Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (18174)

Vierailija
18001/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tuota usalaisen käyttämää termiä "navettakieli"... Se kertoo jostain täysin suomalaisuudesta vieraantumisesta, jopa jälkeenjääneisyydestä, elää menneisyydessä. Kuitenkin on ärhäkkä vähättelemään suomalaisuutta vaikka on tipahtanut täysin suomalaisesta yhteiskunnasta, niin kielen kuin kaiken muunkin suhteen.

Usalainen asuu päässäsi maksamatta vuokraa? Vuodesta toiseen jaksat samaa asiaa miettiä? On nuo ulkomaanelävät sitten ihmeellisiä.  

Ihan oikeasti? Tuo sinun "hauskaksi" tarkoitettu heitto "asuu päässäsi vuokralla" kopsattu hokema jo muista ketjuista, porukka jo näytti kyllästyneisyyttä kun sitä jankutat, loputtomiin hoettuna se ei enää tee vaikutusta. LOL!

Tuosta tulee mieleen Marttojen patavanhoillinen "Miksi pitäisi tehdä joku perusteellinen joulusiivous kaappeihin, ettehän te siellä jouluna asu". Vähän sellaisia mammahokemia ovat.

Vierailija
18002/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tuota usalaisen käyttämää termiä "navettakieli"... Se kertoo jostain täysin suomalaisuudesta vieraantumisesta, jopa jälkeenjääneisyydestä, elää menneisyydessä. Kuitenkin on ärhäkkä vähättelemään suomalaisuutta vaikka on tipahtanut täysin suomalaisesta yhteiskunnasta, niin kielen kuin kaiken muunkin suhteen.

Et ole varmaan kuullutkaan että henkilöön käyminen on ketjun sääntöjen vastaista ja voi aiheuttaa bannit?

Onko silmiisi osunut koskaan yhtäkään "usalaisen" kommenttia? Niistä löytyy henkilöön käymisiä vaikka kuinka eikä ole mitään banneja saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18003/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole varmaan kuullutkaan että henkilöön käyminen on ketjun sääntöjen vastaista ja voi aiheuttaa bannit?

Onko usalaisen kirjoitukset sitten vihapuhetta ja kiihottamista kansanryhmää vastaan? Niin halveksivasti ja aggressiivisesti hän suomalaisiin suhtautuu.

Vierailija
18004/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usalainen asuu päässäsi maksamatta vuokraa? Vuodesta toiseen jaksat samaa asiaa miettiä? On nuo ulkomaanelävät sitten ihmeellisiä.  

Ihan oikeasti? Tuo sinun "hauskaksi" tarkoitettu heitto "asuu päässäsi vuokralla" kopsattu hokema jo muista ketjuista, porukka jo näytti kyllästyneisyyttä kun sitä jankutat, loputtomiin hoettuna se ei enää tee vaikutusta. LOL!

Ehkä se ei olekaan kopsannut sitä mistään vaan on ollut muissakin ketjuissa jankuttamassa samaa "sukkeluutta".

Vierailija
18005/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulalaisen mielestä "usalaiseen käyminen" aiheuttaa bannit, mutta muuten henkilöön käyminen on ok. Hänen rinnakkaistodellisuutensa elää navetassa ja puhuu sen kielellä.

Taitaa olla alun perin jostain Takapyttylän perukoilta kotoisin, kun niin syvää vihaa tuntee. Onkohan siellä takametsien korpimaisemissa ollut insestiä tjtn...

Vierailija
18006/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku naurettava surkimus luulee, että pystyy häiriköimään ketjua muiden kirjoituksia haukkumalla :D

No, ei onnistu, jatketaan sinusta huolimatta entiseen tyyliin, kaikkine virheineen.

Taidan itse tehdä vielä tahallani useamman lisää jokaiseen kommenttiini. Onhan sulla jo melkoinen urakka käydä kaikki läpi, samalla kun koetat epätoivolla idoliasi puolustaa :D

T: Iloinen Suomitar Finlandianista

Jatka vaan lapsellisella linjallasi, sellaisen käsityksen sinusta saa Suomitar Finlandianista:) 👍

No nythän tärähti sulla kunnolla hermoon :D Ei riitä enää kirjoitusvirheiden korjailu, vaan alat mennä jo ihan henkilökohtaisille linjoille :D Kertoo vaan sen, kuinka hermostuit. Jatka sinä vaan mollaamistasi, se on vaan sun tapakasvatuksesta oiva näyttö.

Näytti itselläsi menneen herne nenään jos toinenkin.:D Mene jo eteenpäin, niin minäkin aina teen.

Vierailija
18007/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei päsmäri, unohdit korjata virheet!!

Vierailija
18008/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

FYI: Minä olen vain Yhdysvaltojen kansalainen eikä ulkomaissa ole mitään sen ihmeellisempää kuin Suomessakaan. Olen vaan täysin saanut tarpeekseni minuun kohdistuneeseen haukkumakampanjaan missä kaikki kirjoittamani käännetään suomalaisvihaksi. Onko teillä  tosiaan noin herkät hipiät? (Amerikkalaisia haukutte suu vaahdossa mutta Suomi on koskematon.)

Vierailija
18009/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontulalaisen mielestä "usalaiseen käyminen" aiheuttaa bannit, mutta muuten henkilöön käyminen on ok. Hänen rinnakkaistodellisuutensa elää navetassa ja puhuu sen kielellä.

Taitaa olla alun perin jostain Takapyttylän perukoilta kotoisin, kun niin syvää vihaa tuntee. Onkohan siellä takametsien korpimaisemissa ollut insestiä tjtn...

Nyt annan sinulle tilaisuuden loistaa: Monta kertaa oken kysynyt mikä tuo Kontula on mutta en ole saanut vastausta. Ja että insestikin vielä heitettiin soppaan mausteeksi, peilkkää herjaa vaan.  t. usalainen

Vierailija
18010/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FYI: Minä olen vain Yhdysvaltojen kansalainen eikä ulkomaissa ole mitään sen ihmeellisempää kuin Suomessakaan. Olen vaan täysin saanut tarpeekseni minuun kohdistuneeseen haukkumakampanjaan missä kaikki kirjoittamani käännetään suomalaisvihaksi. Onko teillä  tosiaan noin herkät hipiät? (Amerikkalaisia haukutte suu vaahdossa mutta Suomi on koskematon.)

Ei tällä palstalla ole sinulle siis mitään. Miksi et "maanmiestesi" kanssa keskustele, niin saat puhua englantia natiivien kanssa? Ei tarvitse korjailla virheitä tai huudella kuinka täällä ollaan kielitaidottomia. Ei jutuistasi ole kukaan millään tavalla kiinnostunut. Tämän  pitäisi kertoa sinulle oleellisen kielteisestä suhtautumisesta tunkemisestasi joka paikkaan neuvomaan ja häiriköimään, eikös vaan? Eli tervemenoa ja hyvää jatkoa!

Vierailija
18011/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse edes putkimaisesta näkökentästä vaan joku on täysin sokea itsellensä.

Vierailija
18012/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasi täällä tunnetaan jo, tiedän että tulet kiistämään ja moittimaan valehtelijaksi, mutta ne sinun monet, monet, järjettömät ristiriitaiset satuilusi eivät ole unohtuneet. Eikä toki kaikkinainen muiden haukkuminen ja nimittely. Sanonpa minäkin kuten moni muu on sinulle ja useasti sanonut: lue välillä sitä vahakantista vihkoasi jos et muuten muista mitä olet sattunut kommentoimaan.

Vierailija
18013/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla ole sinulle siis mitään. Miksi et "maanmiestesi" kanssa keskustele, niin saat puhua englantia natiivien kanssa? Ei tarvitse korjailla virheitä tai huudella kuinka täällä ollaan kielitaidottomia. Ei jutuistasi ole kukaan millään tavalla kiinnostunut. Tämän  pitäisi kertoa sinulle oleellisen kielteisestä suhtautumisesta tunkemisestasi joka paikkaan neuvomaan ja häiriköimään, eikös vaan? Eli tervemenoa ja hyvää jatkoa!

Tätä on kysytty, todella usein. Valitettavasti joudumme todennäköisesti kyselemään jatkossakin.

Vierailija
18014/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli Amerikkaihannointi ei pidä paikkaansa *usalaisen* kohdalla, miksi hän on valinnut nimimerkikseen juuri usalainen? Hänhän haluaa korostaa olevansa usalainen.

Vierailija
18015/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohiksena täältä huutelen, että tässä ketjussa on ihmisiä, jotka eivät yksinkertaisesti osaa englantia, ja siksi ymmärtävät täysin pieleen, mitä Harrysta ja Meghanista kirjoitetaan. Minäkin olen joskus kertonut, miten asiat ovat, ja heti alkaa hirveä vihahuuto ja usalaiseksi syyttäminen. Vain siksi, että osaan englantia. Puhutaanko täällä ketjun aiheesta vai toisista keskustelijoista?

Vierailija
18016/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni taas tylsäksi. 😟

Kinatkaa edes siitä Harryn kuvasta. 

Vierailija
18017/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut sitten ränttäävät tänne pitkiä sitaatteja englanniksi ilman käännöstä? Muuta kuin brassaillakseen omalla kielitaidollaan ja päästäkseen sanomaan kuinka suomalainen on tyhmä eikä tajua.

Vierailija
18018/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentään tätä lainaustoimintoa, toi. ränttäysviesti oli tarkoitettu sille joka aivan ohiksena huutelee että ketjussa kaikki eivät osaa englantia.

Vierailija
18019/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt annan sinulle tilaisuuden loistaa: Monta kertaa oken kysynyt mikä tuo Kontula on mutta en ole saanut vastausta. Ja että insestikin vielä heitettiin soppaan mausteeksi, peilkkää herjaa vaan.  t. usalainen

Googleta mikä on Kontula. Ei tuo kommentoija ole sinun palvelijasi eikä ilmaiseksi anna tietoa eikä varsinkaan käskystä. Kuulostaako tutulta?

Vierailija
18020/18174 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postattu tunti sittn. Harry vs. William.