Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessakäytös jättimarketeissa

Vierailija
14.03.2025 |

Koronan aikaan huomasin, että 60-80% miehistä eivät oikeasti pese käsiä, mutta oikea ongelma on se, että yhteisvessasta ei pääse ulos koskematta vessan oven kahvaan. Vaikka olisin pessyt kädet, en pääse pois koskematta pissaisiin oven kahvoihin. YÄK.

Sitten nämä isot ja pienet pissakädet pyörittävät tomaatteja ja ties mitä kaupassa. Jätin palautetta erääseen Prismaan, mitään ei tapahtunut.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo tyyli kusta.  Lorotetaan kämmenen kautta 🤔

Tee kotona mitä haluat. Pese kädet kun käyt julkisessa vessassa.

Vierailija
22/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tärkeätä pestä kätensä ENNEN kuin tarttuu penikseen. Tällöin ovenkahvoista käsiin saadut pöpöt eivät saastuta penistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että tomaatit, vihannekset, juurekset, hedelmät ja marjat kasvavat luonnossa ja kasvihuoneissa. Niissähän liikkuu ja lentelee hyönteisiä, jyrsijöitä ja muita eläimiä, joista niistäkin tulee ulosteita ja virtsaa, eikä ne katso mihin tarpeensa tekevät. Metsämarjoista voi kysyä sen verran, että kakkiiko karhu kannolle?

Ei noita luonnontuotteita juurikaan puhdisteta ennen niiden laittamista myyntiin, mitä nyt maa-aines ravistellaan pois.

Minä syön marjani mieluummin karhun kuin perusjuoppo-Peran paskalla kuorrutettuna.

Jaa, karhun paska sitten lienee terveellistä. Onneksi perusjuoppo-Peroja ei oo kovinkaan montaa, joten eihän tuosta ongelmaa synny. Kunnon juoppo ei näet vessoja käytä, kusee ja paskoo siihen missä sattuu olemaan. Vaan kunnon juopot ei myöskään käy kaupoissa, niillä kun vähäiset rahat menee viinaan, jonka yleensä joku heille hakee Alkosta. Alko kun ei myy kunnon juopoille, jotka ovat pöllyssä 24 h vrk.

Vierailija
24/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla harvemmin näkee niin saastaisia miesten huusseja kun on Suomessa, kustaan lattialle ja pöntön istuimelle.

Et sitten ainakaan ole venäjällä käynyt.

"Useissa itäisen Suomen ABC-liikennemyymälöissä on ruvettu opastamaan venäläisille, miten vessoissa on toimittava.

Asian nosti esille perjantaina sanomalehti Länsi-Savo, joka kertoi Juvan ABC:lle ilmestyneistä kylteistä. Niissä kuva ja venäjänkielinen teksti kehottavat istumaan, ei seisomaan pöntöllä.

Vierailija
25/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että tomaatit, vihannekset, juurekset, hedelmät ja marjat kasvavat luonnossa ja kasvihuoneissa. Niissähän liikkuu ja lentelee hyönteisiä, jyrsijöitä ja muita eläimiä, joista niistäkin tulee ulosteita ja virtsaa, eikä ne katso mihin tarpeensa tekevät. Metsämarjoista voi kysyä sen verran, että kakkiiko karhu kannolle?

Ei noita luonnontuotteita juurikaan puhdisteta ennen niiden laittamista myyntiin, mitä nyt maa-aines ravistellaan pois.

Minä syön marjani mieluummin karhun kuin perusjuoppo-Peran paskalla kuorrutettuna.

Jaa, karhun paska sitten lienee terveellistä. Onneksi perusjuoppo-Peroja ei oo kovinkaan montaa, joten eihän tuosta ongelmaa synny. Kunnon juoppo ei näet vessoja käytä, kusee ja paskoo siihen missä sattuu olemaan. Vaan kunnon juopot ei myöskään käy kaupoi

Karhunpaska on varmasti ihmiselle terveellisempää kuin ihmisen paska.

Vierailija
26/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kun miehet niistää nenänsä siihen vetoliinaan johon kuivataan kädet

Ookkonä akka?

Vierailija
27/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven voi avata hihalla tai paperilla. Hana suljetaan paperilla.

28/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan yleissä vessoissa aina palan käsipaperia kahvan suojaksi

iso osa vessoista on sellaisia, ettei siellä ole käsipaperia, vaan niitä kuivauslaitteita tai se vedettävä märkä pyyhe

Huusin puolella varmaan on paperia, sitä voi sitten käyttää jollei ole käsipaperia.

Vierailija
29/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kun miehet niistää nenänsä siihen vetoliinaan johon kuivataan kädet

Entä sitten? Siitähän kelataan uusi pala joka käyttöä varten (etkö tiennyt?).

Vierailija
30/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avaan vessan oven kyrvälläni. 

Vierailija
31/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven saa avattua kyynärpäällä kahvaa painamalla.

Vierailija
32/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, jos käyn julkisessa miesten vessassa (olen siis mies), saan nähdä ainakin yhden, joka lähtee sieltä käsiä pesemättä. Kaipa sellainen käytös on joillekin osa miehenä olemista, mutta tuntuu kyllä tyhmältä.

Näitä on naisissa ihan yhtä lailla. Jotkut ihmiset vaan ovat aivokuolleita vaikkakin elossa.

Vähän aikaa sitten olin itse pesemässä käsiä yleisessä vessassa, kun vessakopista tuli ulos siistin näköinen nainen nimilappu kaulassaan. Käsiä pesemättä suksi ulos vessasta. Menin samalla oven avauksella hänen perässään suoraan lounasravintolan buffaan. Oksetti. Ja ei, vessakopissa ei ollut lavuaaria.

On olemassa desinfioivia kosteuspyyhkeitä. Itse kuljetan lisäksi myös pientä desipulloa.

Tuo mainitsemasi nainen saattoi toimia samoin.

Vierailija
33/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta, jos käyn julkisessa miesten vessassa (olen siis mies), saan nähdä ainakin yhden, joka lähtee sieltä käsiä pesemättä. Kaipa sellainen käytös on joillekin osa miehenä olemista, mutta tuntuu kyllä tyhmältä.

Näitä on naisissa ihan yhtä lailla. Jotkut ihmiset vaan ovat aivokuolleita vaikkakin elossa.

Vähän aikaa sitten olin itse pesemässä käsiä yleisessä vessassa, kun vessakopista tuli ulos siistin näköinen nainen nimilappu kaulassaan. Käsiä pesemättä suksi ulos vessasta. Menin samalla oven avauksella hänen perässään suoraan lounasravintolan buffaan. Oksetti. Ja ei, vessakopissa ei ollut lavuaaria.

En minäkään tulisi lähelle jos näen että toista oksettaa.

Vierailija
34/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pese käsiä vessassa jossa pitää hanaan koskea! 

Vierailija
35/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät kädet sillai ylhäällä kun kirurgi ja avaat oven kyynärpäällä?

Vierailija
36/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, käy kotona vessassa. 

Vierailija
37/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pese käsiä vessassa jossa pitää hanaan koskea! 

Mitä vit ttua? Miksi?

Vierailija
38/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa desinfioivia kosteuspyyhkeitä. Itse kuljetan lisäksi myös pientä desipulloa.

Tuo mainitsemasi nainen saattoi

Ei toiminut, marssi suoraan noutopöytään mättämään kauhalla tavaraa lautaselleen.

Vierailija
39/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta kaupoista tomaattia tms. joka pitää ottaa käsin ja jota ei voi kuoria.

Niissä irrotomaateissa on aivan järkyttävä määrä kaikkea paskaa, jota ihmiset sormistaan niihin tartuttavat

Julkisissa vessoissa käytän paperia ovenkahvoissa sen jälkeen, kun olen pessyt käteni

Vierailija
40/45 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tulisi lähelle jos näen että toista oksettaa.

Täh? Oltiin peräkkäin jonossa. Menin toiselle puolelle linjaa kun tiesin että hän levittää vessabakteereja käsissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä