Hakutulokset
Mitä luulette että siitä seuraa että naiset vetäytyvät parisuhdemarkkinoilta
Eivätkä enääseurustele tai muutenkaan ole juuri tekemisissä miesten kanssa.
Mitä luulette että siitä seuraa että naiset vetäytyvät parisuhdemarkkinoilta
Eivätkä enääseurustele tai muutenkaan ole juuri tekemisissä miesten kanssa.
Naisia syrjitään parisuhdemarkkinoilla
Syrjintä tapahtuu nimenomaan naisten toimesta.
Naiset haluavat tasa-arvoa yhteiskuntaan, mutta eivät parisuhdemarkkinoille.
Yhteiskunta on rakennettu niin, ettei miehen fyysistä voimaa enää tarvita suojelemaan ketään.
Diplomi-insinöörinä riitti kyllä naisia. Kun valmistuin tekniikan tohtoriksi, naiset kaikkosivat pois.
DI on kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla, kuten tiedämme, mutta tekniikan tohtori ei ole.
Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Mitä parisuhdemarkkinoilla on tapahtunut 2000-luvulla?
Etsin aktiivisesti seuraa vuosina 2001-2004 ja silloin treffeille pääsi helposti eri chattien kau
Kysymys markkina-arvomiehille: ymmärrän teorian pointin. Mitä nyt olisi tarkoitus tapahtua?
Tähän ketjuun olisi kiva saada vastauksia siihen, mitä on tarkoitus tapahtua, kun nainen ymmärtää
Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.