Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret kauniit naiset meikkaa hirveät pakkelit naamaan ja näin ollen tekevät itsensä rumemmaksi?

Vierailija
14.03.2025 |

En ole koskaan ymmärtänyt tuota, naisena.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkelimeikki on seksikästä varsinkin vanhemmilla naisilla. 

Vierailija
42/44 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä miehenä. Oma teinityttö on kuvankaunis mutta pilaa hienot kasvonsa paksulla meikillä, silmänsä irtoripsillä, hiuksensa kaikenlaisilla väreillä jne. No kai tääkin neiti aikuistuu pikkuhiljaa.

Ja sinä sallit sen?

Et taida tietää millaista on teinin vanhempana? Me ollaan muutenkin "maailman tyhmimmät tyypit" ja "ihan pihalla". 😂 Kyllä minä neuvon. Ja äiti varsinkin.  Mutta ei näitä teinejä voi lasikaappiin laittaa ja sanella niille miten ollaan, nuoren kapinavaiheessa se olisi vaan vettä myllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään väliä miltä nämä nuoret naiset näyttävät sinun silmääsi. Heillä on valta pukeutua ja meikata tavalla, joka saa  heidät tuntemaan itsensä kauniiksi.

Kautta aikojen vanhat naiset ja miehet ovat kauhistelleet nuorison ulkonäkötrendejä. Olisiko aika antaa nuorten olla rauhassa?

Ei vielä 😫

Minun pitää päästä kauhistelemaan 50-vuotiaana sen ajan nuorison kauneus trendejä 😁

N20

No minä olen 53-vuotias ja kirjoitin nuo viestit nykyisten nuorten kauniista, luonnollisista ja kuulaista meikeistä verrattuna esim kasariin. Ei ikä ihmisen perusluonnetta miksikään muuta. :)

Vierailija
44/44 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inga Pengar kirjoitti:

Entäs botoxihuulet? Näyttää siltä että olis saanu turpaan tai ryypänny kuukauden.

Missä muka laitetaan botoxia huuliin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi