Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25591)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Andrew on epäsuositumpi kuin Sussexit. William ja Catherine tietysti ovat suosituimpia.
https://yougov.co.uk/politics/articles/52737-royal-family-favourability…Ja katos, onkin ihkauusi gallup, tänään julkaistu.
Tässä, meghanistit, teille ihan virallinen todiste, kenestä britit tykkäävät ja kenestä eivät. Ei tarvitse keksiä omatekemiä lukuja hatusta, tässä ovat ne viralliset luvut.
Ja monarkiasta britit tykkäävät, eli ei tarvitse senkään lopettamisesta leukoja louskuttaa yhtään sen enempää.
Monarkiasta näyttää suomalaisetkin tykkäävän. Sinulta on vahingonilossasi mennyt ihan sivu se tosiasia että Sussexit eivät enää asu UK:ssa vaan USAssa joten olisi ollut aika omituista jos heidät olisi otettu mukaan gallupiin.
Jos ei gallupeissakaan, niin sitten varmaan voisi jo viimeinkin lopettaa vertailun Britannian kuninkaallisiin?
Olisi loogisempaa verrata Meghania hänen omaan sisareensa kuin miehensä veljen vaimoon. Sinänsä ihmisten vertaaminen toisiinsa on aika tylsää. Yksilöitähän täällä ollaan.
Mielenkiintoista on myös tuon Amerikan palstamamman tapa muistella jatkuvasti stä,miten Kate nuorena yksityislomallaan oli pihalla yläosattomissa ja paparazzi kuvasi hänet kauko-objektiivilla puusta. Tämän jälkeen Catherine on synnyttänyt 3 lasta, käyttäytynyt ja pukeutunut aina tyylikkäästi ja muut huomioiden. Amerikan mamman ahtaassa mielessä Catherine ei saa tuota hirveää syntiä koskaan anteeksi. Lain edessä tosin syytettiin yksityisyyteen tunkeutunutta valokuvaajaa.
Minä olen muuten nuorena neitona hypännyt alasti Lake Michiganiin yhdessä ruotsalaisen nuoren miehen ja amerikkalaisen nuoren naisen kanssa - ihan viattomasti.
Suosittelen tätä Amerikan palstamammallekin, niin voisi ne liiat hiekat sieltä.. öh jaloista huuhtoutua pois.
Tämä nyt vaan on Sussexien ketju mutta te katenistit ette ymmärrä pysyä poissa täältä. Aina tunkemassa omia idolejanne tänne kun Walesien ketjut näivettyvät kiinnostuksen puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi loogisempaa verrata Meghania hänen omaan sisareensa kuin miehensä veljen vaimoon. Sinänsä ihmisten vertaaminen toisiinsa on aika tylsää. Yksilöitähän täällä ollaan.
Mielenkiintoista on myös tuon Amerikan palstamamman tapa muistella jatkuvasti stä,miten Kate nuorena yksityislomallaan oli pihalla yläosattomissa ja paparazzi kuvasi hänet kauko-objektiivilla puusta. Tämän jälkeen Catherine on synnyttänyt 3 lasta, käyttäytynyt ja pukeutunut aina tyylikkäästi ja muut huomioiden. Amerikan mamman ahtaassa mielessä Catherine ei saa tuota hirveää syntiä koskaan anteeksi. Lain edessä tosin syytettiin yksityisyyteen tunkeutunutta valokuvaajaa.
Minä olen muuten nuorena neitona hypännyt alasti Lake Michiganiin yhdessä ruotsalaisen nuoren miehen ja amerikkalaisen nuoren naisen kanssa - ihan viattomasti.
Suosittelen tätä Amerikan palstamammallekin, niin voisi ne liiat hiekat sieltä.. öh jaloista huuhtoutua pois.
Ei sen alapään huuhtoutuminen mitään auta, kun vika on siellä yläpäässä. Persjankuttaja on toinen mielipuolihullu. Vai olisko tuo yksi ja sama kaheli molempia täällä jankkaamassa?
Vierailija kirjoitti:
William ja Catherine ovat molemmat "paljastuneet" useaan otteeseen hyvinkin huumorintajuisiksi. Kaikille heidän huumori ei ehkä aukea jos ei ymmärrä muuta kuin öhö öhö-huumoria.
Empaattisuus, aito sellainen, ilmenee heistä myös. Samoin älykkyys. Mutta useinhan on niin että vähän yksinkertaisemmat yksilöt eivät älykkyyttä aina edes tunnista.
Totta, eivät tunnista ja pitävät itseään älykkäämpiä kuivina ja huuomrintajuttomina. Sivistyneen käytöksenkin kokevat tylsyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt vaan on Sussexien ketju mutta te katenistit ette ymmärrä pysyä poissa täältä. Aina tunkemassa omia idolejanne tänne kun Walesien ketjut näivettyvät kiinnostuksen puutteeseen.
Miten katenistit haukkuvat täällä palvomiaan Waleseja? En ihan usko. Joten älä viitsi. Kaikki sanomiset pelkkää herjaamista ja vertailua. Ette vaan osaa keskustella KETJUN AIHEESTA, kun tarvitsette jotain pönkitystä noille kahdelle tollolle. Yksinään kun ne eivät ole mitään. Ilman Walesien valheisiin perustuvaa haukkumista teillä ei ole mielipidettä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Jospa edes kerran kirjoittaisit asiasta josta jotain tiedät. "Amerikan palstamamma" ei ole koskaan, missään kommentinut mitään Katen nakuiluista. Sen olen kirjoittanut että ihmisenä hän ei kiinnosta minua ollenkaan. Häpeäist vähän tuota valehteluasi. t. usalainen
"Kovasti täällä jankutetaan näistä hovin tarjoamista huippugynekologeista. Juu, varmasti hovin harmaapukuiset vanhat miehet ovat valinneet rivin harmaatukkaisia vanhoja miesgynekologeja. Mutta kai nyt 2010-luvulla nainen saa itse valita, kenet sinne päästää. Paitsi tietenkin Catherine, joka antoi kuningattaren valitsemien kolmen miehen hoitaa homman. Erinomaisen rauhallinen tamma tuo Catherine, hyvin käsiteltävä."
Oma gynekologini oli pitkän aikaa vanha harmaatukkainen mies mutta hän oli alansa huippuja. Nykyään eläkkeellä. Mielummin ainakin itse valitsen lääkärikseni sen työssään "huippupätevän" kuin sen "trendikkäimmän" jonka ulkoinen olemus, sukupuoli, ikä ja ihonväri vastaa ideologisiin preferensseihini.
Muuten, kun näytät tietävän asioista, niin kuka oikein oli Meghanin gynekologi ja kuka saattoi Archien maailmaan? Esim. prinssi Harry sanoi medialle virheellisen nimen. Tämän gynekologin mies lähetti lehdistötiedotteita ja vaati lehtiä korjaamaan väärä tiedon: hänen vaimonsa ei ollut ikinä edes tavannut Meghania eikä saattanut Archieta maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tätä Amerikan palstamammallekin, niin voisi ne liiat hiek
"Ei sen alapään huuhtoutuminen mitään auta, kun vika on siellä yläpäässä. Persjankuttaja on toinen mielipuolihullu. Vai olisko tuo yksi ja sama kaheli molempia täällä jankkaamassa?"
Ja sinä olet kuin verenhimoinen hyeena, aina vahtimassa tilaisuutta nimittelyyn ja lyttäämiseen. Omaa mielenterveyttäsi olen monta kertaa mietiskellyt.
Ketjun Wales-vihaajan pakko olla trolli. Ei kukaan voi olla noin... En edes tiedä miten sen sanoisi. Vai voiko joku olla noin pipi päästään?
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstoilla on jo eilisestä lähtien ihmetelty, olisivatko Sussexit etsimässä uutta nannya. Joku rikas perhe Santa Barbarassa etsii nimittäin 4-ja 6-vuotiaille lapsilleen lastenhoitajaa, jolle on asetettu kovat vaatimukset. Melkein kuin kokopäiväistä äitiä oltaisiin hakemassa ja ulkomaanmatkoillekin pitäisi lähteä mukaan.
Meghanin huhutaan asuneen siellä San Ysidro Ranchilla kesäkuusta lähtien. Tiedä tässä missä kukin asuu tai ei.
Kinsey Schofieldin lähteen mukaan lastenhoitaja-ilmoituksen tekijät olisivat todellakin Harry ja Meghan. Meghan on väittänyt, että heillä olisi ollut sama nanny viisi vuotta, mutta Kinseyn mukaan nannyjä on ollut useita jopa yhtä aikaa ja vaihtuvuus on ollut suurta. Nyt haetaan hoitajaa, jonka viikkotuntimäärä olisi peräti 50. Voi lapsiparkoja. Itse uskon, että samat kaksi lasta ovat oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
"Kovasti täällä jankutetaan näistä hovin tarjoamista huippugynekologeista. Juu, varmasti hovin harmaapukuiset vanhat miehet ovat valinneet rivin harmaatukkaisia vanhoja miesgynekologeja. Mutta kai nyt 2010-luvulla nainen saa itse valita, kenet sinne päästää. Paitsi tietenkin Catherine, joka antoi kuningattaren valitsemien kolmen miehen hoitaa homman. Erinomaisen rauhallinen tamma tuo Catherine, hyvin käsiteltävä."
Oma gynekologini oli pitkän aikaa vanha harmaatukkainen mies mutta hän oli alansa huippuja. Nykyään eläkkeellä. Mielummin ainakin itse valitsen lääkärikseni sen työssään "huippupätevän" kuin sen "trendikkäimmän" jonka ulkoinen olemus, sukupuoli, ikä ja ihonväri vastaa ideologisiin preferensseihini.
Muuten, kun näytät tietävän asioista, niin kuka oikein oli Meghanin gynekologi ja kuka saattoi Archien maailmaan? Esim. prinssi Harry sanoi medialle virheellisen nimen. Tämän gynekologin mies lähetti lehdistötiedotteita j
En osaa Meghanin gynekologista sanoa muuta kuin, että hän, aivan kuten sinäkin, on saanut valita itse, kenet jalkojensa väliin päästää.
Ai siis tyynyä ihailemaan? No mikä ettei, mutta luulisi, että gynekologeilla on muutakin tekemistä.
Osaako meghanisti kertoa miksi The Good King Harry valehteli Meghanin gynekologista/synnytyslääkäristä?
Meghan valitsi gynekologinsa ihan itse ja he olivat nuoria mustia naisia jotka kieltäytyvät hoitamasta wokekielteisiä asiaķaita. He eivät vain jostain syystä suostuneet astumaan julkisuuteen ja kieltäytyivät allekirjoittamasta Archien syntymätodistusta koska sellainen on bigotterya ja vanhanaikaista ja patriarkaalia.
Ei Walesvihaajaa kiinnosta kuka rahoittaa muiden hovien olemisen ja lomailut koska niissä hoveissa ei ole Catherinea, tuota kaikista pahinta olentoa jonka hän tietä ja jonka olemassaolo häntä hiertää.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun Wales-vihaajan pakko olla trolli. Ei kukaan voi olla noin... En edes tiedä miten sen sanoisi. Vai voiko joku olla noin pipi päästään?
Samaa ajattelen "usalaisesta".
Vierailija kirjoitti:
Osaako meghanisti kertoa miksi The Good King Harry valehteli Meghanin gynekologista/synnytyslääkäristä?
Haza ei nyt muista synnytyksen yksityiskohtia kovinkaan tarkasti koska hän oli juuri silloin kosmisella ilokaasutripillä...