Tuttavani näyttää aivan liian hyvinvoivalta siihen nähden että hän on pitkäaikaistyötön...Ja hän harrastaa yms. viettää aktiivista elämää
Tuet ovat mielestäni aivan liian isot! Pitkäaikaistyötön tuttavani näyttää paremmin hyvinvoivalta kuin minä, tai muut töissäkäyvät tuttavani. Salikorttiin riittää rahaa, ja muuhun aktiiviseen elämään. Eihän tämä nyt oikeasti voi mennä näin??
Me raadamme raskaissa vuorotöissä, kiloja kertyy ja pitkäaikaistyötön tuttavamme vain loistaa yhteiskunnan varoin?
Tuet ovat TÄYSIN liian korkealla tasolla kun ne mahdollistavat tuollaisen elämän. Helppo se on hänen vain olla ja harrastaa rajattomalla ajallaan...
Kommentit (126)
AP:tä vituttaa, kun ei olekkaan pitkäaikaistyötöntä parempi ihminen.
Pitkäaikaistyötön on hyvinkin voinut valmistua sinua paremmin arvosanoin samasta tutkinnosta ja hänellä on voinut olla sinua parempi palkka ja kovempi urakehitys.
Kadehtiessa jotain ihminen on tosiasiassa löytänyt vikaa itsestään.
Huomaakin olevansa laiska ja osaamaton, jolla ei ole makua ja silmää asioille. Kauhistus olisi, jos pitkäaikaistyötön saisikin työpaikan ja todella näyttäisi mihin kaikkeen palkkarahalla pystyykään.
Ap: minäkin olen oikein hyvinvoiva pitkäaikaistyötön täällä tropiikissa huokeiden hintojen, maukkaiden ruokien ja hyvien palveluiden äärellä. Saa olla kade, ei haittaa 😏
Itsekin olen ollut pitkäaikaistyötön, mutta koska minulla oli 100 000 € sijoitettuna, pystyin elämään keskiluokkaisesti. Lopulta onnistuin työllistymäänkin.
Töissä ollessa ei kerkiä hankkia rahaa.
ahahahhaha just, työtöntäkin kadehditaan!
Tiiätlö, töissä EI OLE pakko olla, senkun sanot ittes irti!