Muita jotka ei pelkää kuolemaa, tai näkee sen jopa positiivisena asiana?
Itse en ainakaan pelkää sitä, tavallaan jopa odotan innoissaan, näkee mitä sen jälkeen tapahtuu, vai tapahtuuko yhtään mitään. En kuitenkaan mitenkään erityisesti toivo sitä, mutta kuitenkin.
Kommentit (72)
En pelkää. Menen taivaaseen, ja silloin todellinen elämä vasta alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kuolee ja syntyy koko ajan, joten mitä ihmeellistä on fyysisessä kuolemassa?
Sielu ei vaella. Meillä on yksi maallinen elämä.
Ei vaellakaan muissa kuin tarinoissa. Yksi maallinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vain sammuu. Ei mitään odotettavaa.
Ihmisen sielu on ikuinen, ja sen kohtalo on kuoleman jälkeen joko ikuinen Taivas, tai ikuinen kadotus. Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa !
Voin uskoa yhteiseen tajuntaan, mutta yksittäinen ihminen sammuu.
Tämähän on ristiriitainen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen sielu on ikuinen, ja sen kohtalo on kuoleman jälkeen joko ikuinen Taivas, tai ikuinen kadotus. Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa !
Mitä Raamatuton Jeesus sitten tekee?
Tuolla Raamatullisella Jeesuksella tarkoitin kolmiyhteistä Jumalaa, kaiken luoja; Isä, Poika, Pyhä Henki.
Esim islamissa Jeesusta pidetään pelkkänä profeettana= ihmisenä.
Se joka kieltää Jeesuksen Jumaluuden on Antikristus, eksyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulle elämä on Kristus ja kuolema on voitto
Amen! Jeesus on ainoa Tie Taivaaseen, ikuiseen elämään. Jos ei ole henk kohtaisessa uskossa Häneen, on syytä pelätä kuolemaa.
Etsikää niin kauan kun on aikaa, kuoleman jälkeen on liian myöhäistä !
Ei ole myöhäistä. Jumalallehan kaikki ovat eläviä.
Kyllä kuoleman jälkeen on liian myöhäistä huomata kuka Jumala on. Raamaattu on hyvin selkeä tässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieluhan on henki ja ruumis yhdessä. Jos ruumis kuolee, kuolee myös sielu. Kuten Jeesus sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kuolee ja syntyy koko ajan, joten mitä ihmeellistä on fyysisessä kuolemassa?
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieluhan on henki ja ruumis yhdessä. Jos ruumis kuolee, kuolee myös sielu. Kuten Jeesus sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
Sielu ja ruumis ovat eri. Ruumis maatuu mutta sielu on ikuinen. Sielu jättää ruumiin kuolinhetkellä, ja ruumis on pelkkä tyhjä kuori.
Ennen pelkäsin.pelkäsin läheisille tutuille sattuu jotain Nyt en pelkää.Rajakok.outo.Olin 6kk kovin sairas,Syytä ei löytynyt,2eri lääkäriä,rukoilin eräs yö kun kauhea kipu tuli ,"ota tämä kipu pois tai minut".Kipua oli ollut kovia pitkään jatkuvasti..takapää heitti vihreää vaahtoa juoda ei voinut vettäkään..Minulla oli pienet lapset.Naisen ääni...kokonaan en kerro mutta,kipu seur.aamusta lähtien pois.En uskaltanut heti kertoa tätä kellekään.Olin shokissa mitä tämä voi olla?uskoon en tullut.Nyt läheiselle kävi kauhea onnettomuus,Kallo halki taisteli elämästä..rukoilimme.Hän on täydessä uskossa ollut ikänsä.Hänkin toipui.veljensä taistelee syövän kanssa,hänkin toipumassa.Samoin tuttu nainen huonona oli, nyt parempana.Näin viimeksi lapsen paino,luut lysyssä huonossa kunnossa ajattelin viim.talvi .ei.. Jotain ihmeellistä mitä ei vieläkään ymmärrä.Ihmeitä sattuu...Eihän näitä asioita voi kuin ihmetellä.Minulla on teoria, harvat kokee näitä henkimaailman juttuja.Ei kaikki! Myös muita henkimaailman juttuja niitä riittää.Kuoleman läheisyys tulee kun ihminen ikääntyy sanovat.Valmis lähtöön,kaikki nähty.Eikä jaksa voimat menneet.Lähde valoon!avaa ikkuna..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Jumalan ilmoitus, Raamattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielu ja ruumis ovat eri. Ruumis maatuu mutta sielu on ikuinen. Sielu jättää ruumiin kuolinhetkellä, ja ruumis on pelkkä tyhjä kuori.
Ei ainakaan luomiskertomuksen mukaan. Henki tekee sielun.
Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
Tarkoittaa että ruumis ja henki ovat yhdessä sielu. Erillään ne eivät muodosta sielua.
Kyllä, odotan hyvin uteliaana tätä elämän loppuhuipennusta, vaikka elämästä nautinkin. Kunpa ne viimeiset hetket menisivät ihanalta tuntuvan kuolemanrajakokemuksen merkeissä, niin että ainakin ajattelisi elämän jatkuvan. Eihän sitä sitten tule koskaan tajuamaan eikä pettymään, jos kaikki loppuukin. Sitäkin mietin, että miten pitkät ne viimeiset hetket omasta vinkkelistä koettuna ovat? Ovatko peräti ikuisia, kun olemattomuutta on mahdotonta kokea. Ainakin yritän pitää mielenmaisemani loppuun asti iloisena ja positiivisena ja omantuntoni puhtaana, koska sillä voi tältäkin kannalta olla aika käsittämättömän valtava merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen! Jeesus on ainoa Tie Taivaaseen, ikuiseen elämään. Jos ei ole henk kohtaisessa uskossa Häneen, on syytä pelätä kuolemaa.
Löydä sinäkin herramme Lentävä Spagettihirviö. Pelastus tulee ainoastaan Hänen Nuudelimaisuutensa kautta. Ramen!!!
Missä spagettihirviötä palvotaan ja kenen toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydä sinäkin herramme Lentävä Spagettihirviö. Pelastus tulee ainoastaan Hänen Nuudelimaisuutensa kautta. Ramen!!!
Missä spagettihirviötä palvotaan ja kenen toimesta?
Sarkastisten lihavien fedorapäisten inceleiden pääkopissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaellakaan muissa kuin tarinoissa. Yksi maallinen elämä.
Olet todella paha lirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan luomiskertomuksen mukaan. Henki t
Olet ymmärtänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuoleman jälkeen on liian myöhäistä huomata kuka Jumala on. Raamaattu on hyvin selkeä tässä!
Epäilyttävästi tällainen järjettömältä tuntuva ajallinen rajaus ja lähes sokkona tapahtuvan valitsemisen velvollisuus palvelee nimenomaan ihmisten toisiinsa kohdistamaa vallankäyttöä ja kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävästi tällainen järjettömältä tuntuva ajallinen rajaus ja lähes sokkona tapahtuvan valitsemisen velvollisuus palvelee nimenomaan ihmisten t
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin.
Ei vaan ihan oikein.
Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.