Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei pelkää kuolemaa, tai näkee sen jopa positiivisena asiana?

Vierailija
15.03.2025 |

Itse en ainakaan pelkää sitä, tavallaan jopa odotan innoissaan, näkee mitä sen jälkeen tapahtuu, vai tapahtuuko yhtään mitään. En kuitenkaan mitenkään erityisesti toivo sitä, mutta kuitenkin.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tappaa itseni

Vierailija
42/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vain sammuu. Ei mitään odotettavaa.

Ihmisen sielu on ikuinen, ja sen kohtalo on kuoleman jälkeen joko ikuinen Taivas, tai ikuinen kadotus. Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa !

Sieluhan on henki ja ruumis yhdessä. Jos ruumis kuolee, kuolee myös sielu. Kuten Jeesus sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

Sielu ja ruumis ovat eri. Ruumis maatuu mutta sielu on ikuinen. Sielu jättää ruumiin kuolinhetkellä, ja ruumis on pelkk

Yksi liha, viittaus on Jeesuksen määritelmä avioliitosta ; mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi.

Lopeta tuo Raamattukohta provoilu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kuolemaa, joka on samaa kuin syntymättömyys. Kuten joku joskus sanoi: olen jo ollut kuolleena miljardeja vuosia enkä kärsinyt siitä millään tavalla.

Kuoleminen on sitten toinen asia. Jotkut tavat kuolla ovat ihan ok, mutta toiset eivät kyllä kiinnosta yhtään. Johonkin ALS:ään kuoleminen esimerkiksi kuulostaa aivan hirveältä.

Vierailija
44/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys; vastasin siis kirjoittajalle nro 40, koskien " yhdeksi lihaksi". 

Lainaukset eivät taas toimi.

T. Kirjoitta nro 42.

Vierailija
45/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korj; kirjoittaja 42.

Vierailija
46/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle elämä on Kristus ja kuolema on voitto

Amen! Jeesus on ainoa Tie Taivaaseen, ikuiseen elämään. Jos ei ole henk kohtaisessa uskossa Häneen, on syytä pelätä kuolemaa. 

Etsikää niin kauan kun on aikaa, kuoleman jälkeen on liian myöhäistä !

Ei ole myöhäistä. Jumalallehan kaikki ovat eläviä.

Kyllä kuoleman jälkeen on liian myöhäistä huomata kuka Jumala on. Raamaattu on hyvin selkeä tässä!

Epäilyttävästi tällainen järjettömältä tuntuva ajallinen rajaus ja lähes sokkona tapahtuvan vali

Liity tähän ja tähän yhteisöön ja usko näin ja näin, niin elät ikuisesti. Paljonko ovat jotkut historian saatossa saaneet valtaa ja rahaa näillä jutuilla? Miksi juuri tässä asiassa on jotenkin hyvä ja jopa välttämätöntä tehdä valinta ilman validoitavissa olevaa tietoa? Ostaisitko talon, jonka olemassaoloon sinun pitäisi vain uskoa? Jotkut toiset huutaisivat vierestä, että se talo on oikeasti ihan erilainen ja jotkut sanoisivat, ettei koko taloa edes ole. Näin minä agnostikkona näen nämä asiat. On kaksi eri asiaa se, miten nämä tuonpuoleiset asiat ovat ja sitten toisaalta se, että onko meillä jokin kummallinen velvollisuus kadotuksen uhalla tietää, miten ne ovat. 

Vierailija
47/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vain sammuu. Ei mitään odotettavaa.

Ihmisen sielu on ikuinen, ja sen kohtalo on kuoleman jälkeen joko ikuinen Taivas, tai ikuinen kadotus. Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa !

Sieluhan on henki ja ruumis yhdessä. Jos ruumis kuolee, kuolee myös sielu. Kuten Jeesus sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

Sielu ja ruumis ovat eri. Ruumis maatuu mutta sielu on ikuinen. Sielu j

Yksi liha, viittaus on Jeesuksen määritelmä avioliitosta ; mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi.

Lopeta tuo Raamattukohta provoilu!

Ei vaan Jeesuksen määritelmä (vertauskuva) totuudesta. Avionrikkojat ovat valehtelijoita.

Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.

Vierailija
48/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen! Jeesus on ainoa Tie Taivaaseen, ikuiseen elämään. Jos ei ole henk kohtaisessa uskossa Häneen, on syytä pelätä kuolemaa. 

Kyllä kuoleman jälkeen on liian myöhäistä huomata kuka Jumala on. Raamaattu on hyvin selkeä tässä!

Epäilyttävästi tällainen järjettömältä tuntuv

Mikään yhteisö tai kirkkokunta ei pelasta. Vain ja ainoastaan henk koht usko Raamatulliseen Jeesukseen, uudestisyntyminen ja Hänen Sanansa mukaisesti eläminen pelastaa!

Vierailija
49/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin jokin toive joka toteutuu varmasti.

Vierailija
50/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasin tuon Raamattukohtaprovoilijan väite että Raamatussa lukee että sielu ja ruumis tulevat yhdeksi lihaksi. 

Kyse on Jeesuksen määritelmä avioliitosta; mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi! 

Vierailija
51/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjasin tuon Raamattukohtaprovoilijan väite että Raamatussa lukee että sielu ja ruumis tulevat yhdeksi lihaksi. 

Kyse on Jeesuksen määritelmä avioliitosta; mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi! 

Tämä vastaus siis sinulle nro 47.

Vierailija
52/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos moista voi välttää niin hyvä.

Vierailija
53/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tosi positiivista 🙄

Vierailija
54/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on.

Vierailija
55/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on syytä ottaa kuolemanvakavasti, jos ei ole synnit sovitettuna.

Kun olin vielä uushenkisyydessä yms. mukana, nautiskelin sillä ajatuksella, ettei mitään helvettiä ole olemassakaan. Luulin myös olevani niin hyvä hminen, ettei Jumala sellaista edes päästäisi helvettiin, vaikka sellainen olisikin olemassa.

Mutta sitten Jumala puuttui elämääni ja teki selväksi, että olen uskomuksieni ja elämäntyylini kanssa menossa nimenomaan siihen paikkaan, mihin en edes uskonut. Jumala johdatti minut tajuamaan, että elin väärän rauhan tunteessa. On olemassa taivas ja helvetti, eikä Pyhän Jumalan asuinpaikkaan, taivaaseen, voi päästä mikään syntinen, väärä tai epäpyhä. Jos pääsisi, ei taivas enää olisi mikään taivas eikä pyhä. On tapahduttava puhdistuminen synneistä ja se saadaan Jeesuksen kautta.

Vierailija
56/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan henki ja ruumis tulevat yhdessä sieluksi. Sielu eli ihminen (Jumalan kuvana) toteutuu vain lihassa, jossa on Jumalan Henki eli totuus.

Vierailija
57/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä on pelkäämistä, tulee jos on tullakseen. Toivottavasti nopea nk äkkikuolema

Vierailija
58/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E

Sinä sanot näin, ja lukemattomat ihmiset sanovat ihan muuta objektiivisesti katsoen ihan yhtä valideilla perusteilla.

Vierailija
59/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuolemaa tulisi pelätä. Olin itse ennen syntymääni miljardeja vuosia kuolleena eikä mitään pelottavaa tapahtunut minulle.

Et sinä ollut kuolleena. Sinua ei vain ollut. 

Vierailija
60/72 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää sairastavana en nyt viittis ajatella sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän