Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.

Vierailija
13.03.2025 |

Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.

Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.

Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.

Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.

Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.

Kommentit (294)

Vierailija
41/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoman luotettava, turvallinen, sanansa mittainen mies, pitää minkä lupaa niin hyvinä kuin huonoina päivinä.

Vierailija
42/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on keskivertoa reilusti lyhyempi, kalju, keskituloinen mies, joka kohtelee minua hyvin. 

Ei kiinnosta deittisovellusten komistukset. 

Sama, mieheni on empaattinen, älykäs ja hauska. Minä tienaan enemmän ja vientiäkin olis, mutta niillä asioilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa, kun parisuhteesta puhutaan.

Parasta, ettei mies ole mikään muita syyllistävä ruikuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin miehen jolla on auto, mutta mieluiten melko romu jolla voi ajella metsäteitä pitkin jänniin paikkoihin.

Minulla on kolme autoa. Kaikki sen verran romuja, että voi ajella ihan minne vain. M39

Vierailija
44/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sinne prismaan ja katso niitä pariskuntia. Ihan tavallisia ovat ne miehet ketkä naisen kanssa kulkevat. Olen itse duunari nainen, miesten alalla. Palkka ei mikään huippu. Silti suurin osa työpaikan miehistä on varattuja. Eikä ne ole komeita. Puolikaljuja ja isomahaisia. Heidän naiset sitten taas myös joko nättejä tai vähän pyöreitä. 

Itse olin pitkään ihan sen tavallisen miehen kanssa, töissä tutustuttiin. Tehtiin lapsetkin. Ei se mies sitten ollutkaan niin kiltti. Lasten synnyttyä alkoi kontrollointi. Aikani katsoin ja sitten lähdin lasten kanssa. Sinkkuna olin aikani, nyt jonkinlainen suhde hyvin komean miehen kanssa. Yhteen ei muuteta. Mutta joo, ne tavikset on aina mua kohdellut huonosti lopulta. Tai olen niille ilmaa jo alussa. Komeat uskaltaa lähestyä ja nykyinen osaa halata ja pussata. Itse olen ihan nätti ja hoikka. 

Vierailija
45/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai emme  kelpaa. Kyllä se on niin ettei tavis miehet ole kelvanneet ennenkään. Suomessa syntyvyys on laskenut todella paljon ja sinkkumiehiä on yli 600 000 ja naisia hiukan vähemmän. Naiset ovat aina halunneet niitä komeita miehiä ja tavis miehet eivät ole ennenkään kelvanneet. Kai tässä nyt olis lähe jokainen tavis mies naimisissa jos kelpaisi tavis naisille.

Vierailija
46/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla oli kiltti mies. Ei lyönyt eikä pettänyt, mutta toisaalta oli niin saatanan tylsä. Ja huono sängyssä."

Eli vaihtaisit urokseen joka lyö silmän mustaksi viikottain ja panee kavereitasi selän takana? Vauhtia ja vaarallisia tilanteita piisaa ja osaa todistetusti panna.

Miksi pitäisi valita väkivaltainen mies? Mutta eihän parisuhdeo onnistu, jos seksi on huonoa.

Eikö parisuhteen idea juuri ole se, että siinä voi opetella nuo asiat? Ei kai kukaan ole seppä syntyessään? Vai pitääkö miehen ensin käydä tuhat naista läpi ja sitten on tarpeeksi hyvät seksitaidot parisuhdetta varten.

Vierailija
47/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on ulkomaalaiset naiset.

Pitäkää huoli, että englannin kielen taito ja talous on kunnossa, että pystyy kommunikoimaan ja matkustelemaan monta kertaa ulkomaille.

Vierailija
48/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tavallinen mies, vaan incel-uskovainen hyypiö kopioitune manifesteineen.

Kaikki vika on aina muissa kuin itsessä. 

Vierailija
49/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mones aloitus samasta aiheesta viimeisen parin viikon aikana?

Tässä muutama osuma:

https://www.vauva.fi/haku?keys=Parisuhdemarkkinoilta

Vierailija
50/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mones aloitus samasta aiheesta viimeisen parin viikon aikana?

Tässä muutama osuma:

https://www.vauva.fi/haku?keys=Parisuhdemarkkinoilta

... Ja sitten siitä Teemusta jonka haastattelusta tällä kertaa keskusteltiin.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5978756/teemu-ei-loyda-naista-nyt-kerro…

Vierailija
51/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kumppania hakiessa kun jätti kyydistä heti kättelyssä ilkeät, itsekkäät ja alkoon menevät, loppukarsinta oli helppo. Valitettavasti laiskuus ei näy heti, se on neljäs dealbreaker.

Vierailija
52/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy. Tehdäänpä nyt yksi asia selväksi, tavalliset ihmiset eivät edes käy missään deittisovelluksissa. Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
53/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan Suomessa noin 22 % prosenttia nelikymppisistä naisista on lapsettomia. Vastavaasti miehistä lapsettomia on jo 32 %, eli kolmannes. Tämä ei oikein voi tarkoittaa muuta kuin, että tietyt miehet saavat usean eri naisen kanssa lapsia ja tietyt miehet eivät yhdenkään naisen kanssa. Omassakin suvussa on jonkin verran näitä miehiä, joilla on lapsia useamman naisen kanssa. Vastaavasti näillä naisilla on ollut lapsia vain sen yhden miehen kanssa. Itsekin polveudun tällaisesta suhteesta.

Vierailija
54/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 25v mies enkä vieläkään saanut tyttöystävää. Sosiaalinen ahdistus on järjetöntä, kun ei uskaltaisi tuttavien nähdä kenenkään kanssa, ennen kuin on lukkoon lyöty.

Vierailija
55/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 25v mies enkä vieläkään saanut tyttöystävää. Sosiaalinen ahdistus on järjetöntä, kun ei uskaltaisi tuttavien nähdä kenenkään kanssa, ennen kuin on lukkoon lyöty.

Itse olen 30v mies ja sama tilanne. Ahdistusta ei tosin ole, mutta eipä sekään ole tapailuissa auttanut.

Vierailija
56/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet eivät toivo silti kilttiä naista, vaikka useimmat ovatkin hyvin kilttejä, vaan räväkkää naista. Tähän on menty.

Vierailija
57/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on noin sanottu lapsille, sekä tytöille että pojille, mutta ei se ikinä ole ollut totta. Ei elämässä ole mitään takuita minkään suhteen; joku halvaantuu, toinen kuolee nuorena, kolmas jää yksin. Sellaista se on. Pitää vain yrittää löytää se positiivinen puoli ja keskittyä siihen. Tsemppiä.

Vierailija
58/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat persoja hyvälle ruualle. Jospa tällainen tavallinenkin mies saisi houkuteltua itselleen naisen tarjoamalla kissanlihakeittoa. Onko kellään reseptiä?

Monet naiset ovat kasvissyöjiä, joten kokeile butter tofua.

Vierailija
59/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitkä valitus aiheesta, että voi voi minnuu tavallista kilttiii miestä, joka en saa sitä kaunista gold-diggeri-mimmiä. Hän vaan katselee komeita ja rikkaita. No daaaaaaaa.

Tosiasia on se, ettei sulle kelpaa tavallinen nainen. Pitäisi olla joku insta-rinsessa.

Vierailija
60/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen. Pitää saada se nuori, kaunis ja hoikkaa nainen. Jos naisella on vähänkin jossain ylimääräistä niin heti ollaan haukkumassa läskiksi vaikka itselläkin olisi isävartalo tai kaljamaha. Minäkin kannatan lämpimästi sinne Prismaan menemistä. Siellä näkee myös miltä ne tavalliset naiset näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme