19-vuotias aikuinen mies haluaa tavata 15-vuotiaan poikani
Tämmöinen uusi kaveri löytynyt netin harrastusryhmästä. Nyt hän haluaisi tavata irl. Tyyppi voi toki olla kuka vain, mutta jos ajatellaan että kyseessä todella on 19-vuotias jolla sama harrastus, niin onko todella näin että omillaan asuva parikymppinen haluaa tutustua 15-vuotiaaseen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vanhempi kundi norjalainen metsästyksen harrastaja? Tuli vaan mieleen.
Olen itse suomalainen metsästyskundi (52v) ja kävin syksyisin sorsastamassa 15 vuotiaan tuttavan pojan kanssa. Ensi syksynä uudelleen
Otitko oman henk. koht. "pyssysi" esille hoonattavaksi tälle nuorlle kundille? Lisäksi istuitte passissa sylikkäin monen monta tuntia? 😮
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär löysi parhaat kaverinsa nettipelistä ja ovat nyt parikymppisenä vieläkin bestiksiä ja näkevät toisiaan.
Ikää oli tuolloin 13-14 kun tapasivat ensimmäisen kerran irl.
Nuoret on kyllä fiksuja näissä jutuissa, joten en nyt ihan hirveen huolissani olisi.
MInä olisin .Vanhempana menisin tutustumaan . Kaikenlaisia pedoja liikkeellä. Ja huumediilareita jotka voi pakottaa lapsesi vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa viedä taikasauvansa poikasi Asskabaniin ja huudahtaa pojallesi huoneen hämärässä taikasanat expecto fellatio!
Vai sittenkin salaisuuksien kammioon..
Olen itse suomalainen metsästyskundi (52v) ja kävin syksyisin sorsastamassa 15 vuotiaan tuttavan pojan kanssa. Ensi syksynä uudelleen