Mihin tavalliseen syötävään et ikinä kyllästy?
Kommentit (48)
Minulla on tällainen hassu. Puolet einesmaksalaatikkoa, puolet eines perunasoselaatikkoa ja vielä pätkä maksamakkaraa sekaan.
Ruisleipä
Kanatortillat
Turkkilainen jogurtti
Omena
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällainen hassu. Puolet einesmaksalaatikkoa, puolet eines perunasoselaatikkoa ja vielä pätkä maksamakkaraa sekaan.
Asut maatilalla ja viet ruuaksi possuille?
somtam-salaattiin. Aasiassa asuessa sitä meni joka ikinen päivä, joskus kahdestikki.
Nyt joutuu ite tekeen, muutaman kerran viikossa .
Maitu, helmitomaatti, mansikka, vesimeloni, sokolaati, leipä yleisesti. Rakastan täytettyjä sämpylöitä, OHUTTA ruisleipää ja sen semmoista.
Maustamaton kreikkalainen jugurtti ja banaani + pari kuppia kahvia = aamiainen.
Pizza. Menee 5-6krt kuukaudessa. Namia namia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kala. Hitto, mä joka kauppareissulla haluaisin vaan ostaa kalaa, mutta aivoissa kasvava elohopeamäärä tulee mieleen ja ostan sitten jotain muuta. Kala... ah se on hyvää. Kuhaa, ahventa, siikaa, taimenta... uijuma.
Ei noista kannata stressata. Pitäisi varmaan syödä 50 kiloa päivässä, että tuo elohopea jotenkin alkaisi olemaan haitaksi.
Esim. meidän mökkijärvestä kalastettu hauki on niin elohopeapitoista, ettei sitä saa syödä kuin max kerran viikkoon, mieluummin vielä harvemmin. Pitoisuuksia on tutkittu yliopistolla asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asut maatilalla ja viet ruuaksi possuille?
En asu, enkä vie. Asutko sinä mielisairaalassa, vai lastenkodissa?
Vierailija kirjoitti:
Proteiinivanukkaat
Hrrr, ihan puistattaa jo ajatella sitä lisäainemäärää, mikä noissa vanukkaissa on. Ihan sama, onko ulkomaalaisia vai kotimaisten meijereiden tuotantoa. Tavalliset maitorahkat ovat parempia, ne voi maustaa miten haluaa ja ne saa helposti luonnollisen makuisiksi.
Paistetut makkaraperunat joskus lisäksi kananmuna.
Spagetti bolognese, minestronekeitto ja kaalilaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkirieska voilla
Kokeilepa myös kopratalkkunaa, hyvää on sekin.
Vierailija kirjoitti:
Perunoihin, kananmuniin, punajuuriin, kurkkuihin, tomaatteihin, porkkanoihin, kukkakaaleihin, maitoon, hapankorppuihin, kahviin.
Mitä eri kukkakaaleja on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkirieska voilla
Kokeilepa myös kopratalkkunaa, hyvää on sekin.
Usein on kainuulaisena tullut talkkunaa syötyä. Ei ole oma suosikki. Joskus teen, kun mies tykkää.
Peruna. Ihan missä muodossa vaan.
Ei noista kannata stressata. Pitäisi varmaan syödä 50 kiloa päivässä, että tuo elohopea jotenkin alkaisi olemaan haitaksi.