Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (18559)

Vierailija
961/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryn oikeudenkäynti lähestyy ja Sentebalea aletaan tutkimaan tarkemmin. 

Lisäksi toimittajat etsivät naisia joita Harry on kohdellut huonosti.

💪. Voi Hartsa-rukka kun ei tajunnut, ettei mediaa voi käyttää vain omien intressien ajamiseen. Muistetaanpa tässä kohtaa nimittäin se, kuinka tuo koko järjestöjupakka alkoi: Harry juoksi mediaan ensimmäisenä panetellen Tri. Chandaukaa mm. järjestön huonosta johdosta, minkä jälkeen Tri. Chandauka luonnollisesti julkaisi oman, julkisen vastineensa.

Nyt Harry niittää mediassa sitä, mitä on itse kylvänyt. Eipä olisi kannattanut herättää vallan vahtikoiraa. Se nimittäin saattaa alkaa nuuskia, jopa purra!

Toisaalta ei Harrylta voi muuta odottaakaan. Äärimmäisen etuoikeutettu ihminen koko ikänsä siihen saakka, kun lähti ovet paukkuen etsimään utopiaa ja joutui huomaamaan, että ne konkreettiset ja kuvaannolliset suojamuurit eivät seuranneetkaan mukana. On varmasti rankkaa oppia pikkuasiatkin kantapään kautta vasta aikuisena.

Vierailija
962/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei enää tule apuun ja pelasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että Meghan leikkii olevansa ihan omassa kotona ja käyskentelevänsä siinä puutarhassa jossa joka päivä käyskentelee. Leikkii feikkielämää feikkikodissa. Jos ei oma koti kelvannut, olisi jättänyt sarjan tekemättä. Täysin älytön juttu. 

Ja sataan kertaan sanottu yhtä monella suulla. No, tulipa nyt kerran vielä. 

Minäkin heitän omat mausteeni samaan soppaan ja sanon, että jos halutaan tehdä rehellistä ja aitoa ohjelmaa, niin se tehdään omassa kodissa, oman puutarhan aineksista (tai marketin, kunhan se kerrotaan) ja leivotaan/kokataan ilman koruja, kynsilakkaa ja laitetaan hiukset ponnarille. Ei matkita ketään, vaan haetaan niin kauan omaa inspiraatiota ja ideoita, siis suunnitellaan kaikki huolellisesti, oma persoona likoon.

Vieraalle ei huomautella mikä sukunimi tällä hetkellä on, sen voi tehdä kun kuvausten ulko

meghanista on tullut monta kertaa mieleen,e ttä haluaa uudeksi martha stewart:iksi. kohta varmaan tulee askarteluohjelmaa, jossa meghan kertoo miten aina askartelee kaikki koristeet itse ja sitten opettaa niiden tekoa kavereilleen, joista joku taas tekee jonkun kuninkaallismokan, jonka vuoksi meghanin pitää sitten sanoa, että itse asiassa sinn pitäisi niiata minulle (tai muuta yhtä typerää)

Vierailija
964/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun nyt mä opetan sulle  mun huipputaidon, eli kalligrafiaa; ai niin, sun pitää ojentaa ensin mulle se kynä. Ja älä hei istu siihen tuoliin, se on herttuattaren paikka. Ja varokin kutsumasta minua Markleksi!

With love, Meghan, as ever...ihanan lämmin persoona...

Vierailija
965/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että Meghan leikkii olevansa ihan omassa kotona ja käyskentelevänsä siinä puutarhassa jossa joka päivä käyskentelee. Leikkii feikkielämää feikkikodissa. Jos ei oma koti kelvannut, olisi jättänyt sarjan tekemättä. Täysin älytön juttu. 

Onko tosiaan noin kamalan vaikeata ymmärtää minkälainen sekasorto seuraisi jos videoryhmä tekisi pesän kotiisi? Eihän elokuviakaan kenekään kotona tehdä.

Vierailija
966/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole koskaan vielä kukaan "kotoillut" naapurissa tai vuokratussa keittiössä.

Ei tuo mikään elokuva ollut, vaan palanen Meghanin elämää. Elokuva on useimmiten fiktiota ja siinä on aina lavasteet ja lavastaja.

Sama kuin esittelisi muotia ja asuja muka ominaan, mutta kertoisi, ettei nämä mun vaatteita olleet.

Tai vaikka taluttaisi koiraa, joka paljastuisikin kaverin koiraksi. FEIKKI.

Miksi kukaan haluaisi katsoa ketään touhuilemassa lainakeittiössä?

Vierailija
967/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole koskaan vielä kukaan "kotoillut" naapurissa tai vuokratussa keittiössä.

Ei tuo mikään elokuva ollut, vaan palanen Meghanin elämää. Elokuva on useimmiten fiktiota ja siinä on aina lavasteet ja lavastaja.

Sama kuin esittelisi muotia ja asuja muka ominaan, mutta kertoisi, ettei nämä mun vaatteita olleet.

En tiedä yhtään TV-ohjelmaa joka olisi filmattu tähden kotona.

Martha Stewart:

"Unlike the previous show, Martha was taped before a studio audience at the Chelsea Studios in New York CityNew York. It was distributed by NBC Universal Television Distribution in partnership with MSLO Productions. 

MSLO =Martha Stewart Living Omnimedia.

Vierailija
968/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä, Joulupukki, FEIKKI. Hammaskeiju, FEIKKI.

Vierailija
969/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä, Joulupukki, FEIKKI. Hammaskeiju, FEIKKI.

Meghan Markle, FEIKKI.

Vierailija
970/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaivoREALISTINEN kokkiohjelma: Nakkisoppaa neukkukuutiossa Mummonkutomat jalassa. Levitys: Ranska ja Italia.

Vierailija
971/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RaivoREALISTINEN kokkiohjelma: Nakkisoppaa neukkukuutiossa Mummonkutomat jalassa. Levitys: Ranska ja Italia.

Jäitkö taas alakynteen ja piti ruveta tyhmäksi? 

Vierailija
972/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
973/18559 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan tippui palatsin parvekkeelta myymään ylihintaista roskaa nettiin. 

Jos olisi ollut fiksu niin olisi saanut pitää paikkansa hovissa ja lainata tiaroja.

Vierailija
974/18559 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäitkö taas alakynteen ja piti ruveta tyhmäksi?

Miten keskustelussa voi jäädä alakynteen. Ehkä ongelma on sinun asenteesi?

-eri

Vierailija
975/18559 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa Netflixiltä dokumentti Martha Stewartista. Marthalla on aina ollut oma puutarha. Se, missä ohjelmat on filmattu ei olekaan se pointti, vaan että niitä tekevä henkilö on aidosti osaava ja innostava ja alaansa perehtynyt.

Nigellaa seurasin aikoinaan paljon ja monet ruuat tein hänen innostamanaan. Ei hänkään ole kokki mutta kaikesta näkyy intohimo ruokaan ja hänellä on vahva karisma, kuten Marthallakin. Nigella muuten saisi käyttää jotain kunniatitteliä (Hon.) mutta ei halua. ;) Se on hänen isänsä kautta tullut.

Ja Nigellallakin oli studiokeittiö, joka oli varsin kodikkaaksi laitettu. Mutta ei hänkään naapurin luxuskartanossa leikkinyt emäntää vaan studiossa, jossa  pääpointtina on se ruuanlaitto eikä yläluokkainen briljeeraaminen. 

Vierailija
976/18559 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Meghanin tv-ohjelma vähän niin kuin Strömsö? Minä en ole sitä nähnyt mutta se miten sitä kuvaillaan eli kauniit ihmiset kokkailee ja puuhailee kivalla fiiliksellä niin tulee mieleen Strömsö. Tosin siinä ne kyllä osaa oikeasti nikkaroida ja kokkailla.  Semmonenkin tuli mieleen, että pitäisiköhän Harryn ja Meghanin pr-tiimin vähän terävöittää toimintaansa? On taas nuo viime aikaiset ulostulot ollut sellaisia, että ei tee hyvää tämän power couplen julkisuuskuvalle. Nyt vaan pr-ryhmä käärii hihat ja keksii jotain hauskaa uutta tapahtumaa näille ja siitä sitten somesisältöä ym! Pääsiäinen lähestyy, olisko vaikka easter egg hunt lasten kanssa? 

Vierailija
977/18559 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan noin kamalan vaikeata ymmärtää minkälainen sekasorto seuraisi jos videoryhmä tekisi pesän kotiisi? Eihän elokuviakaan kenekään kotona tehdä.

Sarjoja on kyllä kuvattu.

Vierailija
978/18559 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markle on narsisti. Siksi nämä ohjelmat pyörivät hänen ympärillään ja lopulta kaikki kuitenkin päätyy häneen.

Vierailija
979/18559 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein te, rakkaat kanssakeskustelijat, valmistatte itse kylpysuolan talonne vierashuoneen kylpyammeen reunalle? 

Suomessa kylpyammeet on aika harvinaisia, samoin vierashuoneet oman kylpyhuoneen kera.

Mutta, kun asuin USA:ssa vuonna keppi ja kirves, niissä isoissa keskiluokan taloissakin oli useita kylpyhuoneita ammeineen ja vierashuoneitakin löytyi.

Amerikan serkkuni kun kävi meillä kylässä, järkyttyi kotimme pienestä koosta. (75 m2 kahdelle ihmiselle, Stadin keskustassa). 

Vierailija
980/18559 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein te, rakkaat kanssakeskustelijat, valmistatte itse kylpysuolan talonne vierashuoneen kylpyammeen reunalle? 

Suomessa kylpyammeet on aika harvinaisia, samoin vierashuoneet oman kylpyhuoneen kera.

Mutta, kun asuin USA:ssa vuonna keppi ja kirves, niissä isoissa keskiluokan taloissakin oli useita kylpyhuoneita ammeineen ja vierashuoneitakin löytyi.

Amerikan serkkuni kun kävi meillä kylässä, järkyttyi kotimme pienestä koosta. (75 m2 kahdelle ihmiselle, Stadin keskustassa). 

Meillä ei vieraat kylve vaikka olisi mahdollista. Kylpypalloja olen tehnyt paremmalla ohjeella kuin Meghan.

Meghanin kokkaaminen näyttää siltä ettei ikinä ole ollut vispilä kädessä.  En yhtään ihmettele kun kuvissa näkyy välillä oikea kokin varjo joka ohjaa kädestä pitäen toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän