Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Entäs Katen harjoittama kiusaus?"
Just. Tässäpä oiva esimerkki valheesta.
Se on myös tämän ketjun versio mutkusannasta: entäskate.
Yhtä tyhjää ja typerää sekä mutkut että entät. Ne tulevat automaattisesti silloin, kun itse ei enää keksi yhtäkään validia vastaväittettä. Mutkusanna, entäskate.
Minä taas arvelen, että tuo on jonkun trollausta. En yhtään usko, että ketjussa tai koko Suomessa olisi oikeasti noin tyhmiä, jotka tosissaan puolustaisivat Sussexeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tyhjää ja typerää sekä mutkut että entät. Ne tulevat automaattisesti silloin, kun itse ei enää keksi yhtäkään validia vastaväittettä. Mutkusanna, entäskate.
Minä taas arvelen, että tuo on jonkun trollausta. En yhtään usko, että ketjussa tai koko Suomessa olisi oikeasti noin tyhmiä, jotka tosissaan puolustaisivat Sussexeja.
Mut "usassa" on. Kovin on ollut usalainen hiljaa viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten se amerikkalaisenlarppaajakaksikon toinenkin osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin! Kun usalainen pysyy poissa ei kenenkään tarvitse sille vastailla. Ehkä sillä (usalaisella) on mietintätauko minkälaisella hahmolla seuraavaksi astuu näyttämölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten se amerikkalaisenlar
Sussexien saaga on pian lopussa. Tuskin kannattaa trollin panostaa enää mihinkään uuteen, kun kaikki kielitaitojutskat on varmaan jo hyödynnetty.
Hahaa, Sussexien saaga pian lopussa ja hovissa kaikki hyvin!
Siellä eletään ja edustetaan kuten ennenkin ja kansa rakastaa. Paljastuskirja ja tv-haastattelut kosahtivatkin "kostajien" omaan nilkkaan :) :) :)
Harry kaipaa kotiin mutta kaivaa aina vain syvempää kuoppaa itselleen. No, tyhmyydestähän sakotetaan ja paha saa palkkansa - mitähän mahdankaan sillä tarkoittaa ;)
31 days before the wedding: the Bulldozer!
When "love" speaks louder than words:
https://youtube.com/shorts/8dp2KKBK_G8?si=pUdYRWjjelTc9omd
Kuukautta ennen häitä ei räpsytelty ripsiä hurmoksessa ihanasta sulhasesta.
Vierailija kirjoitti:
Olihan hän nyt sentään amerikkalainen (tuntematon) näyttelijätär Meghan Markle ja toinen vain Britannian kuningattaren pojanpoika, tulevan kuninkaan poika!
Vierailija kirjoitti:
When "love" speaks louder than words:
https://youtube.com/shorts/8dp2KKBK_G8?si=pUdYRWjjelTc9omd
Kuukautta ennen häitä ei räpsytelty ripsiä hurmoksessa ihanasta sulhasesta.
Mä en tajua kuinka kukaan ikinä uskoi sitä silmät suurina suu auki ihaillen tuijotusta ja silmien räpsyttelyä. No Harry varmaan uskoikin. Järjen jättiläinen kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja bulldozerilla lähes pakkomielle pitää olkapäät paljaina, vaikka ei tilaisuuden luonteeseen sopisikaan. Olisiko vähän juntti tuo Megge kun ei tajua tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän aivan tosissaan ajatteli että on jumalallinen lahja kuningashuoneelle ja hovin pitäisi olla kiitollinen kun hänet sinne saavat säkenöimään, ylimmäksi kaikista. On siinä itsetuntoa kerrakseen jos mitään muuta ei sitten olekaan. Minä, minä ja minä. Ja vielä kerran Minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin YKSI heistä. Meitä on muitakin siis Jostain kumman syystä se ärsyyntyy erityisesti minun sepustuksistani, ja aina häntäkärpäsenä surisee perässä. Nyt onkin ollut vapaampaa, muutama vaan enää huutelee Katea avukseen. Kenties usalaisen jengin trollit jääneet päämeghanistinsa kunniaa puolustamaan :D Onkohan ansaitulla hermolomalla, vai joko lukko napsahti kiinni takanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine on kuulemma, useiden tietolähteiden mukaan, leiponut ja säilönyt paljonkin jo lapsuuden kodissaan, ja leipominen on tätä nykyä myös lähellä sydäntä. Oli vienyt Elisabetillekin jonkun oman hillonsa. Miten Meghan tähänkin liittyy? On voinut myös olla soittamisesta kiinnostunut jo tuolloin. Esitti esim. lauluesityksenkin jossain koulun juhlassa. Täälläkin ollut video. Musikaalinen taitaa olla, samoin kuin taiteellinen. Ei liity Meghaniin tämäkään.
On täysin loogista, että hovin asukkaat harrastavat omilla tiluksillaan mehiläistarhausta, niin Charles, Camilla kuin Catherinekin, he kun ovat yhtä perhettä ja HYVISSÄ VÄLEISSÄ keskenään.
Miksi eivät siis hunajapytyt olisi yhteisiä myös, kun samalla asialla ollaan? Meghan ei tuolla ollessaan ollut tippaakaan kiinnostunut niistä, vaan kas, kun nyt pursuttelee sitä jopa croissanttien päälle. Hillojakaan ei keitellyt, mutta jo
Kyllä, oikein hyvä, että Katella on tekemistä, niin sinunkin elämälläsi on edes jonkinlainen merkitys :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja bulldozerilla lähes pakkomielle pitää olkapäät paljaina, vaikka ei tilaisuuden luonteeseen sopisikaan. Olisiko vähän juntti tuo Megge kun ei tajua tapoja.
On sentään vaatteet päällä toisin kuin eräs tuleva kuningatar 🤗
Jossakin pervon mielesi maisemissa seikkailee alaston tuleva kuningatar. Mutta jos ei kuitenkaan tässä keskustelussa enää tätä lajia, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielistä tympeää käytöstä tuollainen Harryn töniminen eikä ollut eka kerta :(
Ei se pysty lopettamaan. Addiktio on jo sillä asteella. Eipähän tarvitse mennä tylsille sukujuhlille missä yksi tietty vanha ukko kertoo aina sen saman sataan kertaan kuullun vitsinsä, kun tällä on tämä iänikuinen.
Kate on pesinyt sen päähän. Huonompi juttu, mutta ei ole ainakaan muualla pahanteossa kukaties. Säännöllisesti joka päivä näyttää täällä tuota välihuutoaan ölisevän. Tulee mielen lähipellon jakkihärät, jotka ääntelehtivät.
Huomasin, että se Masaka Kids-dokumentti on jo tehty, mutta Netflix esittää sen vaan loppuvuodesta. Ohjaajina on ugandalaistaustainen Moses Bwayo ja Wontanara Productions'in David Vieira Lopez. Dokumentin päätuottaja on Campfire Studios, joka on tehnyt ennenkin dokumentteja Netflixille. Archewell Productions on mukana jollain rahasummalla todennäköisesti vain sen vuoksi, että aihepiiri sopii Harryn brändiin. Tai siis kohta entiseen brändiin, kun kaikki Afrikka-jutut tuntuvat menevän mönkään Harryn oman saamattomuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten se amerikkalaisenlar
Höh, ei tässä ketjussa oikeasti ole mitään trollijengejä. Joku yksittäinen vaan kirjoittelee sitä sun tätä omaksi huvikseen ja kiusaa toisia.
Catherine on kuulemma, useiden tietolähteiden mukaan, leiponut ja säilönyt paljonkin jo lapsuuden kodissaan, ja leipominen on tätä nykyä myös lähellä sydäntä. Oli vienyt Elisabetillekin jonkun oman hillonsa. Miten Meghan tähänkin liittyy? On voinut myös olla soittamisesta kiinnostunut jo tuolloin. Esitti esim. lauluesityksenkin jossain koulun juhlassa. Täälläkin ollut video. Musikaalinen taitaa olla, samoin kuin taiteellinen. Ei liity Meghaniin tämäkään.
On täysin loogista, että hovin asukkaat harrastavat omilla tiluksillaan mehiläistarhausta, niin Charles, Camilla kuin Catherinekin, he kun ovat yhtä perhettä ja HYVISSÄ VÄLEISSÄ keskenään.
Miksi eivät siis hunajapytyt olisi yhteisiä myös, kun samalla asialla ollaan? Meghan ei tuolla ollessaan ollut tippaakaan kiinnostunut niistä, vaan kas, kun nyt pursuttelee sitä jopa croissanttien päälle. Hillojakaan ei keitellyt, mutta jopas nyt levittelee liemiään.
Miten pianonsoitto olisi jonkun yksinoikeus? Muinaisissa hoveissa on jo soiteltu, flyygeliä ja pianon edeltäjiä, mitä nyt ovatkaan.
Catherine ei kuulu tuon amerikkalaisen opportunistin ketjuun eikä elämään, vaan viettää aivan toisenlaista elämää. Uskokaa jo viimeinkin, ja ihailkaa idolianne ilman hovia. Tuohan on jo täysin sairasta jankkausta.