HS: Hallitus ajoi läpi "orjalain": "Työntekijät töihin rangaistuksen uhalla"
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011088567.html
"Emmekö me saa päättää, olemmeko töissä ja missä olemme töissä? Miksi ei saisi irtisanoutua, sanoa että tattis ja moro, nyt riittää?", sanoo Rytkönen.
Kommentit (103)
Voivoi!
Ei miehetkään saa päättää suorittaako palveluksen vai ei ja kutsutaanko vai ei.
Suomi on henkihieverissä julkisen sektorinsa kanssa, joten leikkaukset on ajettava läpi, vaikka olisi kutsuttava sotilaspoliisit hakemaan hoitajat töihin.
Syyllinen löytyy Sari sairaanhoitajan peilistä!
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen kyse on taas kerran naisvaltaisesta alasta ja liitosta jota naiset johtavat. Tämä ei ole naisvihaa vaan aitoa ihmettelyä. Miksi naiset eivät saa asioitaan kuntoon? Työpaikoilla naiset valittavat selän takana mutteivat tee tarpeeksi asioiden muuttamiseksi.
Lisäksi ne riitelee ja tappelee keskenään. Yhteishenki on nolla
Ei ole taidettu tässä maassa paljon vuosisatoihin orjuutta nähdä. Tuppaa vähän olemaan nyt asiatonta tuo uutisointi. Koko maailmahan nyt lietsoo vihaa lisää, ihan kuin eivät nämä entiset ongelmat riittäisi.
Haluaisinko että minua hoitaa sairaalassa tai puolustaa sodassa sellainen joka on pakotettu siihen ja motiivi nolla?
Ja sitten odottaisin hyvää työmoraalia?
Jos, niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole taidettu tässä maassa paljon vuosisatoihin orjuutta nähdä. Tuppaa vähän olemaan nyt asiatonta tuo uutisointi. Koko maailmahan nyt lietsoo vihaa lisää, ihan kuin eivät nämä entiset ongelmat riittäisi.
Naisien suhteellisuudentaju.
Sama nainen voi päätyä kaupan kassalta oligarkin vaimoksi, mutta silti päässä on vain yksi asento. Mullelisääheti!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinko että minua hoitaa sairaalassa tai puolustaa sodassa sellainen joka on pakotettu siihen ja motiivi nolla?
Jos, niin miksi?
Asettelit kysymyksen täysin väärin!
Oikea kysymys kuuluu:
Haluatko että se sairaala on ylipäätään olemassa ja haluatko että myös sinulla on oikeus ja pääsy hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, niin miksi?
Oikea kysymys kuuluu:
Haluatko että se sairaala on ylipäätään olemassa ja haluatko että myös sinulla on oikeus ja pääsy hoitoon.
En halua fasistista suomea. -jota sinä kai tarkoiti kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Se on outoa että orpopurra lietsoi eripuraa ja ajaa naiset nurkkaan. Samoin kyllä köyhät, keskituloiset ja sairaat.
Tämä hallitus tekee suurta tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, niin miksi?
Oikea kysymys kuuluu:
Kokoomus ajaa Sari sairaanhoitajan orjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, niin miksi?
Oikea kysymys kuuluu:
Haluat siis kollektiivisen kommunismin kuten P-Korea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, niin miksi?
Oikea kysymys kuuluu:
Kokoomus ajaa Sari sairaanhoitajan orjaksi.
Verot 25%, alv 25%, eläkemaksut 25% eikä rahat silti riitä!
Suhteellisuudentaju haloo.
Sari sairaanoitaja kumppaneineen haluaa kaikki muut orjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti perustuslakivaliokunta pistää kapuloita rattaisiin.
Arvaa kenellä on enemmistö siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on outoa että orpopurra lietsoi eripuraa ja ajaa naiset nurkkaan. Samoin kyllä köyhät, keskituloiset ja sairaat.
Tämä hallitus tekee suurta tuhoa.
Mua oikeasti kyrsii suomalaisten kyvyttömyys ymmärtää, mikä tähän tilanteeseen on johtanut!
Suurimmat yksittäiset syyt on:
Koronahysteria, jonka Ruotsin toimet osoittivat täysin turhaksi ja ylimitoitetuksi.
Uniper, jonka päihdeongelmainen pääministerimme lahoitti Saksalle. (10miljardia on iso lovi budjetissamme)
Sota, jonka aktiiviseksi osapuoleksi ei olisi pitänyt ryhtyä (Unkari)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, niin miksi?
Oikea kysymys kuuluu:
Ei jaksa jankata lasten kanssa. Ite oot ja mutsis kans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se demokratiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos, niin miksi?
Oikea kysymys kuuluu:
Ei jaksa jankata lasten kanssa. Ite oot ja mutsis kans!
LOL
Suomesta tulee fasismi yhy yhy... ei sitten ole lapsellinen jankki.
Se suhteellisuudentaju!
Se kun ei naisella ole ankkuroitu mihinkään kiinteään vaan siihen omaan napaan.
Vähän kyllä huvittaa kaikki tavisduunarit jotka innoissaan äänestivät perskokkareita ja riemuitsivat köyhiin kohdistuvista leikkauksista. Nyt sitten ollaankin itse hädässä kun selvisi etteivät ole hallitukselle yhtään sen arvokkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se demokratiasta.
Perustuslakivaliokunta on huono vitsi, josta ei haluta puhua.
Sivistysmaissa on riippumaton perustuslakituomioistuin, jossa ammattituomarit kertovat tarvittaessa päättäjille, että se ei käy seeikäy se ei kerttakaikkaan käy.
Suomessa on kansanedustajista (=lakiamatööreistä) koostuva jäävi (=valvoo omaa toimintaansa) perustuslakivaliokunta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä huvittaa kaikki tavisduunarit jotka innoissaan äänestivät perskokkareita ja riemuitsivat köyhiin kohdistuvista leikkauksista. Nyt sitten ollaankin itse hädässä kun selvisi etteivät ole hallitukselle yhtään sen arvokkaampia.
Persut on suurin työntekijäpuolue. Sitä vastaan hallituksen ajamat työelämäheikennykset ovat persujen oman oksan sahaamista.
Persujen järjenkäyttö on muutenkin vähäistä kun sitä ei ole.
Up