Mistä huomaa älykkyyseron puolisoiden välillä?
Jos esim on itse se älykkäämpi. Voitteko kertoa. Minua ahdistaa kun tuntuu että olen paljon älykkäämpi kuin puolisoni.
Kommentit (102)
Vähemmän älykäs ei pysty pohtimaan ilmiöitä eri näkökulmista
Vierailija kirjoitti:
Eikä pysty keskustelemaan tölvimättä.
Jos ei kykene vastaamaan ja pakenee vielä paikalta, on pakko olla heikompi eikä yhtä älykäs.
Esimerkiksi poliittisissa asioissa. Kaksi eri kertaa käynyt niin, että kun avopuoliso on päättänyt äänestää vihreitä ja pitänyt asiasta meteliä, niin mielenkiintoni naiseen on hävinnyt välittömästi, koska en ole pystynyt enää arvostamaan heitä, koska olen pitänyt heitä älyllisesti vajavaisina.
Fiksu ei synonyymi älykkäälle. Moni luulee niin.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi poliittisissa asioissa. Kaksi eri kertaa käynyt niin, että kun avopuoliso on päättänyt äänestää vihreitä ja pitänyt asiasta meteliä, niin mielenkiintoni naiseen on hävinnyt välittömästi, koska en ole pystynyt enää arvostamaan heitä, koska olen pitänyt heitä älyllisesti vajavaisina.
Aika hyvin summaat nuo ylemmät kommentit. Et ilmeisesti pysty keskustelemaan asioista joista olet eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kykene vastaamaan ja pakenee vielä paikalta, on pakko olla heikompi eikä yhtä älykäs.
Tai fiksumpi, riippuu keskustelukumppanista. Heikompi viittaa valtataisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Mies on aina oikeassa ja viisaampi kuin yksikään palstan nainen
T. Pihatonttu (håmå)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai fiksumpi, riippuu keskustelukumppanista. Heikompi viittaa valtataisteluun.
Eikä viittaa tässä kommentissani.
Kaikki eivät kykene keskustelemaan asiallisesti vaan loukkaantuvat ja poistuvat paikalta mieltään osoittaen.
Me käytiin Mensan testissä ettei tarvitse kinata. Puoluso ylitti rajan niukasti, mä ylitin puolison tuloksen kahdellakymmenellä pinnalla. Ei tartte enää kinata. Olkaa hyvät.
N
Kun nainen on sekä tyhmä että pirttihirmu, on mies hiljaa vaikka nainen väittäisi julkisesti kuun olevan juustoa. Tämän tasoisia tietäviä kommentteja laukoo eräs pariskuntatuttu ja mies vaan myötäilee vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai fiksumpi, riippuu keskustelukumppanista. Heikompi viittaa valtataisteluun.Eikä viittaa tässä kommentissani.
Kaikki eivät kykene keskustelemaan asiallisesti vaan loukkaantuvat ja poistuvat paikalta mieltään osoittaen.
Kaikki eivät erota vittuilua ja keskustelua toisistaan, esim sinä ja Mäkelän Jani. Jani aina hermostuu ja bännää.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen on sekä tyhmä että pirttihirmu, on mies hiljaa vaikka nainen väittäisi julkisesti kuun olevan juustoa. Tämän tasoisia tietäviä kommentteja laukoo eräs pariskuntatuttu ja mies vaan myötäilee vieressä.
Niin kumpaa veikkasit älykkäämmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusvaimo, osa triljoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai fiksumpi, riippuu keskustelukumppanista. Heikompi viittaa valtataisteluun.Eikä viittaa tässä kommentissani.
Kaikki eivät erota vittuilua ja keskustelua toisistaan, esim sinä ja Mäkelän Jani. Jani aina hermostuu ja bännää.
No tätä juuri tarkoitin.
Joskus kuulin väitteen, että yli 30 pisteen ero äo:ssa kahden ihmisen välillä näkyy niin, että nämä eivät kykene merkitykselliseen kommunikaatioon keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin summaat nuo ylemmät kommentit. Et ilmeisesti pysty keskustelemaan asioista joista olet eri mieltä.
Sinun kannattaisi opetella lukemaan ja olemaan tekemättä johtopäätöksiä, mikäli äly ei riitä. Oletko koskaan yrittänyt keskustella aivopestyn henkilön kanssa, vai oletko itse juuri sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Joskus kuulin väitteen, että yli 30 pisteen ero äo:ssa kahden ihmisen välillä näkyy niin, että nämä eivät kykene merkitykselliseen kommunikaatioon keskenään.
Mahdotonta, on halusta kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusvaimo, osa triljoona.
Sanoin avopuoliso, en vaimo. Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kumpaa veikkasit älykkäämmäksi?
Mitäpä veikkaisit, miestä tietenkin kun osaa sentään käsitellä vaimoaan. On eri asia olla lapanen kuin väittää kuuta juustoksi.
Erikoinen kysymys.
No miten erottaa älykkyys ylipäätään ihmisten välillä?
Miksi kysyt meiltä muilta?
Miksi olet noin epävarman oloinen kuitenkin?