Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.

Vierailija
13.03.2025 |

Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.

Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.

Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.

Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.

Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.

Kommentit (294)

Vierailija
61/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida ap osata ajatella että tavalliset naisetkin jäävät yksin, koska ovat miesten mielestä ALHAISTA TASOA eivätkä kelpaa miehille. Miehet etsivät niitä OF-pyllistelijöitä.

Ei ap mutta ei voisi vähempää kiinnostaa of-pyllistelijät.

Vierailija
62/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sitten auta muu kuin nostaa omaa tasoa. Usein se, että on vaan tavallinen ei riitä, vaan pitää tosiaan olla se jokin juttu, mikä herättää mielenkiinnon. En ymmärrä, miksi mun naisena pitäisi tyytyä johonkin tavalliseen ja tylsää, jos on mahdollista saada paremman statuksen mies, jolla vatsalihakset kunnossa, älykäs ja hyvät tulot. N naimisissa nyt kolmatta vuotta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tavallinen mies niin varmaan pidät tavallisista naisista. Kertoisitko mitä nämä käsitteet tarkoittavat.

Vierailija
64/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match, matchata, brändätä, tinder, deittailu, alfauros...

Opettele nyt puhumaan ensiksi tavallista suomea, jos haluat olla tavallinen mies. Kuulostat kape aihiselta steroideilla. Suosittelisin myös että että jätät ne tinderit ja p0rn0influensserit vähemmälle, ettei harhasi pahene. 

Vierailija
65/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onko sinussa mitään mielenkiintoista tai persoonallista? Kuulostat todella lattealta ja tylsältä tyypiltä.

Vierailija
66/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas pitkä valitus aiheesta, että voi voi minnuu tavallista kilttiii miestä, joka en saa sitä kaunista gold-diggeri-mimmiä. Hän vaan katselee komeita ja rikkaita. No daaaaaaaa.

Tosiasia on se, ettei sulle kelpaa tavallinen nainen. Pitäisi olla joku insta-rinsessa.

Tämäkin on väite, jota kuulee usein naisilta. Itse olen tavallinen mies, enkä ole yhtään kiinnostunut noista insta-poseeraajista. Itsellä ei ole edes tiliä tuolla ja mulle on vaan plussaa, jos mahdollisella kumppanillakaan ei ole. 

Vierailija
67/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sofia belörffi vastannut sun viestiin. 😭

Vierailija
68/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tietysti se mahdollisuus, että AP on niin helevatan tylsä ja itsekeskeinen jaarittelija, ettei tavisnainenkaan sitä kestä.

Muakin alkaa nykyään aina ällöttää kun joku kuvailee itseään "kiltiksi".

Vierailija
69/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavis mies, eikä se käytä tommosta kiektä kuin ap. Ap lienee homo Hkistä. 

Vierailija
70/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulle kuitenkaa ruma nainen kelpaa, vai mitä?

Vierailija
71/294 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas pitkä valitus aiheesta, että voi voi minnuu tavallista kilttiii miestä, joka en saa sitä kaunista gold-diggeri-mimmiä. Hän vaan katselee komeita ja rikkaita. No daaaaaaaa.

Tosiasia on se, ettei sulle kelpaa tavallinen nainen. Pitäisi olla joku insta-rinsessa.

Juu. 🤦🏻

Ja vielä ihmettelee ettei ole naista saanut. 

Vierailija
72/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia avauksia lukiessani mietin, millaisessa rinnakkaistodellisuudessa osa porukasta elää. 

M27

Vierailija
73/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin 20-30 v. Niitä jännämiehiä. Nyt lähempänä 40 v. kelpaisi kiltti ja tylsäkin mies.

Vierailija
74/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia avauksia lukiessani mietin, millaisessa rinnakkaistodellisuudessa osa porukasta elää. 

M27

Helppo se on pitkä ja komean juristin tuollaista sanoa.

Vierailija
75/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne ole mitään mieltä kirjoittaa mitään mikä vaatisi naiskommentoijilta rehellisyyttä sen sijaan että yrittäisivät vain "voittaa" ja lytätä vastapuolen kieroilemalla.

Narsistiprinsessalle ei itsetutkiskelu sovi.

Vierailija
76/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin 20-30 v. Niitä jännämiehiä. Nyt lähempänä 40 v. kelpaisi kiltti ja tylsäkin mies.

juoksut juostu ja mahdollistaja haussa?

Vierailija
77/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut homman sillä, että en katso naisia deittisovelluksista vaan blokkaan ne automaattisesti pois. Usko tai älä, kaikki naiset eivät niissä pyöri vaan tarjontaa löytyy ulkopuoleltakin.

Toinen juttu on naisten perässä juokseminen. Minä en ole se mies joka juoksee epätoivoisesti kumppania etsimässä ja jolle kelpaisi kuka tahansa tavallinen nainen. Ehei, mulle kelpaa vain se joka tuntuu musta hyvältä. Usein naiset lähestyvät minua, koska tiedän mitä haluan ja olen sinut itseni kanssa. Kehoitan kaikkia miehiä ottamaan voiman omiin käsiinsä tässä asiassa. Älkää lähettäkö hiljaista signaalia että olette epätoivoisia ressukoita. Olkaa avoimia, menkää juttelemaan ihmisille oikeassa elämässä (älkää pelätkö jos joku siitä ahdistuu, se ei ollut teitä varten). Naiset pääosin arvostavat sitä että mies uskaltaa tehdä aloitteen livenä vaikka nykyään moni väittää muuta.

Vierailija
78/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää jo etukäteen se miesparka joka päätyy kanssasi suhteeseen koska "tylsäkin käy"

Vierailija
79/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja komea avaruuskirurgi!

Vierailija
80/294 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin miehen jolla on auto, mutta mieluiten melko romu jolla voi ajella metsäteitä pitkin jänniin paikkoihin.

Eihän romuauto paljoa maksa. Voisit itse ostaa sellaisen, ajaa metsätietä pitkin johonkin jännään paikkaan ja katsoa, olisiko siellä miehiä, joita voit pyytää kyytiin. Se lienee tehokkain tapa seuloa esiin miehet, jotka haluavat ajella kanssasi metsäteitä pitkin jänniin paikkohin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä