Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani näyttää aivan liian hyvinvoivalta siihen nähden että hän on pitkäaikaistyötön...Ja hän harrastaa yms. viettää aktiivista elämää

Vierailija
13.03.2025 |

Tuet ovat mielestäni aivan liian isot! Pitkäaikaistyötön tuttavani näyttää paremmin hyvinvoivalta kuin minä, tai muut töissäkäyvät tuttavani. Salikorttiin riittää rahaa, ja muuhun aktiiviseen elämään. Eihän tämä nyt oikeasti voi mennä näin??

Me raadamme raskaissa vuorotöissä, kiloja kertyy ja pitkäaikaistyötön tuttavamme vain loistaa yhteiskunnan varoin?

Tuet ovat TÄYSIN liian korkealla tasolla kun ne mahdollistavat tuollaisen elämän. Helppo se on hänen vain olla ja harrastaa rajattomalla ajallaan...

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahahahhaha just, työtöntäkin kadehditaan!

Tiiätlö, töissä EI OLE pakko olla, senkun sanot ittes irti!

Vierailija
122/126 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:tä vituttaa, kun ei olekkaan pitkäaikaistyötöntä parempi ihminen.

Pitkäaikaistyötön on hyvinkin voinut valmistua sinua paremmin arvosanoin samasta tutkinnosta ja hänellä on voinut olla sinua parempi palkka ja kovempi urakehitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiessa jotain ihminen on tosiasiassa löytänyt vikaa itsestään.

Huomaakin olevansa laiska ja osaamaton, jolla ei ole makua ja silmää asioille. Kauhistus olisi, jos pitkäaikaistyötön saisikin työpaikan ja todella näyttäisi mihin kaikkeen palkkarahalla pystyykään.

Vierailija
124/126 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: minäkin olen oikein hyvinvoiva pitkäaikaistyötön täällä tropiikissa huokeiden hintojen, maukkaiden ruokien ja hyvien palveluiden äärellä. Saa olla kade, ei haittaa 😏

Vierailija
125/126 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut pitkäaikaistyötön, mutta koska minulla oli 100 000 € sijoitettuna, pystyin elämään keskiluokkaisesti. Lopulta onnistuin työllistymäänkin.

Vierailija
126/126 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollessa ei kerkiä hankkia rahaa.