Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kannattaa nykyään ostaa pussilakanoita?

Vierailija
13.03.2025 |

Paras hinta-laatusuhde?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä ompelukone, ja ostan (yleensä Ikeasta) kankaat, jotka ensin pesen (kutistumisvaara) ja joista itse teen pussilakanat. Ylös jätän aukot, alas ompelen vetoketjut (niiden pitää olla hyvää laatua, mitään halpatarjouskamaa ei kannata ostaa). 

Ei ole mitään niin rasittavaa kuin vetoketjut ja NAPIT pussilakanoissa tai tyynyliinoissa. Yök. Esim. PIP Studion tyynyliinoissa on aivan järjettömän pieni alavara (max 10 cm) ja ärsyttävät napit, joten käyttämättä ovat jääneet (pussilakanat onneksi ok). Riittävän pieni täyttöaukko pussilakanan alareunassa riittää ja peitto pysyy hyvin sisällä ilman neppareita, nappeja tai kankeaa vetoketjua.

Nappiviritysten takia Ikeankaan lakanoita ei voi ostaa. Mitä ihmettä siellä ruotsissa ajatellaan kun laitetaan tuollisia virityksiä laka

Nappeja ja vetoketjuja puolustelevat sillä, että peitto ei pullahda ulos hyljepompuihmisillä. Niissä on vain se veemäinen homma, että niistä puuttuu järjestään yläpään pujotusaukot, joista sen peiton voi helposti nykäistä paikoilleen. Yleensä se peitto on aamulla mytyssä jalkopäässä.

Vierailija
102/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan Tokmannilta, eikä Lidlistä.

Tokmanni ansaitsee käänteisen kunniamaininnan siitä, että se on tuhlannut todella upeat painokuosit painamalla ne POLYESTERILLE ja muka näistä sitten pussilakanat........... HALOO! Suomalaiset ainakin ovat liian fiksuja (onneksi) kelpuuttaakseen muovipusseja petivaatteiksi. Noita turhakkeita ei kukaan halua edes ilmaiseksi. Huvittaa nähdä että ne muutamat erehtyneet yrittävät myydä näitä halvalla esim. Torissa ja "vahingossa" jättävät materiaalitiedot ja ostopaikan mainitsematta. No tietäjät tietää ja osaavat välttää.

Kotikulta!

KOTIKULTA siis, ei kotikunta😁

Kotikultan 100 % puuvillaisissa pyyhkeissä on pesuohjeena 40 astetta. Kertonee kaiken tuotteiden laadusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kotimaisia.

Vierailija
104/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
105/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kunhan tarkistaa että pussilakanoissa on reiät yläosassa. V*ttumaista pedata ilman. 

Mä oon oppinut arvostamaan yläreiättömiä pussilakanoita. Peitto ei tuhriinnu niinkään kun ei ole näitä yläaukkoja ja ihan hyvin saa siitä peiton päältäkin nypättyä kulmasta kiinni ja suoristettua peiton. Ei myöskään ratkeile sivusauma siitä yläaukon vierestä, vaan pysyvät saumat ehjinä ja siisteinä.

Vierailija
106/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa kotimaisia.

Mistä? En halua kuitenkaan maksaa paria sataa euroa jostain pussilakanasetistä.

Vierailija
107/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan Tokmannilta, eikä Lidlistä.

Tokmanni ansaitsee käänteisen kunniamaininnan siitä, että se on tuhlannut todella upeat painokuosit painamalla ne POLYESTERILLE ja muka näistä sitten pussilakanat........... HALOO! Suomalaiset ainakin ovat liian fiksuja (onneksi) kelpuuttaakseen muovipusseja petivaatteiksi. Noita turhakkeita ei kukaan halua edes ilmaiseksi. Huvittaa nähdä että ne muutamat erehtyneet yrittävät myydä näitä halvalla esim. Torissa ja "vahingossa" jättävät materiaalitiedot ja ostopaikan mainitsematta. No tietäjät tietää ja osaavat välttää.

Kotikulta!

KOTIKULTA siis, ei kotikunta😁

Kotikultan 100 % puuvillaisissa pyy

Pyllypyyhkeet ainakin kannattaa pestä max. 20 asteessa pikapesuna ja ehdottomasti ilman pesuainetta.

Vierailija
108/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villa Stockmann on edelleen paras, vaikkei laatu ole enää sitä mitä ysärillä.

Vierailija
109/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kunhan tarkistaa että pussilakanoissa on reiät yläosassa. V*ttumaista pedata ilman. 

Mä oon oppinut arvostamaan yläreiättömiä pussilakanoita. Peitto ei tuhriinnu niinkään kun ei ole näitä yläaukkoja ja ihan hyvin saa siitä peiton päältäkin nypättyä kulmasta kiinni ja suoristettua peiton. Ei myöskään ratkeile sivusauma siitä yläaukon vierestä, vaan pysyvät saumat ehjinä ja siisteinä.

Tuo ei toimi sitten alkuunkaan levottomalla nukkujalla tyyppiä hyljepomppu. Sitä täkkiä saa kalastella aivan jalkopäästä. Ei meillä ole pussilakanat eikä peitot mitenkään tuhriutuneet yläpäästään, eli miten saastaisena sinä oikein menet lakanoihin?

Vierailija
110/112 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ostanut Hemtexistä viime aikoina?

Mulla on sieltä pari pussilakanaa, jotka on useamman vuoden käytön jälkeen edelleen ihan hyviä.

Vierailija
111/112 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
112/112 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ostanut Hemtexistä viime aikoina?

Mulla on sieltä pari pussilakanaa, jotka on useamman vuoden käytön jälkeen edelleen ihan hyviä.

Mietin, että ostaisinko. Onkohan ne enää hyviä?