Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25901)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku selittää, miten Richard Gere liittyy yhtään mitenkään ketjun aiheeseen.
Meghanisti otti hänet ketjuun väittäen että Harrylla ja Gerellä on samanlaiset silmät.543
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku selittää, miten Richard Gere liittyy yhtään mitenkään ketjun aiheeseen.
Joku seniili mummo täällä muistelee miten hän viisikymppisenä rakastui tähän Upseeri ja herrasmies (?) ja gigolo (?)elokuvan näyttelijään.
Sellaisia ne meghanistit ovat. Taas sattui pilkka omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi kertoa itsestäni, edes syntymäpäiväni kunniaksi? Tämä ketju on nimeltään Sussexin herttuaparin elämä ja teot. Minä en ole noista kumpikaan.
Minua kiehtoo edelleen ne Jennerin ja Kardashianin somesta poistetut kuvat. Ettei vaan olisi jotain tekemistä Meghanin kateellisuuden kanssa, että kyseiset rouvat olisivat joutuneet sellaisen kohteeksi? RVealingthenarcilla on hyvä teoria, tässä lyhyt versio pitemmästä videosta, jossa Meghanin tunnettu kateellisuus itseään varakkaampia kohtaan on käsittelyssä. Bezosin 165 millin talon näkeminen ei taatusti tehnyt Meghanin pääkopalle hyvää. Sai varmaan Harry kotimatkalla kuulla valituksia, että mikset sinä saanut isoäitisi päätä käännetyksi, minunhan olisi kuulunut asua Windsorin linnassa!
Iloista syntymäpäivää <3
Sen lisäksi että Ryan Reynolds on komea niin ne silmät.. tuikkivat, iloiset, lämpimät, lempeät..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere American gigolo. Mutta vanhushan se nykään on nuorena tosi hottis. Hartsalla hikeentyvä kalju, kumma kun ei tee sille jotain. Isobroidi näyttää hyvännäköiseltä tuollaisenakin mutta Hartsa lähinnä naurettavalta. Leikkaisi tukan ihan lyhyeksi kuten veljensä.EI kaljuuntumisessa ole minun silmissäni mitään ongelmaa, itse hän tosin mainitsi veljensä kaljuuntumisen ja ulkonäön merkityksen sen myötä omassa kirjassaan joten katsokoot nyt peiliin.
Voi Harry parkaa, kyllä häntä nyt varmaan harmittaa kauheasti oma hikeentyvä kaljunsa. Varmaan vertailee itseään koko ajan Richardiin, joka valittiin maailman seksikkäimmäksi mieheksi Harryn ollessa viisivuotias. Olette te ihania.
Harry vertaa itseään Williamiin joka on kaljuuntuneenakin charmikas ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Harry kuin Bond eikä kuin Gere. Ei sille nyt vain voi mitään että jos hän ei olisi prinssi meghanistitkaan eivät häntä minään eikä minkäännäköisenä pitäisi. Komeana, vahvatukkaisena ja älykäskatseisena.
Ei ole Williamkaan.
No kukas se taas putkahti ketjuun. Ja ihan meghanistin toimesta, ei "katenistien", tälläkään kertaa. William muuten on komea ja älykäskatseinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi kertoa itsestäni, edes syntymäpäiväni kunniaksi? Tämä ketju on nimeltään Sussexin herttuaparin elämä ja teot. Minä en ole noista kumpikaan.
Minua kiehtoo edelleen ne Jennerin ja Kardashianin somesta poistetut kuvat. Ettei vaan olisi jotain tekemistä Meghanin kateellisuuden kanssa, että kyseiset rouvat olisivat joutuneet sellaisen kohteeksi? RVealingthenarcilla on hyvä teoria, tässä lyhyt versio pitemmästä videosta, jossa Meghanin tunnettu kateellisuus itseään varakkaampia kohtaan on käsittelyssä. Bezosin 165 millin talon näkeminen ei taatusti tehnyt Meghanin pääkopalle hyvää. Sai varmaan Harry kotimatkalla kuulla valituksia, että mikset sinä saanut isoäitisi päätä käännetyksi, minunhan olisi kuulunut asua Windsorin linnassa!
Ne kuvathan olivat todella epäimartelevia Meghanille eikä hän päässyt niitä muokkaamaan ennen julkaisemsta. Väärän värinen toppi, joka korosti rinnattomuutta, vyötäröttömyys, turvonnut vatsanseutu . . . ja vieressä hehkeä 7-kymppinen vertailukohteena. En yhtään ihmettele, jos hän vaati kuvien poistamista.
Meghan oli aivan alipukeutunut tuohon tilaisuuteen, kaikki muut olivat parhaimmissaan, ja Meghan sitten tuossa onnettomassa pusero-hame -yhdistelmässä. Se Jamaikan leffa-asukin olisi ollut sopivampi.
Ehkä Meghan muisti Bondeista vain ne uikkaripukuiset Bond-tytöt ja ajatteli, että kyllä nyt hiukan enemmän täytyy pukea päälle. Sitten vaatekaapista löytyi hame ja pusero.
Kiitos synttärionnitteluista. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanisti otti hänet ketjuun väittäen että Harrylla ja Gerellä on samanlaiset silmät.543
Ei, vaan minä, enkä todellakaan meghanisti, otin Geren vertailuksi sen takia, että pienisilmäinenkin mies voi olla komea, mitä taas Harry ei ole pienine, täysin nenän vieressä olevine, haalakoine silmineen.
Kun joku sivistynyt "aikuinen" sitten alkoi mummottelemaan, laitoin (häntä varten, jotta lopettaa lällätyksensä ja alkaa käyttäytyä aikuisen lailla) uuden vertailukohteen, eli nuoremman, Ryan Reynoldsin.
Miksi juututte Gereen, kun nyt puidaan jo Reynolds'n komeutta versus Harry.
Google kertoo, että Reynolds on valittu vuoden seksikkäimmäksi mieheksi, eli People-lehti vuonna 2010, ja Harper's Bazaar listasi hänet kaikkien aikojen komeimpien miesten listalla 50 joukkoon vuonna 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere American gigolo. Mutta vanhushan se nykään on nuorena tosi hottis. Hartsalla hikeentyvä kalju, kumma kun ei tee sille jotain. Isobroidi näyttää hyvännäköiseltä tuollaisenakin mutta Hartsa lähinnä naurettavalta. Leikkaisi tukan ihan lyhyeksi kuten veljensä.EI kaljuuntumisessa ole minun silmissäni mitään ongelmaa, itse hän tosin mainitsi veljensä kaljuuntumisen ja ulkonäön merkityksen sen myötä omassa kirjassaan joten katsokoot nyt peiliin.
Voi Harry parkaa, kyllä häntä nyt varmaan harmittaa kauheasti oma hikeentyvä kaljunsa. Varmaan vertailee itseään koko ajan Richardiin, joka valittiin maailman seksikkäimmäksi mieheksi Harryn ollessa viisivuotias. Olette te ihania.
No otetaanpas Harrylle hieman nuorempi verrokki, Ryan Reynolds. Pienehköt silmät, mutta ku
Ryanin valinnastakin on jo tovi aikaa. Mitä jos tulisit vuoteen 2025.
Geren komeuden kyseenalaistaminen sai aikaan suorastaan geriatrisen raivonpuuskan.
Meghanin vaatteiden mollaajalle tiedoksi, että hänen illan päätapahtumansa oli hyväntekeväisyysgaala, ja hän jatkoi samoilla vaatteilla tuonne synttäreille. Olisiko pitänyt mennä hyväntekeväisyysgaalaan 007-kostyymissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan minä, enkä todellakaan meghanisti, otin Geren vertailuksi sen takia, että pienisilmäinenkin mies voi olla komea, mitä taas Harry ei ole pienine, täysin nenän vieressä olevine, haalakoine silmineen.
Kun joku sivistynyt "aikuinen" sitten alkoi mummottelemaan, laitoin (häntä varten, jotta lopettaa lällätyksensä ja alkaa käyttäytyä aikuisen lailla) uuden vertailukohteen, eli nuoremman, Ryan Reynoldsin.
Miksi juututte Gereen, kun nyt puidaan jo Reynolds'n komeutta versus Harry.
Google kertoo, että Reynolds on valittu vuoden seksikkäimmäksi mie
HB:n äänestäjät taitaa olla iäkkäämpän puoleisia.
V 2025 komeimpien listalla on ehkä R-J Page Jack Hughes tai Jonathan Bailey esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Geren komeuden kyseenalaistaminen sai aikaan suorastaan geriatrisen raivonpuuskan.
😂 Otan tämän käyttöön: geriatrinen raivonpuuska 🤭
Olet päivän pelastus!
No aika lailla on Harryn kanssa samoja ikiä esim. Reynolds. Täysin vertailukelpoinen.
Pitäisikö Harrya sitten vertailla johonkin parikymppiseen? :D
Katso hyvä ihminen sitä naamataulua, äläkä koko ajan nillitä vuosista. Ei niillä ole mitään väliä. Ihan sama millä vuosikymmenellä joku on syntynyt, jos on ollut/on komea.
Ja pointtihan on se, että esim. Reynolds on valittu pariin otteeseen jo komeimpien listalle, niin ei meghanisti heti voi länkyttää kuinka "makuja on monia ja kauneus on katsojan silmissä ja katenistit sitä ja katenistit tätä" :D
Kun ei teinejä vielä ole valittu näille listoille.
Sinua nyt vaan ottaa päähän se, että Harry ei ole mitenkään komea, vaikka millä mittarilla asiaa tutkittaisiin. Oli kyllä vuosikymmeniä sitten kivannäköinen, mutta ei todellakaan enää.
Nimeä oma ehdokkaasi.
Kylläpä täällä harjoitetaan ikävää ikärasismia. Se yksi tai useampi joka täällä hokee mummoa, puhuu geriatriasta ynnä muuta: eikö sulle ole kotona opetettu käytöstapoja? Meinaatko tosissasi että vaikka kuusikymppisen mielipiteitä voi pilkata ihan vain iän takia? Tönitkö ja tölvitkö mummoja myös ihmisten ilmoilla liikkuessasi? Kai myös ymmärrät ettet oikeasti voi tietää minkä ikäinen se kirjoittaja on, jota pilkkaat.
Vierailija kirjoitti:
Meghanin vaatteiden mollaajalle tiedoksi, että hänen illan päätapahtumansa oli hyväntekeväisyysgaala, ja hän jatkoi samoilla vaatteilla tuonne synttäreille. Olisiko pitänyt mennä hyväntekeväisyysgaalaan 007-kostyymissa?
Vaatteidenvaihto kotona siinä välissä ei tietenkään onnistunut? Kuten ei ilmeisesti vaihtovaatteiden mukaan varaaminenkaan?
Vaikka tuon viimeisen ymmärrän kyllä: Mistä Megs ja Hartsa olisivat edellisenä iltana - tai edes samana aamuna - voineet tietää, että pääsisivät sinä iltana jonkun siivellä Kardashienien bileisiin. Heitähän ei oltu alunperin edes kutsuttu, ja siitä johtuneekin parin kylmä kohtelu juhlissa. Kuten myös tavanomaista epätoivoisempi toinen toisiinsa rystyset valkoisina takertuminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos opettelisitte lukemaan, ajatuksen kanssa?
Asialla ei ole mitään tekemistä geriatrian kanssa, jos todetaan realismilla että Gere OLI AIKOINAAN hyvin komea.
Mutta mitä tekee yksinkertainen meghanisti? Syöksyy ala-arvoisen tapakasvatuksensa mukaisesti mummottelemaan ja irvailee kuinka Gere on ikivanha ja harmaantunut seniili vanhus. Tässä meghanistin äo.
Huvittavinta tässä kaikessa on se, että kynsin ja hampain ollaan puolustelemassa ja kehumassa "vanhaa ukkoa muistuttavaa kaljuuntunutta ja ruokotonta" Harrya ja vaaditaan nuoria ja komeita verrattaviksi :D
https://youtube.com/shorts/r187PrepyM4?si=U0ivaUfN8tKB8Nt1