Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (33240)
Taas peilataan omaa ympäristöä ja sen mukaan kritisoidaan toisella puolella maapalloa eläviä lapsia. Minä en hetkeäkään kuvitellut että puhelimella oilisi kuvattu vaan kunnon videokameralla joka on tukevasti paikoillaan tripodin avulla. Ei myöskään tullut ensimmäiseksi mieleen Lilin paperista että kirjoitus olisi hänen käsialaansa. Mehän emme tiedä minkälainen harjoitus se oli.
Joulukortista vielä, noinhan sitä voi luulla kun puhelimesta kuvaa katsoo. Isommalla näytöllä näkyy selvästi miten Archie roikkuu isässään, jalat irti maasta.
Eipä riittänyt meghanistilla kanttia myöntää kuinka on solvannut Walesien lapset, vaan idolilleen Meghanille tyypilliseen tapaan syytteli muita. "Ite sanoit"..eipä ihmetytä miksi on päätynyt puolustamaan yhtä kieroa valehtelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^Saisiko tuo nyt olla? Siinä on Meghanin historiaa ihan oikein kuvin ja filmein.
Minun puolestani kyllä. Tekoälytuotosten päivittäinen massapostailu on eri asia kuin yksittäisten - ja tiukasti ketjun aihetta koskevien - videoiden postailu silloin tällöin.
T. Poistattaja-Eukko
Mutta kun sinä et ole mikään ylituomari täällä päättämässä kuka saa mitäkin postata. Käyttäydyt kuin USAn Dementia Don. Mulla olisi yksi hiihtokilpailusta saatu osallistumismitali jonka voisit laitaa kaulaan aina kun alat palstailla.
Kyllä. Olen suoraan verrattavissa Dementia Doniin.
/s
T. Poistattaja-Eukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^Saisiko tuo nyt olla? Siinä on Meghanin historiaa ihan oikein kuvin ja filmein.
Minun puolestani kyllä. Tekoälytuotosten päivittäinen massapostailu on eri asia kuin yksittäisten - ja tiukasti ketjun aihetta koskevien - videoiden postailu silloin tällöin.
T. Poistattaja-Eukko
Mutta kun sinä et ole mikään ylituomari täällä päättämässä kuka saa mitäkin postata. Käyttäydyt kuin USAn Dementia Don. Mulla olisi yksi hiihtokilpailusta saatu osallistumismitali jonka voisit laitaa kaulaan aina kun alat palstailla.
Kyllä. Olen suoraan verrattavissa Dementia Doniin.
/s
T. Poistattaja-Eukko
Kyllä samanlaisia suuruudenhulluja molemmat. Donilla vaan on laajempi kuulijakunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin isästä ei ole kerrottu enää mitään, mutta miltä toisen jalkansa menettäneestä vanhuksesta tuntuu katsella, kun Sussexin pariskunta loikkii nurmikolla terveillä jaloillaan? Minulle tulisi mieleen julma tytär, vaikka isän ja sisarusten suut olisikin tukittu dollareilla.
No nyt on jo todella ala-arvoista. Tietysti isän kuuluu olla tuossa kohtaa aivan erityisen onnellinen, että tyttärellään on ehjät jalat.
Ja eiköhän tämä isukki taas kohta lampsi ihan kahdella jalalla pitkin katuja. Selitys tulee olemaan mielenkiintoinen.
Väitätkö todella, että 8-kymppinen monisairas mies keksisi jalkansa amputaation vain saadakseen Megsulta huomiota? Se on on todella ala-arvoista sinulta.
Oma narsistivanhempani keksi jalka-amputaation saadakseen minun huomioni, vaikkei tienannut sillä penniäkään. Kyllä siihen muutkin pystyvät ja varsinkin jos sen voi myydä lehdille. Juurihan tämä keksi jonkinlaisen jumiin jäämisenkin joka hitusen floppasi.
Kyllä nuo ovat ihmeveikkoja nuo sugarit. Käsittely alkoi vasta tänään ja jo nyt niiden mielestä Harry on "victorious". Voisko joku nyt kertoa niille, miten oikeuskäsittelyissä toimitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljän vanha Lilibili kuvasi, juu juu. 😂
https://youtube.com/shorts/GGm6zb7H2dY?si=x18NKgtIWxxPApKV
Taas on uponnut huulestavedettäviin aivan selvästi manipuloitu video. Tuollaista kähmintää ei alkuperäisessä ollut. Siksi sitten Eukko on taas poistattanut todisteet että pääsee itse valehtelemaan. Sitäkään ei oikein kunnolla osaa, amatööri.
Kähmintää oli. Sehän oli se koko videon pointti, että osoitetaan sormella: "huomaatteko miten meidän rakkaus on sähisevän palavaa", koska avioerohuhut ovat koko ajan voimistuneet.
Viittitkö nyt millään olla valehtelematta koko ajan, vaikka valehtelijoiden kuningatar onkin idolisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin isästä ei ole kerrottu enää mitään, mutta miltä toisen jalkansa menettäneestä vanhuksesta tuntuu katsella, kun Sussexin pariskunta loikkii nurmikolla terveillä jaloillaan? Minulle tulisi mieleen julma tytär, vaikka isän ja sisarusten suut olisikin tukittu dollareilla.
No nyt on jo todella ala-arvoista. Tietysti isän kuuluu olla tuossa kohtaa aivan erityisen onnellinen, että tyttärellään on ehjät jalat.
Ja eiköhän tämä isukki taas kohta lampsi ihan kahdella jalalla pitkin katuja. Selitys tulee olemaan mielenkiintoinen.
Tuon isukin ei tarvitse olla iloinen tyttärestään millään tavalla. Just sayin'.
Mistä me tiedämme jonkun randomkeskustelijan vanhemmista, ovatko ne narsisteja ja/tai amputoituja? Valehteleminen kun tulee meghanistilta yhtä luonnollisesti kuin idoliltaan. Ainakaan minä en usko sitä porukkaa noin niin kuin oletusarvoisesti ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo ovat ihmeveikkoja nuo sugarit. Käsittely alkoi vasta tänään ja jo nyt niiden mielestä Harry on "victorious". Voisko joku nyt kertoa niille, miten oikeuskäsittelyissä toimitaan?
No minä selitän sinulle että videon otsikossa ei mainittu Harryn olleen "victorious" van otsikko lukee: Harrys victorious court SMILE.
Ihmeveikkoja nuo katenistit, ymmärtävät englantiakin ihan omalla tavallaan.
Jutunhan ennustetaan kestävän 9 viikkoa joten luulisi katenistinkin ymmärtävän että kumpikaan puoli ei ole voittanut vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljän vanha Lilibili kuvasi, juu juu. 😂
https://youtube.com/shorts/GGm6zb7H2dY?si=x18NKgtIWxxPApKV
Taas on uponnut huulestavedettäviin aivan selvästi manipuloitu video. Tuollaista kähmintää ei alkuperäisessä ollut. Siksi sitten Eukko on taas poistattanut todisteet että pääsee itse valehtelemaan. Sitäkään ei oikein kunnolla osaa, amatööri.
Kähmintää oli. Sehän oli se koko videon pointti, että osoitetaan sormella: "huomaatteko miten meidän rakkaus on sähisevän palavaa", koska avioerohuhut ovat koko ajan voimistuneet.
Viittitkö nyt millään olla valehtelematta koko ajan, vaikka valehtelijoiden kuningatar onkin idolisi!
Katso nyt katenisti oikein tarkkaan, ota silmä käteesi vielä avuksi ja kerro missä kohtaa kähmittiin. Olet muita syyttelemässä valehtelusta mutta itse lankeat noiden emävalehtelijoiden ansaan. Joka kerran.
Smile-sanaa ei näkynyt puhelimeni näytöllä. Minähän en noita sugartekoälyvideoita auki klikkaa.
Eikä tarvitse Harryn hymyillä vielä, voi hyvin olla, että hymy hyytyy, niin kuin se usein on hyytynyt näiden oikeusjuttujen päätteeksi.
Sitä kähmintäkohtaa ei ole otettu yhteen videoon, toisessa se on. Oletko koskaan kuullut sanaa editointi, verbinä editoida?
Vierailija kirjoitti:
Smile-sanaa ei näkynyt puhelimeni näytöllä. Minähän en noita sugartekoälyvideoita auki klikkaa.
Eikä tarvitse Harryn hymyillä vielä, voi hyvin olla, että hymy hyytyy, niin kuin se usein on hyytynyt näiden oikeusjuttujen päätteeksi.
Ilmankos katenisteilta tulee niin kummallisia komentteja kun ei ole kunnollisia välineitä. Puolesta näytöstä sitten kehitellään milloin mitäkin herjaa. Pääasia kuitenkin on se herjaaminen ja panettelu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kähmintäkohtaa ei ole otettu yhteen videoon, toisessa se on. Oletko koskaan kuullut sanaa editointi, verbinä editoida?
Sinähän olet herkkäuskoinen. Ihan tosissasi uskot että Meghan olisi itse päästänyt nettiin kaksi eri versiota? Kyllä se on nyt ihan joku muu joka on editoinnut kähminnän, ei kukaan täysipäinen nainen, ja vielä niin tietoinen imagostaan kuin Meghan, tuollaista mokaa tekisi.
Sinuahan on helppo höynäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet herkkäuskoinen. Ihan tosissasi uskot että Meghan olisi itse päästänyt nettiin kaksi eri versiota? Kyllä se on nyt ihan joku muu joka on editoinnut kähminnän, ei kukaan täysipäinen nainen, ja vielä niin tietoinen imagostaan kuin Meghan, tuollaista mokaa tekisi.
Meghan nyt mokaa jatkuvasti. As Ever ja With Love Meghan nyt ensimmäiseksi tulee mieleen. Täysipäinen se ei ole. Enkä aio jankata jankkaajan kanssa tämän enempää. Sinä olet sitä mieltä ja minä taas aivan toista mieltä. Emme koskaan emmekä ikinä ole samaa mieltä toistemme kanssa.
End of.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sekoilet, minäkin näin sen toisen version, josta edellinen kommentoija mainitsi! Oli tässä ketjussa tuolla aiemmin. Älä nyt noin röyhkeäksi valehtelijaksi ala. Vai oletko luonnostaan jo? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rento ja luonnonläheinen tuo lista. Turvatoimet kuin paavilla konsanaan ja titteleillä pokkurointia. Mikä juttu tuokin on ettei heitä saa katsoa!?
Megsu kuullut, että ennen vanhaan palvelusväen piti painaa päänsä alas tai sivulle, kun kuninkaallinen kulki ohi. Eikä lapsia saa katsoa, ettei kukaan kerro, minkä näköisiä ne ovat.
Juu. Eikös palvelusväen pitänyt tekeytyä huonekaluiksi tai sulautua tapettiin joku parisataa vuotta sitten, tuskin nyt enää kuitenkaan, ei varsinkaan rennon ja luonnonläheisen kalifornialaisparin kanssa?
Meghan Markle ei omanarvoisena raikkaana amerikkalaisena filantrooppina satoja vuosia vanhoja hovin perinteitä kumartele mutta hänen kohdallaan palvelusväen ja alamaisten, ei henkilökunnan ja kansan, tule käyttäytä kuin ikiaikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitten se $12 mljoonaakin on pudonnut pois näytöltäsi vaikka Murdoch sen joutui Harrylle maksamaan. Nyt alkaa selvitä katenistien tiedonpuutteen syyt, halvat vempeleet.
Varmaan sama logiikka tässä kuin tapaus Williamissa: nähtiin kerran lomamatkalla viinipullo kädessä, ja se oli heti varma todiste siitä, että hän on viinaa pullonsuusta ryyppäävä alkoholisti. Gluk-gluk-gluk vodka suoraan pullosta Williamin kurkkuun. Niin se on!