Miksi nuoret kauniit naiset meikkaa hirveät pakkelit naamaan ja näin ollen tekevät itsensä rumemmaksi?
Kommentit (44)
Miksi kenenkään pitäisi olla nätti sua varten, tai ketään varten? Ja kun se on vielä niin suhteellista,mikä on kenenkäkin kauneusihanne. Se, miten kukaan meikkaa, värjää hiuksia, ottaa lävistyksiä tai tatuointeja ei yleensä ole siksi, että koitetaan tehdä kenenkään vaikutus vaan ihan omasta tahdosta omien mieltymysten mukaan. Tai itselleni oli hieman uutena juttuna tuo, että karkoittamaan turhia ahdistelijoita, mutta käy kyllä järkeen. Toisaalta myös - varsinkin teineille - on tärkeää kuulua porukkaan. Se laantuu sitten iän myötä, tai voimistuu, jos siitä on itselleen kivan tyylin keksinyt.
Tuntuu, että sitä porukka on aikuistunut (?), mutta empatiakyky puuttuu eikä ymmärretä sitä, että kaikki ei ajattele kuin sinä.
Koska he itse tykkää sellaisesta ulkonäöstä. Ei heillä ole mitään velvollisuutta miellyttää sinun silmääsi. Eikä kenenkään.
Kun vartalo on menetetty (=läskiys), niin pitää yritttää överillä meikillä vetää huomio kasvoihin.
He ovat niin nuoria, että eivät vielä ole oppineet meikkaamaan
Kuuluu pikkupimperoiden normaaliin kehityskaareen. Aikuistuttuaan tajuavat itse naureskella nuoruuden ylilyönneille.
Miehen visuaaliseen silmään tietyt "eläimelliset" signaalit uppoavat. Jos näette naisen/kuvan naisesta, jonka nanosekunnissa arvioitte prostituoiduksi, niin näette noiden signaalien kokonaisuuden käytössä. Jos tuon kuvan pilkkoo osiinsa niin mistään osatekijästä ei voi tehdä tuota johtopäätöstä yksinään.
Naiset tietoisesti tai tiedostamatta maksimoivat noita signaaleja, koska ne toimivat. Jonkun överi on jonkun vajari tässäkin. Mutta perussyy tuossa. Ne ovat hyödyllisä elementtejä, kunhan pysyy kokonaisuudessa tietyn rajan sisällä. Ellei siis ole prostituoitu.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä miltä nämä nuoret naiset näyttävät sinun silmääsi. Heillä on valta pukeutua ja meikata tavalla, joka saa heidät tuntemaan itsensä kauniiksi.
Kautta aikojen vanhat naiset ja miehet ovat kauhistelleet nuorison ulkonäkötrendejä. Olisiko aika antaa nuorten olla rauhassa?
No siinä tapauksessa niin jälkikäteen on turha sitten itkeä kun naama ja keho menneet pilalle kemikaalikuormasta. Samalla myös tekopyhää meikata itsensä täyteen kemikaaleilla ja itkeä ympäristömyrkyistä.
Jotkut naiset tykkää noista överi meikeistä. En usko että on edes tarkoitus olla nätein vaan ehkä näyttäviin ja sellainen johon kiinnittää huomiota.
Vanhat surkimukset nuorten naisten kimpussa. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu pikkupimperoiden normaaliin kehityskaareen. Aikuistuttuaan tajuavat itse naureskella nuoruuden ylilyönneille.
Aikuiset ihmiset täällä nimittelevät teinityttöjä pikkupimperoiksi. Kyllä sinäkin sitten vanhempana (ja katkerana kuten minä!) tiedät paremmin! Ei ihme että ikääntyminen pelottaa nuoria 😄
Nuoren iholle meikki vielä levittyy kauniisti. Ei ole juonteita ja ryppyjä, joihin voiteet pakkeloituisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nykyään nuorilla on ihanan luonnollinen, kevyt ja kuulas meikki, jonka perustana on hyvä iho.
Esim kasarilla naamat oli paksussa pakkelissa ja elottomassa puuterikerroksessa. Eikä silmä meikki ollut yhtään parempi.
Niinpä. Nykyään meikissä korostetaan erityisesti luonnollisuutta, jota haetaan muun muassa kevyen meikkipohjan sekä utuisen huulimeikin avulla.
Luonnollisuutta haetaan meikillä? Kummaa on maailman meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nykyään nuorilla on ihanan luonnollinen, kevyt ja kuulas meikki, jonka perustana on hyvä iho.
Esim kasarilla naamat oli paksussa pakkelissa ja elottomassa puuterikerroksessa. Eikä silmä meikki ollut yhtään parempi.
Niinpä. Nykyään meikissä korostetaan erityisesti luonnollisuutta, jota haetaan muun muassa kevyen meikkipohjan sekä utuisen huulimeikin avulla.
ihän tuossa niin sanottu. Vaan meikkauksessa korostetaan luonnollisen näköistä lopputulosta rohkeamman meikin sijaan.
Sanoisin, että nuoruus on sitä aikaa, kun saatetaan haluta kokeilla tyylejä ja ilmaista itseään tyylin kautta eli meikkaus- ja pukeutumisvalinnoilla, ja tyyli voi olla osa omaa identiteettiä. Vanhempana saattaa ehkä enemmän arvostaa käytännöllisyyttä ja sitä kautta meikkaaminen vähenee.
Minusta meikkaamista pinnallisempaa on muiden ihmisten ulkonäön ja tyylin arvostelu. Tyyli on jokaisen oma henkilökohtainen valinta. Jos häiritsee erinäköiset ihmiset niin sulje some ja jää kotiin. Aika moni kuitenkin pitäytyy tyylissään, josta itse pitää ja jossa itse viihtyy, vaikka saisikin kielteistä palautetta.
Kukaan ei ole kellekään mitään velkaa, ei ole pakko näyttää ulkopuolisen silmissä ''parhaalta'' versiolta itsestään.
Entäs botoxihuulet? Näyttää siltä että olis saanu turpaan tai ryypänny kuukauden.
Se on yksi trendi muiden joukossa. Ei se munkaan omaan makuuni ole, mutta ei tarvitsekaan. Se ei kuulu mulle miten muut ihmiset meikkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan yksi heistä, joka ei edes huomaa jollain olevan meikattu naama ellei kyseessä ole sininen luomiväri tai voimakkaan värinen huulipuna.
Enemmän ihmettelen hiusmuotia. Kaikilla pitkät suortuvat, on ne sitten vahvat tai ohuet hiutulat. Ja ikinä ei näe, että latvoja olisi tasattu. Ei, ne roikkuu epämääräisen mittaisina ja epäsiistin näköisinä. Jakaus keskellä päätä. Huolimattoman näköistä.
Inga Pengar kirjoitti:
Entäs botoxihuulet? Näyttää siltä että olis saanu turpaan tai ryypänny kuukauden.
Vai botoxia huulitäytteeksi.. 😆
Toki jos tavoitteena on roikkuva naama.
Ei vielä 😫
Minun pitää päästä kauhistelemaan 50-vuotiaana sen ajan nuorison kauneus trendejä 😁
N20