. Sitä kutsutaan yhteiskunnassa hyvinvoinniksi.

Vierailija
127/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vain tavallisen näköinen ja luonteeltasi vieläpä kiltti niin silloin nuo ulkoiset hyvätkään puitteet auta eli et saa yh-fläsää kummempaa. Etsi ulkomailta niin saat uskomattoman kissan.

Yh fläsäksi haukkuja onkin oikeaa miesten eliittiä 😶🌫

Vierailija
128/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa, jos et tee aloitteita. Kannattaa nyt vaan alkaa tekemään niitä aloitteita, kunnes joku sanoo yes.

Tätä myös jaksan ihmetellä kun mies valittaa ettei naiset kiinnitä huomiota, no ei moniin muihinkaan. Osa jopa loukkaantuu saamastaan harvinaisesta huomiosta. Väärin tehty tai ihan väärä ihminen 😵💫

Vierailija
129/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun omakotitalossa joka arvo on 330000 euroa ja tilillä on 440000 euroa. En ole saanut mitään naista 28 vuoden aikana. Saaminen riippuu täysin ulkonäöstä olen täysin sitä mieltä. Olin jo nuorena 13 vuotiaana sitä mieltä että olen ruma koska koulun discossa rillipäinen samalla luokalla oleva tyttö ei halunnut tanssia kanssani vaan sanoi suoraan että olen ruma. En antanut sen häiritä vaan opiskelin ja olen tehnyt töitä 30 vuotta. Silti jokainen nainen antanut aina pakit minulle. Myös 90 kg lihava nainen antoi pakit kun kävin sen kanssa treffeillä joskus 12 vuotta sitten. Tutut jotka tehneet jopa vakavia rikoksia ovat naimisissa ja saaneet lapsia. Minä en ole koskaan seurustellut.

Sitä se sosiaalisten taitojen puute teettää. 

Tää on kyl tavattoman surullista, että miten koulukiusaaminen estää sosiaalisen kasvun normaaleihin ihmissuhteisiin ja aikuisuuteen. Terapi

Outoa sekin että pitää jollekin päin naamaa kertoa ulkonäön puutteista. Tai kuvitella että olisi totta kaikkien ihmisten mielestä. Herkät erkit ei kestä maailman paineita, mutta apua siihenkin varmaan saa. 

Vierailija
130/141 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset miettii samaa minkälaisen miehen ne voivat saada. No 20 vuoden aikana olen nähnyt että naiset vois saada hyvän kiltin miehen ja sitten kuitenkin naiset ottaa sen pettävä miehen koska se on komea ja se osaa puhua naisen kiimaiseksi.

Hyvä mies on ruma? Komeat miehet aina pettää? LOL

Vierailija
131/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm, 59kg, FM ja palkka 5k€, pukuhommissa. Asun Vantaalla viehättävässä neukkukuutiossa jota olen maksanut puolet. Sijoituksia 30k€. Ajan yli 20v vanhaa amerikkalaista autoa. 

Minkälainen mies minun tulisi saada?

Kaikista tärkeimmän unohdit mainita eli ikä eli onko nuoruutta ja kauneutta vielä jäljellä. Kaikki muu on toisarvoista.

Vierailija
132/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako naisille myöntää missään tilanteessa jos on maksanut seksistä muutamalle onlyfansin hupakolle vai vaieta tästä aiheesta iäti?

Vaikenet iäksi tietenkin. Ihan saman lailla se nainen tajuaa vaieta iäksi miten on ottanut 2 mustaa melaa samaan aikaan ja cumshotit naamalle "sekoiluvuosina"...kenties vielä rahasta.

Vierailija
133/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tajua lähteä Filippiineille, niin saat syyttää itseäsi kapeasta maailmankuvastasi. Siellä olisit herra joka pääsee valkkaamaan parhaat päältä, toptier statusmies.

Vierailija
134/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät meriitit / ansiot. Kyllä olet varman kysytty . 

Vierailija
135/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut naisesta kuin jostain asuntolainasta. Nuo "meriitit" ei oikeuta sinua yhtään mihinkään. Kukaan nainen ei ole sinulle mitään velkaa. Voit saada sellaisen naisen, joka viihtyy seurassasi ja jolla on samanlaiset elämänarvot ja toiveet kuin sinulla. Jos olet kusipää, tuskin saat ketään. Panosta siis siihen että saat muut viihtymään seurassasi ja tuntemaan olonsa hyväksi ja turvalliseksi. Ehkäpä sitten joku nainenkin kiinnostuu.

Vierailija
136/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin vaikka minkälaisen itse haluat, yks tuttu löysi sen oikean vasta 50-vuotiaana ja alkoi tehdä lapsia, sitä ennen hänellä oli naisia joka lähtöön, eri aloilta ja eri ikäisiä välillä paljon itseään vanhempia ja välillä paljon itseään nuorempia ja ulkomaalaisia tms. nyt on avolitossa kirjasto työntekijän kanssa.

Vierailija
137/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako naisille myöntää missään tilanteessa jos on maksanut seksistä muutamalle onlyfansin hupakolle vai vaieta tästä aiheesta iäti?

Vaikenet iäksi tietenkin. Ihan saman lailla se nainen tajuaa vaieta iäksi miten on ottanut 2 mustaa melaa samaan aikaan ja cumshotit naamalle "sekoiluvuosina"...kenties vielä rahasta.

Harva nainen on tuollaista tehnyt. 

Vierailija
138/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kysymykseen vastaan, että voit saada naisen, joka haluaa sinut.

Vierailija
139/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta. 

Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.

M32

Noup. Hyvä kroppa ja muna riittää monelle. Tässä listassa on incelille 2 liikaa. 

Vierailija
140/141 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kysymykseen vastaan, että voit saada naisen, joka haluaa sinut.

Virtuaalityttöystävä siis =)