Mies ghostasi saatuaan
Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on jaksanut tapailla sinua kolme viikkoa ennen kuin sai niin hän ei ollut vain seksin perässä. Joko seksi ei ollut riittävän hyvää tai hän löysi paremman naisen. Ei voi mitään, uutta matoa koukkuun vaan.
Älä viitsi. Todellakin oli vain seksin perässä.
Mitä ihmeen pahaa siinä seksissä oikein on? En minä ainakaan mistään muusta syystä kenenkään naisen kanssa tapaile.
Jostain syystä mies menetti kiinnostuksensa seksin jälkeen. Ei siinä ole mitään väärää. Joskus kiinnostus vaan lopahtaa.
Mieti asiaa toisin päin: jos mies olisi ollut aivan umpisurkea sängyssä, tai omannut vaikka mikropeniksen, niin olisit itsekin toiminut ihan samalla tavalla, ja lakannut pitämästä yhteyttä häneen seksin harrastamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksiköhän minä en tällaisia juoruja ole kuullut? Edelleen kuulostaa joltain pikkukylän meiningiltä."
Käyppä ylilaudalla! Siellä on jopa nimen, iän, paikkakunnan sekä kuvien kera tietoa.
Yksityiselämää koskevan tiedon levittämistä (rikoslaki 24 luku 8 ).
Alkoiko sua pelottaa, että mahdollisesti susta on jotain arkaa materiaalia, jota voisi ladata nettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksiköhän minä en tällaisia juoruja ole kuullut? Edelleen kuulostaa joltain pikkukylän meiningiltä."
Käyppä ylilaudalla! Siellä on jopa nimen, iän, paikkakunnan sekä kuvien kera tietoa.
Jaaaa, no jos siellä olevista juoruista on kyse, niin sitten tuskin on pelkoa, että ainakaan sellaiset ihmiset niitä juoruja lukevat, joiden kanssa itse deittailen. Ja tuskinpa kukaan entinen heila Ylilaudalla pyörii.
Se leviää sieltä sitten muualle, porukat juttelee näistä koulussa, töissä, harrastuksissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia ja luonnollista, jos seksi ei suju sinun kanssa, niin mies siirtyy sitten seuraavaan. Parisuhde pitää olla kahden kauppa, eikä vaan sinun ap. Myös miehellä on oikeus onneen ja seksi on osa sitä!
Pitää ne muutkin asiat sujua eikä vain seksi, sillä ei pitkälle pääse, jos seksi vain toimii. Ei siitä vakavampaa parisuhdetta tule, se on vain seksisuhde.
Jos seksi ei toimi niin ei kannata tuhlata kummankaan aikaa enempää vaan se on molempien ajankäytön kannalta parempi että mies siirtyi nopeasti seuraavaan. Ei se seksi tule toimimaan myöhemminkään jos se ei alussa toimi.
-eri
Näin se vaan on pitänyt todeta. Itsellä takana 2 pitkää suhdetta ja kummassakin petyin heti intiimitouhuihin. Ensimmäinen mies oli täysin kokematon ja laitin sen piikkiin aluksi sen sähellyksenkin. Ei se siitä koskaan muuttunut. Touhut loppui 3 v jälkeen kokonaan, koska ei siitä vaan tullut mitään ja miehen lapsellinen käytös oli ihan hirveää. Sitten päätin, että otan vain täyden pukin seuraavaksi, niin homma toimii ja mitään hihittelyä ei ole. Ei toiminut. Mies oli täys jääräpää ja sisään ja ulos oli hänen konseptinsa. Sitten piti vaan olla tyytyväinen, koska hän oli kokenut "panomies". Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaaa, no jos siellä olevista juoruista on kyse, niin sitten tuskin on pelkoa, että ainakaan sellaiset ihmiset niitä juoruja lukevat, joiden kanssa itse deittailen. Ja tuskinpa kukaan entinen heila Ylilaudalla pyörii.
Se leviää sieltä sitten muualle, porukat juttelee näistä koulussa, töissä, harrastuksissa jne.
No hohhoijaa.... Varmaan kiinnostaakin kaikkia mikään "Ylilaudalla kuulemma joku Marja Keravalta on ollut yhden Nummelasta kotoisin olevan Tepon kanssa SÄNGYSSÄ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ton takia kannattaa mennä varhasessa vaiheessa sänkyyn. Tulee testattua samalla kertaa mies sekä se, kuinka sitoutunut on. Ei sitten satuta itseään, eikä tuhlaa aikaansa, kun ei ole ehtinyt kehittämään tunteita jos toinen onkin huono tai päättä häipyä saatuaan.
Niin tein itse joskus 1-2 viikon sisällä sänkyyn. Nyt sitten en kelpaaakaan enää kenellekään , kun on liikaa niitä testattuja.
Mistä kukaan tietää, kuinka montaa olet testannut? Vai asutko jossain suljetussa yhteisössä, jossa kaikki tietävät toistensa asiat?
Kyllähän sille mahdolliselle uudelle kumppanille kerrotaan "suhdehistoria", että minulla on ollut lukematon määrä lyhyitä "testisuhteita". Vai valehteletko?
Kyllä sen sitten näkee, onko toinen kokenut seksissä vai ei. Näissä on sama ero kun yö ja päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on just tollasta kun ainoa sosiaalinen kontakti on äiskä ja iskä. Sitä kuvittelee, että koko maailma on sama kuin vanhempien kahvipöytäkeskustelut.
Ai niin, paitsi silloin kun menee ylikselle katsomaan onko isot pojat saaneet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa.... Varmaan kiinnostaakin kaikkia mikään "Ylilaudalla kuulemma joku Marja Keravalta on ollut yhden Nummelasta kotoisin olevan Tepon kanssa SÄNGYSSÄ".
Tämä. Kyllä sitä ihmismieli jotenkin näyttää pahasti nyrjähtävän, kun ei ole elämää internetin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei muka kiinnostaisi? Ihmiset ovat suht uteliaita. Mulla on tyttöystävä joka vihaa ylilautaa yli kaiken. Mutta toisaltaan se kysyy multa aina "et mist siel ylilaudal nytten oikei puhutaan?", kun oon siellä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei muka kiinnostaisi? Ihmiset ovat suht uteliaita. Mulla on tyttöystävä joka vihaa ylilautaa yli kaiken. Mutta toisaltaan se kysyy multa aina "et mist siel ylilaudal nytten oikei puhutaan?", kun oon siellä sivulla.
Tuo ei vaan oikeasti ole kovin kiinnostavaa. Ei kiinnosta yhtään tuntemattomien ihmisten panot, ei myöskään tuttujen ihmisten panot. Eikä Ylilaudan keskustelunaiheet.
Onko ap mies vai nainen? Tai eihän se ole olennaista, muut vain näyttävät kuvittelevan että nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain kuitenkin pelkäät, että tulisi ilmi sinua deittaileville? Miksi?
Hei AP! Kuinka monta kertaa te ehditte yhteensä tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole siis ap, ei aihe muutenkaan itseeni liity. Mutta eipä kukaan haluaisi mitään omaan seksielämään liittyvää juoruilua nettiin (tosin itse en tuohon kerrottuun edes oikeasti uskonut). Vaikka se "juoru" olisi vain, että "Maija on tosi siveä ja ollut vain yhden miehen kanssa, avio-vaniljaa" niin eihän tämäkään kenenkään mielestä olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas olet sinökin kehittymätön ja typerä.
Ihanan pimpsan saannin jälkeen, mies huomasi sen olevan käytetty. Joten lopputulos on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, luulisi että olisi pannu muutaman kerran vielä kun kerta portit aukesi noin nopsasti.
Nopsasti? :D 3 viikon jälkeen? Kuinka moni odottaa noin kauan?
Ap:lla on liian löysä lettu 😃
Ei ihme et jätti 😢
"Miehet vain on paritteluasioissa ameeban tasolla"
Katkeruutes näkyy.