Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26945)

Vierailija
7281/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Move on liike tai liikkua suomeksi. Finglish on maailman rumin kieli."

En keksinyt itse "muuvi" - sanaa. Kyllä se löytyy ihan sanakirjasta ja tarkoittaa tietynlaista tanssiliikettä. Niin se kieli kehittyy. 

Niin kehittyy. Päämeghanisti on auttamatta pahasti jäljessä. Sellaiset 40 vuotta ainakin. 

Vierailija
7282/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lady Beckham näyttää kovin menevän täällä tunteisiin jollakin.

Päämeghanisti on raivoissaan ja koettaa nyt mitätöidä häntä kaikin keinoin. Kummallista vaan, kun itse dutsessi Meghan kutsui hänet häihinsä, eli pitää a-luokan julkkiksena.

Olivat kyllä Williamin kutsumia, ei Meghanin. Mamman nyt pitää taas keksiä herjaa omasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7283/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päämeghanisti on raivoissaan ja koettaa nyt mitätöidä häntä kaikin keinoin. Kummallista vaan, kun itse dutsessi Meghan kutsui hänet häihinsä, eli pitää a-luokan julkkiksena.

Olivat kyllä Williamin kutsumia, ei Meghanin. Mamman nyt pitää taas keksiä herjaa omasta päästä.

Pientä rajaa nyt, meghanisti! Vaikka sinua ottaa päähän niin että pian katkeaa verisuoni päästä, ei kannata valepukkina kaalimaalla olla. 

Vierailija
7284/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan tosin pilasi senkin orastavan ystävyyden Beckhamien kanssa.. Hänellä on taito dissata ja tulla dissatuksi. 

Vierailija
7285/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se video missä tanssivat ja Meghan ison mahansa kanssa... sokeakin näkew että kyseessä on feikkimaha. Ei mikään raskausmaha heilu tuolla lailla... irtonaisesti. Ajattelin ensin että he ovat tehneet tuon videon jälkikäteen että tyyny runnottu mekon alle, niin feikiltä näytti 😃

Vierailija
7286/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussexit senkun porskuttaa, nyt jo Daily Mailkin on samaa mieltä.

Vierailija
7287/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyshuoneessa kun ollaan jo, on vatsa tietenkin pinkeä, vauva yleensä kääntynyt pää alaspäin ja vatsa alhaalla. Meghanin muhkurainen tyyny heiluu ja totta kai sen kanssa on helppo persettä ravistaa. Eihän siellä mikään paina virtsarakkoa.

Onneksi Kuningatar Elisabeth ei ole enää näkemässä tätä showta.

Vierailija
7288/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä rajaa nyt, meghanisti! Vaikka sinua ottaa päähän niin että pian katkeaa verisuoni päästä, ei kannata valepukkina kaalimaalla olla. 

Olen jo moneen kertaan ilmoittanut että en ole meghanisti enkä rojalisti. Et sitten ole huomannut miten Wills ja Beckham pitävät yhtä, Oliko se Bafta missä David oli Williamin kavaljeeri ja nyt sitten palkittiin Sir-arvonimellä. Sinulla on suuria aukkoja tietokannassasi.

Vierailija
7289/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksinyt itse "muuvi" - sanaa. Kyllä se löytyy ihan sanakirjasta ja tarkoittaa tietynlaista tanssiliikettä. Niin se kieli kehittyy. 

Niin kehittyy. Päämeghanisti on auttamatta pahasti jäljessä. Sellaiset 40 vuotta ainakin. 

Jospa nyt vähän aikaa kirjoittelisit nimittelemättä kun et näytä oikein tietävän ketä nimittelet. Finglish on edelleenkin ruma kieli mutta kun vähän kauemmin ajattelin niin ehkä vietnam on vielä kamalampi.

Vierailija
7290/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on silti finglish-sana vaikka olisi kuinka monessa sanakirjassa.

Vierailija
7291/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti että Kate ja Meghan ovat samalla viivalla aateluudessaan. Eivätpä vaan käytännössä ole: Nyt, kun Catherine on Princess of Wales, joutuu Meghan tilanteessa kuin tilanteessa niiamaan Catherinelle. 

Ei ihme, ettei Megiä ole Briteissä näkynyt sitten edesmenneen kuningattaren hautajaisten. Niin kaikertaa Megiä tuo niiaaminen.

Vierailija
7292/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Meghan on kovasti yrittänyt päästä Viktorian ystäväksi :D Kerjäsi sitten vain niitä hänen muotiluomuksiaan ja tuli torjutuksi. Meghan olisi taatusti voinut kieltää Beckhamien tulon halutessaan, kun olivat hänen häänsä.

Mutta näyttävät olevankin hyvin  korkealle arvostettuja, kun itse tuleva kuningas kutsui, joten taas ammuit itseäsi nilkkaan :D Kiitos tiedosta :D

Vierailija
7293/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa olla mitään mieltä joistain täysin tuntemattomista kuninkaallisista tai ex kuninkaallisista. PR firmat porskuttaa ja tappelee keskenään lehdistössä. Kukaan ei tiedä juuri mitään todellista näistä henkilöistä.

Meghan ja Harry ei vaikuta ruudinkeksijöiltä ja Williamilla on firman valtava koneisto puolustamassa "firmaa" kaikin keinoin ja de tarkoittaa kaikkien uhkien eliminoimista.

Se nähtiin jo mitä tapahtui Dianalle, hänet murhattiin, oli se sitten MI6 tai firman yhteistyö, niin ei niistä näitä itse kuningatarta infota.

Siellä ohessa on kaikenlaista syvää valtaa ja he eivät halunneet Amerikkaan kakkosperhettä jolla ehlå lisää lapsia ja mus*** isä Dodi ja varmasti olisi ollut suosittu, Charles ei koskaan olisi päässyt naimisiin Camillan kanssa.

Eikä sitä liittoa Camillan kanssa koskaan uskottu tapahtuvan, niin se vaan aika tekee tehtävänsä. Ja lakia muutettiin Charlesin takia!! Muuten liitto olisi ollut mahdoton.

Vierailija
7294/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7295/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D%3D

Vierailija
7296/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Meghan on kovasti yrittänyt päästä Viktorian ystäväksi :D Kerjäsi sitten vain niitä hänen muotiluomuksiaan ja tuli torjutuksi. Meghan olisi taatusti voinut kieltää Beckhamien tulon halutessaan, kun olivat hänen häänsä.

Mutta näyttävät olevankin hyvin  korkealle arvostettuja, kun itse tuleva kuningas kutsui, joten taas ammuit i

Ai kerjäsi? Mrs. mutrusuu teki kyllä elämänsä virhearvion kun ei antanut rättiä Meghanille. Saattaisi nyt olla kuuluisa ja myyvä Amerikassa mutta ei vaan olekaan. Ja jos joku luulee että Meghanilla oli vapaat kädet häittensä suhteen niin nyt olisi aika palata maanpinnalle.

Vierailija
7297/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt lehdissäkin alkaa olla tuon videon jälkeen näitä surrogaattihuhuja.Tosin niin kirjoitettuna, etteivät joudu siitä itse poseen vaan kertovat kuinka somessa on salaliittoteorioita siitä, miten Markle on feikannut raskautensa. Mahassa on selkeästi fyldeeriä jotain joka repsahtaa alaspäin perseenvatkauksen aikana. Mutta ei kuitenkaan vauva. Hartsan kroppa on oudon laiha, sillähän on kuitenkin aika raamikas skottikroppa.

Vierailija
7298/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tänään mennyt ihan oikeasti kuppi nurin. Ohhoh. 

Eikä siihen tarvittu muuta kuin David Beckhamin ritarin arvo. 

Vierailija
7299/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt lehdissäkin alkaa olla tuon videon jälkeen näitä surrogaattihuhuja.Tosin niin kirjoitettuna, etteivät joudu siitä itse poseen vaan kertovat kuinka somessa on salaliittoteorioita siitä, miten Markle on feikannut raskautensa. Mahassa on selkeästi fyldeeriä jotain joka repsahtaa alaspäin perseenvatkauksen aikana. Mutta ei kuitenkaan vauva. Hartsan kroppa on oudon laiha, sillähän on kuitenkin aika raamikas skottikroppa.

Tämä alkaa kuulostaa jo oikein hyvältä! 

Vierailija
7300/26945 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan tosin pilasi senkin orastavan ystävyyden Beckhamien kanssa.. Hänellä on taito dissata ja tulla dissatuksi. 

Mätyskä taas jauhaa omiaan 🥱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä