Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen, onko sinulla seksikumppaneina timmikroppaisia miehiä?

Vierailija
15.03.2025 |

Tai vähintäänkin ns. normaalivartaloisia. Usein tuntuu näissä asioissa menevän niin päin, että on se lihava nainen ja timmimpi mies eikä toisinpäin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot tissit ja leveä perse, painan jotain 94 kiloa. Miehet piirittää joka paikassa. Tykkään kyllä huomiosta.

Oletko myös nauttinut runsaiden huomioiden tarjoamista tilaisuuksista viettäen vilkasta seksielämää ? Sinulla kun on noin ihanat muodot tarjolla !

Kyllä 💦

Hyvä ! Voin vain kuvitella niiden onnekkaiden miesten ihania kokemuksia saa kyllä halut ja kalun nousemaan kovaan fiilikseen.

M

😄

Vierailija
22/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot tissit ja leveä perse, painan jotain 94 kiloa. Miehet piirittää joka paikassa. Tykkään kyllä huomiosta.

Oletko myös nauttinut runsaiden huomioiden tarjoamista tilaisuuksista viettäen vilkasta seksielämää ? Sinulla kun on noin ihanat muodot tarjolla !

Kyllä 💦

Hyvä ! Voin vain kuvitella niiden onnekkaiden miesten ihania kokemuksia saa kyllä halut ja kalun nousemaan kovaan fiilikseen.

M

😄

Täällä nautinto jatkuu ! Onko sinulla tuntemuksia ?

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 💦

M

😄

M

Hyvä! Minua vaan panettaa😘

Vierailija
24/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 💦

M

😄

M

Hyvä! Minua vaan panettaa😘

Sama tuntuu hyvältä ajatella ihanaa vartaloasi onko yhtään kostumista ?

M

Vierailija
25/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ku mietin sinun  🍆 aina

Vierailija
26/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on täällä ! Jos olet se kenen kanssa kirjoitin.

M

Vierailija
27/40 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se on täällä ! Jos olet se kenen kanssa kirjoitin.

M

Ei varmuutta, mutta kiva😘😁

Vierailija
28/40 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tällainen mammamallinen ja mies urheilullinen, lähinnä clooneyn näköinen. oikealla clooneyllä kylläkin erilainen naismaku. no, mua onnisti.

Vierailija
29/40 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeimmät kumppanit nimenomaan urheilijoita. Olen itse kaunis, rehevä nainen. Tykkään erilaisista vartaloista, ja heidän lihaksikkaan hoikat vartalonsa sopivat kyllä ihan täydellisesti reisieni väliin. Yleensä ovat myös olleet kookkaita varustukseltaankin. Kovasti ovat aina halunneet tyydyttää minua monin tavoin ennen laukeamistaan, ja jos aikaa on ollut, yleensä vielä uusi, upea toinen kierros! 

Vierailija
30/40 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valasta laittaa vain silloin harvoin, jos ei ole hetkeen ollut mitään. Kerta per valas riittää kyl aina ja siit jää sellane selittämätön ällö olo, mut silti niihin joskus sortuu. Kyl naisel pitää olla tiukka hyvä kroppa, et se kiinnostaa oikeesti. 

Vierailija
31/40 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen läskihkö nainen mutta jostain syystä minua lähestyvät vain salil eka salil vika-tyyliset miehet tai muuten vaan hoikat yksilöt.

Vierailija
32/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihkeimmät kumppanit nimenomaan urheilijoita. Olen itse kaunis, rehevä nainen. Tykkään erilaisista vartaloista, ja heidän lihaksikkaan hoikat vartalonsa sopivat kyllä ihan täydellisesti reisieni väliin. Yleensä ovat myös olleet kookkaita varustukseltaankin. Kovasti ovat aina halunneet tyydyttää minua monin tavoin ennen laukeamistaan, ja jos aikaa on ollut, yleensä vielä uusi, upea toinen kierros! 

Joku Pirkko taas pillu märkänä unelmoi.

Vierailija
33/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselleni on ollut pano suhteita ihan kaiken kokoisten miesten kanssa vaikka itse olenkin lihavahko nainen. Joskus oli vakkari kaverina semmonen sali tyyppi jonka kanssa varmaan pantiin säännöllisesti puoli vuotta. Eikä kyllä valittanut mun kiloista..

Vierailija
34/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on tärkeempi seksissä: fysiikka vai kemia?

Vierailija
35/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on tärkeempi seksissä: fysiikka vai kemia?

Kemia. Nykyinen mieheni on upea ja kiihottava mutta paska sängyssä ja sen paskuuden aiheuttaa asennevamma 🤷 

Jos toinen nyt kuitenkin on mieluisa niin ei tarvitse olla niin minkäänlainen seksipommi kun yhteys vaan löytyy seksissä. Eri asia sitten toimiiko mikään muu. 

Vierailija
36/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu mitä siltä hakee. Jos vähänkin pidempää suhdetta niin ehdottomasti kemia, mutta jos pelkästään seksiä ja tyydytystä niin toivoo että ois hyvä antamaan seksiä 

Vierailija
37/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä on miesten ja naisten välillä kysynnän ja tarjonnan välinen epätasapaino varsinkin mitä tulee satunnaiseen "hupiseksiin" ilman tunnesitoumuksia.

Jos esim. me jo varsin varttuneena parina etsimme leikkikaveriksi timmiä nuorta hunksia, niin tarjokkaita tulee ovista ja ikkunoista ja voimme asettaa mitä tahansa reunaehtoja. No, kuten ehkä arvaatte niin oikein minkäänikäistä seuraa ei naisista tahdo löytyä tai sitten meidän pitäisi joustaa omista kriteereistämme todella rankasti.

Lähes ketä tahansa naista löytyy panemaan ihan säädyllisen oloinen mies, jos nainen haluaa ns. pelkkää seksiä. Miehiä, jotka parisuhdetilanteesta puhuttaessa eivät edes vilkaisi ko. naista ovat kuitenkin valmiita panemaan.

Vierailija
38/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmies hoitaa tarpeensa vaikka valaaseen tarpeen tullen. Mutta ei sitä tarkoita että ne olisi viehättävämpiä kuin hoikat.

Vierailija
39/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kaikenkroppaisia

Vierailija
40/40 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sulla ole myös isommat jalat ja kädet (paksummat) kuin useimmilla miehillä. Isoa kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi