Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26713)

Vierailija
11281/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-Ääkkönen ei ole nimitellyt ketään autistiksi eikä mielisairaaksi mutta monta muuta haukkumista ja solvausta nimittelyineen häneltä on tullut senkin edestä. Hän on myös ainoa tässä ketjussa joka moneen otteeseen on kehunut kotikasvatuksellaan. Itse hän ilmoitti olevansa autisti joten miksi loukkaantua siitä? Eikä autistiksi toteamisen tule olla mikään haukkuminen, se on piirre/persoona/mikä lie joka ihmisellä nyt vain on tai ei ole, ei sen kummempaa.

Ainakin minä sain kerran lukea olevani vähä-älyinen, kun se oikein suuttui pitkän väännön jälkeen. Tämä sen jälkeen kun lopetti valehtelun ääkkösten käytön ongelmista, kerrottuaan kirjainten vaihtuvan jopa kesken lauseen, kun huoneesta toiseen kulkee. Pitkään siinäkin meni.

Jokaista se lähestyy vähintään "Et siellä Taka-Pyttylässä taida tietää miten asiat oikein ovat, mutta minäpä kerron ja oikaisen sinua, kun tiedän paremmin"....

Jo jatkuva kielitaidottomiksi solvaaminen on loukkaus, kun otetaan huomioon, että täällä linkataan paljon ulkomaan uutisia ja suomalainen koulujärjestelmä tarjoaa aika hyvin kielitaitoa, jos vaan viitsii sitä itseensä imeä.

Vastenmielinen ihminen kerta kaikkiaan, ylemmyydentuntoinen ja omahyväinen, täysin perusteitta. On nimittäin ollut itse niin usein väärässä väitteineen, jotka on täällä oikeiksi korjattu.

Vierailija
11282/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä PR-henkilöiden tapaamisen julkaisu oli tarkoitettu? Tapaaminen olisi voitu käydä salassa.

Pdinalla oli hyvä ja looginen vastaus tuohon. Hovi, tai mahdollisesti jopa Charles itse, on halunnut nähdä, pysyykö tapaaminen salassa eli onko Harry muuttanut tapansa, ennen kuin mitään oikeaa lähentymistä isän ja pojan välillä voidaan harkita. No, eipä ollut. Tapaaminen vuodettiin julki, mutta kuka sen teki? Harry, jolla on ikävä perhettään, vai Meghan, joka haluaa Harryn pysyvän kiltisti tossunsa alla? 

Minä vähän luulen, että isän ja pojan lähentyminen loppui ennen kuin se alkoikaan. Ei ollut poikaan tai pojan lähipiiriin taaskaan luottamista. 

Sitten tähän samaan kuvioon littyy myös William ja hänen toimistonsa. Sieltä vuodettiin paljon Harryn ja Meghanin ollessa hovissa , ja sinne on palkattu paljon uutta väkeä. Väitetään, että kuninkaan ja Williamin toimistot eivät kommunikoi lainkaan, ja siitä johtuu esimerkiksi tämä sekoilu Katen esiintymisien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11283/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-Ääkkönen ei ole nimitellyt ketään autistiksi eikä mielisairaaksi mutta monta muuta haukkumista ja solvausta nimittelyineen häneltä on tullut senkin edestä. Hän on myös ainoa tässä ketjussa joka moneen otteeseen on kehunut kotikasvatuksellaan. Itse hän ilmoitti olevansa autisti joten miksi loukkaantua siitä? Eikä autistiksi toteamisen tule olla mikään haukkuminen, se on piirre/persoona/mikä lie joka ihmisellä nyt vain on tai ei ole, ei sen kummempaa.

Anteeksi, mutta ihan näin sivusta kyselen, että onko hän mielestäsi ketjun aihe?

Jos tuo kuvatus on itse pitänyt meitä muita ketjun aiheena jo ihan liian pitkään ja mennyt henkilökohtaisuuksiin kerta toisensa jälkeen, voidaan muutama sananen täällä vaihtaa. Ei täällä Catherine tai Williamkaan aiheina ole, mutta kaikki sivut heistä vaan joka päivä täyttyvät. eri

Vierailija
11284/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo roolien vaihtuvuus on aika paha juttu, kun sen voi yhdistää jopa jonkinlaiseen persoonallisuushäiriöön. Näitähän on kaikenlaisia. Rinnakkaistodellisuus...

Boss lady todellakin postailee rankan elokuvan teon sijasta kukkaispöllähdysten täyttämiä eteerisiä kuvia ja videoita, missä rautainen tuottajamoguli, alias kotihengetär öntröpenööri juoksee räpylät viuhuen hiekalla, kerää kypsän hedelmän kaikkien muiden raakojen joukosta, pursuttelee hunajaa, tallustelee naapurin mailla keräilemässä maasta täysin mullattomia porkkanoita, leipoo sormukset ja korut kilisten ja sen sellaista. Ei ihan uskottavaa.

Joku aiemmin ilmoitti että Kate ei ole aito, Meghan on. Mistähän kohtaa?

Ahneus on aitoa, sitä se ei feikkaa :D En mä oikein muuta löydä...

Vierailija
11285/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charles oli varsin avokätinen ja ystävällinen appi Meghanille. Kuinka moni saa miljoonien häät, ison talon kalliine remontteineen, isänsä tilalle saattajan alttarille häissä ym

Myös Meghanin oma isä anto tyttärelleen paljon, tuki taloudellisesti enemmän kuin muita lapsiaan, ainakin siltä vaikuttaa.

Meghania ja Harrya yhdistää se, että ovat molemmat varsin etuoikeutettuja, hemmoteltuja lapsia, ja he ovat sitä vielä aikuisenakin kaikkine lieveilmiöineen. Ovat kovasti aina ottamassa, mutta entä antamassa? Enkä tarkoita antamisella sellaista, jonka takana on pelkkää peeärrää.

Aluksi elävä Diana ja sitten kuollut Diana varmisti, että kukaan ei koskaan oikein kunnolla kasvattanut Williamia ja Harrya. Nyt niitä hemmottelun seurauksia kannetaan molempien osalta. 

Vierailija
11286/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry on itsekäs kakara, jolla on päällekäyvä vaimo - eikä häneen voi luottaa.

https://archive.is/O7mm2 (Daily Mailin artikkelin ilmainen versio)

"Viime vuosina Harry on osoittanut olevansa paitsi epävakaa myös epäluotettava. Eikä hän tee tätä vahvasta asemasta. On siis kysyttävä mitkä ovat hänen todelliset motiivinsa?

Hän ei ole juuri kunnostautunut siviilinä. Jokainen hanke, johon hän on ryhtynyt, on perustunut hänen titteliinsä, ja se johtuu siitä, että ainoa todellinen valuutta, joka hänellä on, on Britannian kuninkaallisen perheen jäsenyys."

Vierailija
11287/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no mutta löytyihän se Kate viimein taas tämän päivän alkajaisiksi kehiin heti kun Marklesta alettiin puhua totuuksia.

Niin tylsää, keksisit sinäkin jonkun muun vaihteeksi Marklelle aisapariksi. Olis paljon jänskempää.

Ota joku Megsun kaltainen tavis tällä kertaa, kun kuninkaallisiin ei oikein voi sitä verrata. Menes ideoimaan...

Vierailija
11288/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta ihan näin sivusta kyselen, että onko hän mielestäsi ketjun aihe?

Jos tuo kuvatus on itse pitänyt meitä muita ketjun aiheena jo ihan liian pitkään ja mennyt henkilökohtaisuuksiin kerta toisensa jälkeen, voidaan muutama sananen täällä vaihtaa. Ei täällä Catherine tai Williamkaan aiheina ole, mutta kaikki sivut heistä

Teidän kahden huviahan tuo näyttää olevan. Sivustakatsojasta näyttää, että tuotte toistenne elämään ehkä enemmän sisältöä kuin kukaan muu.

Vierailija
11289/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä PR-henkilöiden tapaamisen julkaisu oli tarkoitettu? Tapaaminen olisi voitu käydä salassa.

Pdinalla oli hyvä ja looginen vastaus tuohon. Hovi, tai mahdollisesti jopa Charles itse, on halunnut nähdä, pysyykö tapaaminen salassa eli onko Harry muuttanut tapansa, ennen kuin mitään oikeaa lähentymistä isän ja pojan välillä voidaan harkita. No, eipä ollut. Tapaaminen vuodettiin julki, mutta kuka sen teki? Harry, jolla on ikävä perhettään, vai Meghan, joka haluaa Harryn pysyvän kiltisti tossunsa alla? 

Minä vähän luulen, että isän ja pojan lähentyminen loppui ennen kuin se alkoikaan. Ei ollut poikaan tai pojan lähipiiriin taaskaan luottamista. 

Sitten tähän samaan kuvioon littyy myös William ja hänen toimistonsa. Sieltä vuodettiin paljon Harryn ja Meghanin

Vuodettiin? Meghan ja Harryllä oli suora yhteys toimittajiin. Meghan juorusi Norjan loman People-lehdelle. Harryn kirjassa on suora todiste pariskunnan lehdistölle juoruamisesta kun kuningatar kuoli.

Vierailija
11290/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo roolien vaihtuvuus on aika paha juttu, kun sen voi yhdistää jopa jonkinlaiseen persoonallisuushäiriöön. Näitähän on kaikenlaisia. Rinnakkaistodellisuus...

Boss lady todellakin postailee rankan elokuvan teon sijasta kukkaispöllähdysten täyttämiä eteerisiä kuvia ja videoita, missä rautainen tuottajamoguli, alias kotihengetär öntröpenööri juoksee räpylät viuhuen hiekalla, kerää kypsän hedelmän kaikkien muiden raakojen joukosta, pursuttelee hunajaa, tallustelee naapurin mailla keräilemässä maasta täysin mullattomia porkkanoita, leipoo sormukset ja korut kilisten ja sen sellaista. Ei ihan uskottavaa.

Joku aiemmin ilmoitti että Kate ei ole aito, Meghan on. Mistähän kohtaa?

Ahneus on aitoa, sitä se ei feikkaa :D En mä oikein muuta löydä.

Onko trollaus hauskaa vai elätkö harhoissa?

Vierailija
11291/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo kuvatus on itse pitänyt meitä muita ketjun aiheena jo ihan liian pitkään ja mennyt henkilökohtaisuuksiin kerta toisensa jälkeen, voidaan muutama sananen täällä vaihtaa. Ei täällä Catherine tai

-------

Minä en pidä minään huvina tuollaista sanallista hyökkäilemistä, johon todellakin on oikeus sanoa vastaan. Kaikkea ei tarvitse sietää. Tämä on mielipidepalsta, mutta ketjun AIHEESTA, ilman meidän kirjoittajien jatkuvaa haukkumista ja solvaamista. 

Ja en näytä olevan ainoa, joka tuota huvia, kuten sitä jostain kumman syystä kutsut, saavat osakseen. Minä taas  pidän sivistymättömyytenä. Mutta näin ne eri ihmisten mielipiteet eroavat toisistaan...

Vierailija
11292/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, no mutta löytyihän se Kate viimein taas tämän päivän alkajaisiksi kehiin heti kun Marklesta alettiin puhua totuuksia.

Niin tylsää, keksisit sinäkin jonkun muun vaihteeksi Marklelle aisapariksi. Olis paljon jänskempää.

Ota joku Megsun kaltainen tavis tällä kertaa, kun kuninkaallisiin ei oikein voi sitä verrata. Menes ideoimaan...

Kate on mainio aisapari Meghanille, seuraa Meghanin faneja ja ystäviäkin somessa assistenttinsa välityksellä.

Vierailija
11293/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate on mainio aisapari Meghanille, seuraa Meghanin faneja ja ystäviäkin somessa assistenttinsa välityksellä.

"Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset vieläkin lähempänä"...Onko sinulla muuten Meghanin seurattavat tiedossa? Ahaa, no ei sitten mitään.

Ja taisi olla assarin omat kanavat, et edes voi olla varma että ne Kateen liittyivät. Ja kuten sanottu, ei varmaan halunnut minkään samanlaisen vaatteen päätyvät Catherinen päälle.

Mutta pidähän toiveesi ja unelmasi. Assarikin on omansa löytänyt, eli oman firman.

Vierailija
11294/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi nyt ihan oikeakin puheenaihe, eli julkisuuteen vuodettu koetapaaminen hovin ja Harry välillä, mutta ei se kiinnosta. Ei, kun pitää keksiä miten parhaiten taas pääsisi haukkumaan Walesin prinsessaa ja toisia keskustelijoita. 🙄

Vilkaisin tänne eilen kerran ja oli semmoiset hulabaloot menossa, mutta ei tämä päiväkään yhtään sen paremmin ole alkanut. Helle on vissiin mennyt monelle päähän sitä kiehuttamaan. Ei tähän jankutukseen viitsi millään ottaa osaa. Se kun ei lopu ikinä eikä minun kärsivällisyyteni sellaiseen riitä. 

Vierailija
11295/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset vieläkin lähempänä"...Onko sinulla muuten Meghanin seurattavat tiedossa? Ahaa, no ei sitten mitään.

Ja taisi olla assarin omat kanavat, et edes voi olla varma että ne Kateen liittyivät. Ja kuten sanottu, ei varmaan halunnut minkään samanlaisen vaatteen pääty

Aivan aivan. Assari aivan omasta kiinnostuksestaan seurasi Meghania, mutta se kiinnostus loppui samalla hetkellä kuin pesti Katen palveluksessa. Hienosti kyllä hän modernisoi Katen tyyliä.

Vierailija
11296/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi nyt ihan oikeakin puheenaihe, eli julkisuuteen vuodettu koetapaaminen hovin ja Harry välillä, mutta ei se kiinnosta. Ei, kun pitää keksiä miten parhaiten taas pääsisi haukkumaan Walesin prinsessaa ja toisia keskustelijoita. 🙄

Vilkaisin tänne eilen kerran ja oli semmoiset hulabaloot menossa, mutta ei tämä päiväkään yhtään sen paremmin ole alkanut. Helle on vissiin mennyt monelle päähän sitä kiehuttamaan. Ei tähän jankutukseen viitsi millään ottaa osaa. Se kun ei lopu ikinä eikä minun kärsivällisyyteni sellaiseen riitä. 

Ihan yhtä oikea uutinen oli sekin, että Kensingtonin palatsissa seurattiin Meghania. Siitä kiellettiin puhumasta jokunen päivä sitten. Joten ihan hyvinhän sulla menee.

Vierailija
11297/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taisi olla assarin omat kanavat, et edes voi olla varma että ne Kateen liittyivät. Ja kuten sanottu, ei var

..........

Otahan nyt jo se Katen näköinen piikki sieltä persposkestasi, kun täällä puhutaan nyt Harrysta ja Meghanista.

Vierailija
11298/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tapaamista ei siis ole tulossa, koska se vuodettiin julkisuuteen? No ei tämä ihmetytä ollenkaan. Lööppeihin pitää päästä.

Miksi Harryn pitää kuitenkin tällaisia vekslata, hyöty on pieni. Saiko se edes sitä viinipulloa, vai menikö se jollekin sovittelijalle? :D

Kannattais varmaan yrittää olla väleissä isänsä kanssa, ainakin jos meinaa edelleen monarkialla leipänsä tienata.

Vierailija
11299/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi! Ketjun aihe on Sussex mutta kuten normikeskustelussa puheet välillä rönsyilevät ja palaavat jälleen alkuperäiseen. Ääkköskä on melko näkyvä ketjussa ja jankuttaa paikkansapitämättömiä kommenttejaan niin hyvä niitä on oikaista ja palauttaa omia laukomisiaan hänelle. Eri.

Vierailija
11300/26713 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartsa ja Murkle kauhuissaan; kuka paljasti tapaamisen medialle ja vielä daily mailin kuvaajalle. Hieman naurattaisi jos se olisi William, mutta todellisuudessahan se on Murkle itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi