Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen, onko sinulla seksikumppaneina timmikroppaisia miehiä?

Vierailija
15.03.2025 |

Tai vähintäänkin ns. normaalivartaloisia. Usein tuntuu näissä asioissa menevän niin päin, että on se lihava nainen ja timmimpi mies eikä toisinpäin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siehän sen tiiät ku olet asiantuntija😂 nyt on lähettävä ulos tuulettaan päätä ja muutenki ihmisten ilmoille 😄😚

Vierailija
2/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko nyt ap lihavaa naista vai miksi kyselet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ollut kuin hoikka sporttinen aiemmin (ei oikein sytytä itseäni visuaalisesti) ja sitten todella lihaksikas kehonrakennusta harrastava. Ihan seurustelukumppaneita kylläkin, olen mä joskus koittanut seksiseuraa hakea mutta parisuhteeseen päädyn :D

Kyllä musta on ollut ihan kaikenlaiset miehet kiinnostuneita ja jotkut miehet ei tietty katsoisi päinkään. Ei se niiden oma kehonkoostumus siihen vaikuta. Itseasiassa seuraa etsiessä pahin oli ihan tavallisennäköiset miehet jotka eivät täyttäneet kriteerejäni mutta lähestyivät sillä ajatuksella että "turha sun on mitään kehonrakentajia tavoitella, läski!" eli elivät jossain omassa mieltymyskuplassaan tai siinä harhassa että kehonrakentajien moti siihen hommaan on kehonrakentajanaisten saanti (lol). Ihan turha mun ois haikailla vaikka Peräkylän pulskinta penttiä jos ko. Pentti syttyy vain hoikista tytyistä 

Vierailija
4/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait oma keho vaikuta naismakuun poislukien salihousuja käyttävät miehet joilla vaikuttaa olevan aina sellainen 145cm tekoblondi matkassa. 

Vierailija
5/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laidasta laitaan on ollut.

Ei ole ylipaino haitannut normaalipainoisia miehiä. 

Vierailija
6/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa tämä tuolla aihe vapaa-puolella. Siellä naiset aina valittaa, että kun miehet on niin kriittisiä naisen kropan suhteen.

Vierailija
7/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänmoista. 🤷

Vierailija
8/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lihavalla naisella on seksikumppanina timmejä miehiä, jos lihava nainen haluaa heidän kanssa seksiä.

Vierailija
9/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on olleet normaalipainoisia. Ei kaikki miehet karsasta ylipainoa, minulla sitä on 10kg. Kyllä luonne ja kemia ratkaisee.

Vierailija
10/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on olleet normaalipainoisia. Ei kaikki miehet karsasta ylipainoa, minulla sitä on 10kg. Kyllä luonne ja kemia ratkaisee.

No kyllä ei miestä luonne ja kemia kiinnosta, jos on vaan pimppara mielessä 😂

Vierailija
11/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jotkut pitävät ylipainoisista.

Vierailija
12/40 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä sillä, kun naiset usein valittaa siitä kuinka miehet ovat tarkkoja siitä, että naisen kuuluisi olla niin hyväkroppainen. Silti kun katson esim Alastoman Suomen sivua, niin ikinä en näe panokuvia, jossa olisi lihava mies ja hoikka nainen, mutta vastaavasti lihava nainen (usein erittäinkin lihava) ja parempikroppainen mies yhtälö on huomattavasti yleisempi.

ap

Vierailija
13/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa tämä tuolla aihe vapaa-puolella. Siellä naiset aina valittaa, että kun miehet on niin kriittisiä naisen kropan suhteen.

Varmasti valittaa. Ehkä omalle kohdalle on sattunut suvaitsevia miehiä joita se ylipaino ei ole haitannut. Seksiseuraa on löytynyt aina ja myös parisuhteet ollut normaalipainoisten miesten kanssa. 

Vierailija
14/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on! Mikä kysymys!!! Ollut kaiken näköisiä ja kokoisia kumppaneita. Seksi on ollut ihan  hyvää myös "timmikroppaisten" miesten kanssa! Ja heille myös hyvää seksi on ollut, loistavaakin, on joku sanonut 😋

Vierailija
15/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutaman kerran ollut yhden yön juttuja timmikroppaisten miesten kanssa.

Suhteeseen, tai edes yksille oikeille treffeille en ole koskaan urheilullisen miehen kanssa päässyt. 

Vierailija
16/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot tissit ja leveä perse, painan jotain 94 kiloa. Miehet piirittää joka paikassa. Tykkään kyllä huomiosta.

Vierailija
17/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä sillä, kun naiset usein valittaa siitä kuinka miehet ovat tarkkoja siitä, että naisen kuuluisi olla niin hyväkroppainen. Silti kun katson esim Alastoman Suomen sivua, niin ikinä en näe panokuvia, jossa olisi lihava mies ja hoikka nainen, mutta vastaavasti lihava nainen (usein erittäinkin lihava) ja parempikroppainen mies yhtälö on huomattavasti yleisempi.

ap

Ehkä ne toiset ei laita panokuvia someen?

Täällä hoikka ja sporttinen nainen ja pulska mies, eikä tulisi mieleenkään laittaa panokuvia mihinkään vaikka tilanne olisi toisin päin.

Vierailija
18/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot tissit ja leveä perse, painan jotain 94 kiloa. Miehet piirittää joka paikassa. Tykkään kyllä huomiosta.

Oletko myös nauttinut runsaiden huomioiden tarjoamista tilaisuuksista viettäen vilkasta seksielämää ? Sinulla kun on noin ihanat muodot tarjolla !

Vierailija
19/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös nauttinut runsaiden huomioiden tarjoamista tilaisuuksista viettäen vilkasta seksielämää ? Sinulla kun on noin ihanat muodot tarjolla !

Kyllä 💦

Vierailija
20/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 💦

Hyvä ! Voin vain kuvitella niiden onnekkaiden miesten ihania kokemuksia saa kyllä halut ja kalun nousemaan kovaan fiilikseen.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän