Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (18174)

Vierailija
18021/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti jos usalainen haluaa olla tällä palstalla ylläpitääkseen suomen kielen taitoansa. Erikoista on hänen negatiivinen, hyökkäävä ja ylimielinen suhtautumisensa muihin ketjulaisiin ja suomalaisiin ylipäätään. Sitä saa mitä tilaa. usalainen, jos vilpittömästi ihmettelet miksi sinuun suhtaudutaan niin kuin suhtaudutaan.

Vierailija
18022/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FYI: Minä olen vain Yhdysvaltojen kansalainen eikä ulkomaissa ole mitään sen ihmeellisempää kuin Suomessakaan. Olen vaan täysin saanut tarpeekseni minuun kohdistuneeseen haukkumakampanjaan missä kaikki kirjoittamani käännetään suomalaisvihaksi. Onko teillä  tosiaan noin herkät hipiät? (Amerikkalaisia haukutte suu vaahdossa mutta Suomi on koskematon.)

Ja mä olen Harryn blondi rakastajatar. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18023/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FYI: Minä olen vain Yhdysvaltojen kansalainen eikä ulkomaissa ole mitään sen ihmeellisempää kuin Suomessakaan. Olen vaan täysin saanut tarpeekseni minuun kohdistuneeseen haukkumakampanjaan missä kaikki kirjoittamani käännetään suomalaisvihaksi. Onko teillä  tosiaan noin herkät hipiät? (Amerikkalaisia haukutte suu vaahdossa mutta Suomi on koskematon.)

Ei tällä palstalla ole sinulle siis mitään. Miksi et "maanmiestesi" kanssa keskustele, niin saat puhua englantia natiivien kanssa? Ei tarvitse korjailla virheitä tai huudella kuinka täällä ollaan kielitaidottomia. Ei jutuistasi ole kukaan millään tavalla kiinnostunut. Tämän  pitäisi kertoa sinulle oleellisen kielteisestä suhtautumisesta tunkemisestasi joka paikkaan neuvomaan ja häiriköimään, eikös vaan? Eli tervemenoa ja hyvää jatkoa!

Ketjussa mesoaa 1-2 "perussuomalaista" joiden veri virtaa sinivalkoisena. 

Vierailija
18024/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla ole sinulle siis mitään. Miksi et "maanmiestesi" kanssa keskustele, niin saat puhua englantia natiivien kanssa? Ei tarvitse korjailla virheitä tai huudella kuinka täällä ollaan kielitaidottomia. Ei jutuistasi ole kukaan millään tavalla kiinnostunut. Tämän  pitäisi kertoa sinulle oleellisen kielteisestä suhtautumisesta tunkemisestasi joka paikkaan neuvomaan ja häiriköimään, eikös vaan? Eli tervemenoa ja hyvää jatkoa!

Suomalaisen vakiovastaus "tervemenoa" kun mitään muuta ei keksi.

Vierailija
18025/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoma

Nyt tuli aikamoinen huti. Mutta ei yllättänyt, ylimielinenhän olet etkä useinkaan ymmärrä lukemaasi. Tuossa "keksittiin" paljon muutakin kuin tervemenoa. Ihan selitettiin, taas kerran, miksi sinusta ei pidetä. Mutta ethän sinä välitä mistään palautteesta muuta kuin uhriutumisen verran ja pääset taas syyttelemään suomalaisia.

Vierailija
18026/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi jotkut sitten ränttäävät tänne pitkiä sitaatteja englanniksi ilman käännöstä? Muuta kuin brassaillakseen omalla kielitaidollaan ja päästäkseen sanomaan kuinka suomalainen on tyhmä eikä tajua."

Minulle on moneen kertaan sanottu että Google kääntää, ei tarvitse itse osata.

Vierailija
18027/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi jotkut sitten ränttäävät tänne pitkiä sitaatteja englanniksi ilman käännöstä? Muuta kuin brassaillakseen omalla kielitaidollaan ja päästäkseen sanomaan kuinka suomalainen on tyhmä eikä tajua."

Minulle on moneen kertaan sanottu että Google kääntää, ei tarvitse itse osata.

Älä sitten sormi pystyssä moiti muiden kielitaitoa ja pakkotuputa sitä parempaa osaamistasi, antaa googlen hoitaa hommat.

Vierailija
18028/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryn narkkikuvassa melkein vehje vilahtaa, ei paljon puutu.

Kyllä jossain vaiheessa aikuisen elämää tuosta äidin kuolemasta pitäisi päästä yli. Onhan hän saanut siihen terapiaa. Mutta vieläkin hän vetoaa äitiinsä hyvin usein ja on raukka niin sokea, että luulee Meghanin muistuttavan äitiään. koko muu maailma näkee, mistä heidän liitossaan on kyse.

Ja Harry on edelleen sitä mieltä, että hänen perheensä pitäisi pyytää Meghanilta anteeksi. Tästä näkee, miten sokea Harrykin on omille ja Meghanin teoille. Syvästi siinä uhrin roolissa, vaikka ovat molemmat loukanneet julkisesti perheitään.

Mahtaako Harrylla enää yhtään maitojunaa Britteihin mennä, jos vaatimus on, että häneltä ja Meghanilta pitää pyytää anteeksi. Meghan ei kyllä Britteihin enää mene, se on varma.

Vierailija
18029/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaisen vakiovastaus on "Tervemenoa" kun ei muuta keksi."

Yksi lyhyt lause - ja täynnä suomalaisten halveksuntaa. Rajua yleistämistä. Ja tämä ihminen itkee ja ulisee "miksi amerikkalaisia saa haukkua (kuka haukkuu ja miten?) mutta suomalaisista kun jotain sanoo niin heti alkaa valittaminen, ovatko suomalaiset niin herkkänahkaisia?

No, suomalainenhan olet itsekin, mahdollisesta USA:n kansalaisuudesta huolimatta.

Vierailija
18030/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossain vaiheessa aikuisen elämää tuosta äidin kuolemasta pitäisi päästä yli. Onhan hän saanut siihen terapiaa. Mutta vieläkin hän vetoaa äitiinsä hyvin usein ja on raukka niin sokea, että luulee Meghanin muistuttavan äitiään. koko muu maailma näkee, mistä heidän liitossaan on kyse.

Ja Harry on edelleen sitä mieltä, että hänen perheensä pitäisi pyytää Meghanilta anteeksi. Tästä näkee, miten sokea Harrykin on omille ja Meghanin teoille. Syvästi siinä uhrin roolissa, vaikka ovat molemmat loukanneet julkisesti perheitään.

Mahtaako Harrylla enää yhtään maitojunaa Britteihin mennä, jos vaatimus on, että häneltä ja Meghanilta pitää pyytää anteeksi. Meghan ei kyllä Britteihin enää mene, se on varma.

Meghan ei tosiaan muistuta Dianaa, ei sitten millään tavalla eikä mistään kohtaa. En tajua miten Harry voi olla noin sokea. Miten ja millä Meghan hänet aikanaan lumosi.

Vierailija
18031/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usalainen on vaan tyytyväinen kun hänestä puhutaan.

Hän on älyllisesti ja "henkisesti" vajaa, eikä kykene painamaan kaaliinsa niin minkäänlaisia neuvoja. Ei sen enempää hyvällä kuin pahallakaan lausuttuja. 

Muun muassa näistä syistä hänen kommenttinsa on paras ohittaa kokonaisuudessaan.  

Vierailija
18032/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoma

Eikö "Hyvää jatkoa" ole kohteliasta?

Tervemenoa, eli sitä saa mitä tilaa, sanotaan onnettomalle raukalle. Luopiolla ilmeisesti bannit kaikille muille palstoille, ja nyt pitää sitten täällä riehua. Ketään ei kiinnosta!!!!

Vierailija
18033/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usalainen on vaan tyytyväinen kun hänestä puhutaan.

Hän on älyllisesti ja "henkisesti" vajaa, eikä kykene painamaan kaaliinsa niin minkäänlaisia neuvoja. Ei sen enempää hyvällä kuin pahallakaan lausuttuja. 

Muun muassa näistä syistä hänen kommenttinsa on paras ohittaa kokonaisuudessaan.

Tämä! Kyllä näistä lukuisista kommenteista, missä sanotaan enemmän kuin suoraan päin naamaa, osaisi normaali ihminen jo pelkästään ottaa niin nokkiinsa, että häipyisi sen siliän tien, eikä peräänsä katsoisi.

Toinen vaihtoehto olisi muuttaa käyttäytymistään, mutta psyykkisesti vajaa ei sellaista tee. Ymmärrys ei riitä.

Joku voisi diagnosoida tuon harhaisen "amerikkalaisessa" rinnakkaistodellisuudessa elelevän sekopään. Olisi mielenkiintoista saada tietää mistä tuollainen hulluus kumpuaa. Onhan meillä täällä Kainuun korvessa kaikenlaista tallaajaa, tämä on nyt löytänyt netin ihmeellisen maailman. 

Vierailija
18034/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tiedä mitä Meghan teki saadessaan Harryn täysin otteeseensa mutta arvelisin että vainusi Harryn heikot kohdat ja osasi iskeä niihin kiinni, oletan että harry janosi ihailua ja imartelua ja sitä hän alussa Meghanilta sai ylen määrin. Ja jotenkin se Dianakin liittyi Meghanin strategiaan.

Vierailija
18035/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään tiedä mitä Meghan teki saadessaan Harryn täysin otteeseensa mutta arvelisin että vainusi Harryn heikot kohdat ja osasi iskeä niihin kiinni, oletan että harry janosi ihailua ja imartelua ja sitä hän alussa Meghanilta sai ylen määrin. Ja jotenkin se Dianakin liittyi Meghanin strategiaan.

Yksi juttu oli varmaan sekin että Harry halusi kiihkeästi oman perheen, vaimon ja lapsia, ja Meghan oli valmis pikavauhtia avioon. Ihan eri syistä tosin kuin Harry.

Vierailija
18036/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, niin paljon buuauksia on vastassa, että ei kestäisi narsistin mieli. 

Sitä paitsi Meghanin pitäisi niiata Catherinelle, sitäkään ei narsistin mieli kestäisi! 

Vierailija
18037/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, niin paljon buuauksia on vastassa, että ei kestäisi narsi

Meghan ei kestä olla Harryn takana.

https://www.gettyimages.fi/detail/video/interior-shots-of-meghan-duches…

Vierailija
18038/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tervemenoa, eli sitä saa mitä tilaa, sanotaan onnettomalle raukalle. Luopiolla ilmeisesti bannit kaikille muille palstoille, ja nyt pitää sitten täällä riehua. Ketään ei kiinnosta!!!!"

SIVUKAUPALLA  näkyy kiinnostavan!!!!

Vierailija
18039/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tervemenoa, eli sitä saa mitä tilaa, sanotaan onnettomalle raukalle. Luopiolla ilmeisesti bannit kaikille muille palstoille, ja nyt pitää sitten täällä riehua. Ketään ei kiinnosta!!!!"

Asiaa voisi verrata vaikka kerrostalohäirikön häätämiseen. Hänelle jankataan useaan kertaan tietyistä säännöistä ja pyydetään muutosta käytökseen, annetaan varoituksia ja aikaa kuluu. Silti ketään ei todellakaan kiinnosta hänen seuransa eikä sanomisensa. Yleensä tällainen ihminen on vastuuton, huonokäytöksinen ja piittaamaton. Ei usko mitään, vaan jatkaa vaan. Lopulta hän kuitenkin häipyy, jollain konstilla...

Mietipäs tätä nyt siellä ja tee ratkaisusi.

Vierailija
18040/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. SIVUKAUPALLA toivotaan että häipyisi tai muuttaisi kommunikointityyliään asialliseksi mutta ei..