Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Megsun viini ole Napa Valleystä, se on valhe. Sonomassa se on tuotettu.
Todista väittesi todeksi! Itse olet valheen levittäjä.
Se on siinä Sue Smithin videossa, jonka eilen tänne laitoin. Hae se ja katso itse, taisi olla alkaen kohdasta 13.18 minuuttia eteenpäin. Yhtään enempää en sinua auta. Jotain sinun pitää sentään itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo saattoi arvata, As Everin hunaja ei ole Marklen omista hunajakennoista. Mehiläispesä oli vuokrattu päiväksi kuvauksia varten. Marklen hunaja on samalta valmistajalta kuin Netflixin Bridgerton-hunaja.
Onko täällä joku maalaistollo luullut/uskonut että Meghan valmistaa kaikki myymänsä tuotteet omin käsin? Herätys!
Ai... Minä luulin! Rouva niin aistillisen luonnollisesti käyskentelee hedelmäkori kädessä niityllä ja ja kilokaupalla oli noukkinut kaikkia vihanneksiakin koriin, oli niin puhtaita ja kiiltäviä, ei meikäläisen vihannekset ole ikinä noin puhtaita. sipulitkin oli ihan mutaisia tänään. Hällä oli maissiakin siinä vaikka jotkut väitti että vielä ei ole maissin aika siellä Kaliforniassa ja olihan sillä hirmu iso kopallinen, varmaan 5kg tuoreita aprikooseja siinä keittiön pöydällä ja iso pata ... Vai Syökö Archie ja Lilli ja Harry noin paljon muka aprikooseja??? Sitten Meghan tonkii Lillin kassa mehiläispesilläkin niin asiantuntevasti ja iso vati sillä oli hunajaakin jota se siinä purkitti. Siinä näytti olevan enemmänkin niitä mehiläispesiä siellä taempana? Tuskin tuo perhe yksinään sitä hunajaakaan ämpärikaupalla litkii? Entäs ne valtavat ruusuviljelmät ja hibiscus tai kiinanruusu- viljelmät? Niistähän saa kilokaupalla kuivakukkarouhetta.
Ja sanoihan Lilli siinä yhdellä videolla mamman kokkaamasta mansikkahillosta että oi kun se on niin kaunista. Väitätkö että Lilli valehtelisi???
https://people.com/meghan-markle-as-ever-box-recipient-sent-something-b…
Tässä vähän vastapainoa Lontoon Gutter Pressille.
Vierailija kirjoitti:
"Whataboutismi on argumentointitapa, joka pyrkii vähättelemään tai kääntämään huomion pois alkuperäisestä kritiikistä tai ongelmasta viittaamalla toiseen asiaan, usein liittyen samaan aiheeseen. Tämä strategia voidaan nähdä keinoina välttää keskustelua tai vastuuta, ja se on yleinen erityisesti poliittisessa keskustelussa. Whataboutismia käytetään usein tilanteissa, joissa yksi osapuoli haluaa kyseenalaistaa toisen osapuolen perusteet tai moraalisen aseman sen sijaan, että käsiteltäisiin esitettyä kritiikkiä suoraan."
Jos ei joku millään jaksanut tai viitsinyt avata laittamaani linkkiä - meghanistit kun yleensä ovat yhtä laiskoja kuin idolinsakin - niin tässä tämä nyt on.
Ja meghanisteihin whataboutismi todellakin liittyy, ne ovat sen mestareita. Rose Hanbury, anyone?
Ei sitten ole ketään joka osaisi suomentaa tuon vaikka mitäjossitteluksi? Laiskoja olette koko joukko.
Kysyisin sinulta Vänkääjä/ Trollaaja/Amerikan tsiisus/Sussex Squad kunniajäsenyyttä haluava:
Miksi sinuun niin koskee, jos Meghania ja Harrya arvostellaan heidän tekemistensä ja tekemättä jättämistensä takia?
Miksi heidän, julkisuudessa ahkerasti viihtyvien ja julkisuutta hakevien, arvostelu ei sinusta ole ok,mutta aika pahojen henkilökohtaisuuksien heittäminen täällä kirjoittaville tavallisille suomalaisille on ok?
Miksi sinusta tässä Sussex-aiheisessa ketjussa pitäisi puhua Carole Middletonin bisneksestä ja prinssi Andrewn synneistä? Tapa, jolla olet kirjoittanut Catherinesta ja hänen äidistään on aivan luokaton ja valheellinen. Viha on niin syvä, ettei sinulle riitä edes aiheelle omistettu Mutta-alkuinen ketju.
Mikä on motiivisi?
Me kuitenkin jatkamme tästä, ketjun aiheesta, sinusta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siinä Sue Smithin videossa, jonka eilen tänne laitoin. Hae se ja katso itse, taisi olla alkaen kohdasta 13.18 minuuttia eteenpäin. Yhtään enempää en sinua auta. Jotain sinun pitää sentään itse tehdä.
Meghanin viini tulee myyntiin 7/1/2025. Kukaan Sue Smith ei voi tietää siitä yhtään mitään. Ja mitä väliä sinulle on onko se valmistettu Napan vai Sonoman rypäleistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Whataboutismi on argumentointitapa, joka pyrkii vähättelemään tai kääntämään huomion pois alkuperäisestä kritiikistä tai ongelmasta viittaamalla toiseen asiaan, usein liittyen samaan aiheeseen. Tämä strategia voidaan nähdä keinoina välttää keskustelua tai vastuuta, ja se on yleinen erityisesti poliittisessa keskustelussa. Whataboutismia käytetään usein tilanteissa, joissa yksi osapuoli haluaa kyseenalaistaa toisen osapuolen perusteet tai moraalisen aseman sen sijaan, että käsiteltäisiin esitettyä kritiikkiä suoraan."
Jos ei joku millään jaksanut tai viitsinyt avata laittamaani linkkiä - meghanistit kun yleensä ovat yhtä laiskoja kuin idolinsakin - niin tässä tämä nyt on.
Ja meghanisteihin whataboutismi todellakin liittyy, ne ovat sen mestareita. Rose Hanbury, anyone?
Ei sitten ole ketään joka osaisi suomentaa tuon vaikka mitäjossitteluk
Olen eri: Tuohan on ihan selvää suomea! Yritä kuule itse "suomentaa suomea" äläkä aina kiukuttele ja vaadi muita tekemään puolestasi asioita joihin varmasti pystyt itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin sinulta Vänkääjä/ Trollaaja/Amerikan tsiisus/Sussex Squad kunniajäsenyyttä haluava:
Miksi sinuun niin koskee, jos Meghania ja Harrya arvostellaan heidän tekemistensä ja tekemättä jättämistensä takia?
Miksi heidän, julkisuudessa ahkerasti viihtyvien ja julkisuutta hakevien, arvostelu ei sinusta ole ok,mutta aika pahojen henkilökohtaisuuksien heittäminen täällä kirjoittaville tavallisille suomalaisille on ok?
Miksi sinusta tässä Sussex-aiheisessa ketjussa pitäisi puhua Carole Middletonin bisneksestä ja prinssi Andrewn synneistä? Tapa, jolla olet kirjoittanut Catherinesta ja hänen äidistään on aivan luokaton ja valheellinen. Viha on niin syvä, ettei sinulle riitä edes aiheelle omistettu Mutta-alkuinen ketju.
Mikä on motiivisi?
Me kuitenkin jatkamme tästä, ketjun aiheesta, sinusta huolimatta.
Sinä olet taas punonut yhden kirjoittajan monista. Minä esim. en ole koskaan kirjoittanut Andrew-prinssin tekemisistä ja hyvin vähän Carole Middletonista. Sinä puolestasi nimittelet niin rehvakkaasti Amerikan Tsiisukseksi (?) että sinä ja muutkin suomalaiset saisivat amerikkalaisten pyhät vihat päällenne moisesta uskonnon herjasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa tästä viinistä, ei taida tarha olla takapihalla?
https://www.newsweek.com/meghan-markle-first-wine-napa-valley-rose-2089…
Olisko Meghanilla puutarha etupihallaan...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin viini tulee myyntiin 7/1/2025. Kukaan Sue Smith ei voi tietää siitä yhtään mitään. Ja mitä väliä sinulle on onko se valmistettu Napan vai Sonoman rypäleistä?
Marklen viiniä valmistava firma on tehnyt virallisen hakemuksen, jotta voi läimäistä As Everin etiketin viinipulloihin. Eli kyllä siitä roseviinistä tiedetään jo aika paljon. Jälkiruokaviiniksi tarkoitettu, jota voi lipitellä lasikaupalla lounaasta lähtien iltaan saakka. Napa Valleyn viineillä on parempi maine kuin Sonoman, joten Markle haluaa sen etikettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Archie ja Lili menettäisivät kuninkaalliset tittelinsä, miksi se Brittejä niin kovasti liikuttaisi? Eiväthän he ole edes nähneet näitä lapsia, jotka asuvat toisella puolella maapalloa.
Luuletko että kuningatar Elizabeth olisi ikinä antanut aatelisarvoa tuolle naiselle jos hän olisi tiennyt että tämä häipyy samantien luomaan "Hollywood-uraa" kun saa kaiken haluamansa ja kaiken lisäksi levittää törkyjuttuja hovista minkä ehtii, käyttää sumeilematta omia, puolisonsa ja lastensa kuninkaallisia titteleitä kaupallisiin tarkoituksiin, myymiseen ja markkinointiin. Olisiko kuningatar myöntänyt hänelle roolin "London's National Theatre" teatterin suojelijana tai kuningattaren Commonwealth Trustin varapresidenttinä? ja lukuisia muita luottamustehtäviä jos olisi tiennyt? Toki nämä työt eivät tietenkään ole niin glamouria ja upeaa kuin hillonmyyjän työt. <
Meghanin veli varoitti kuningasperhettä ja sanoi ettei Harryn saisi antaa avioitua Meghanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa tästä viinistä, ei taida tarha olla takapihalla?
https://www.newsweek.com/meghan-markle-first-wine-napa-valley-rose-2089…Olisko Meghanilla puutarha etupihallaan...?
Etupihalla on kivetty kiemurteleva ajotie joka on suljettu korkealla portilla.
Rantakuvan lisäksi Markle oli laittanut instaan kuvan itsestään poimimassa aprikooseja pihapuustaan. Kiire tulee roseviinin kypsyttämisessä, kun puun muut aprikoosit ovat vielä ihan raakoja. Marklen kädessä oleva aprikoosi on kyllä kypsä, mutta väärinpäin kädessä ollakseen juuri puusta poimittu. Kuvan tarkoituksena lienee mainostaa 105 dollarin hellehattua, joita väkertää joku naisyrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Rantakuvan lisäksi Markle oli laittanut instaan kuvan itsestään poimimassa aprikooseja pihapuustaan. Kiire tulee roseviinin kypsyttämisessä, kun puun muut aprikoosit ovat vielä ihan raakoja. Marklen kädessä oleva aprikoosi on kyllä kypsä, mutta väärinpäin kädessä ollakseen juuri puusta poimittu. Kuvan tarkoituksena lienee mainostaa 105 dollarin hellehattua, joita väkertää joku naisyrittäjä.
Onko tämä naisyrittäjä Afrikasta, kuten olivat ne kassien punojat, jotka saivat monen sadan kassista itselleen pari hassua senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Akilah saanut kiitosta lähettämistään tuotteista. Markle ei tykkää siitä, että joku haluaa näyttää, että hänen tuotteensa ovat parempia kuin As Everin.
Vierailija kirjoitti:
People dot com? Ei maksa vaivaa avata. Meghanin PR siinä kutoo seittiä ja tekee kiiltokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marklen viiniä valmistava firma on tehnyt virallisen hakemuksen, jotta voi läimäistä As Everin etiketin viinipulloihin. Eli kyllä siitä rose
Taidat olla viinitilojen asiantuntija? Siellä nuo Napa ja Sonoma laaksot ovat ihan kylki kyljessä. Sonoma paljon suurempi ja siellä kasvatetaan n, 60 erilaista rypälettä kun taas pienemmässä Napassa vain n. kolmea tusinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei, mutta viinin ostajille on. Napan viinit ovat arvostetumpia ja siten kalliimpia kuin Sonoman, minkä sinä kyllä tiedätkin. Kun teettää Sonomassa, mutta sanoo sen olevan Napasta, on huijari ja syyllistyy petokseen. Meksu saa liikaa fyffee sonomalaisesta viinistään. Ainakin julkisuudessa nähdyssä As Ever -viinin etiketissä lukee Napa Valley.
Päämeghanisti kilahti :D