Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kannattaa nykyään ostaa pussilakanoita?

Vierailija
13.03.2025 |

Paras hinta-laatusuhde?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lexingtonit ovat kestäneet ja kestäneet pesut ja rumpukuivatukset  vuosikaudet.   Pysyneet ryhdissä.  

Vierailija
22/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta. Ei saa kaupasta samaa. Pussilakana on parhaimmillaan ennen hajoamistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain Teklan pussilakanoita. Mielestäni ne ovat parhaita. Niitä myyvät Stockmann, Finnish Design Shop, Nordiska Galleriet ja Tekla itse.

Vierailija
24/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jysk

Vierailija
25/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlayson paras ja nettisivuilta ostin just puuvillasatiinilakanasettejä 4 kpl yhteensä 110 e, ovh:n kanssa olisi ollut n. 378 e yhteensä. Siellä oli joku alennus, että osta 2 ja toisesta miinus 50% ja nuo olivat jo alessa valmiiksi. Hintalaatusuhde ollut loistava monta vuotta. Pentikiltä olen myös ostanut, mutta Finlaysonilla kivempia kuoseja ja värejä. 

Vierailija
26/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finlayson paras ja nettisivuilta ostin just puuvillasatiinilakanasettejä 4 kpl yhteensä 110 e, ovh:n kanssa olisi ollut n. 378 e yhteensä. Siellä oli joku alennus, että osta 2 ja toisesta miinus 50% ja nuo olivat jo alessa valmiiksi. Hintalaatusuhde ollut loistava monta vuotta. Pentikiltä olen myös ostanut, mutta Finlaysonilla kivempia kuoseja ja värejä. 

eikun korjaan, yhteensä olisi 4 kpl näitä maksanut normaalihintaisena 712 e 😂😂😂

Vierailija
27/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonit on monesti tarjouksessakin 70 €. 

Vierailija
28/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikun korjaan, yhteensä olisi 4 kpl näitä maksanut normaalihintaisena 712 e 😂😂😂

Tossa on kyllä jo hyvä säästö. Ei taida marketistakaan saada jollain 20-30 eurolla normaalihintaista lakanapakettia, tai sitten siinä on sekoitteena tekokuituja, jotka tekee lakanat sähköiseksi. Pitääkin tsekata Finlaysonin sivut, toivottavasti ei ole parhaimmat menneet! 

Vierailija
29/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä et kysynyt mutta Pentikin lakanat on ainakin surkeimmat ikinä. Ohutta kangasta ja täynnä langan vetoja jo parin käytön jälkeen.

Vierailija
30/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä ompelukone, ja ostan (yleensä Ikeasta) kankaat, jotka ensin pesen (kutistumisvaara) ja joista itse teen pussilakanat. Ylös jätän aukot, alas ompelen vetoketjut (niiden pitää olla hyvää laatua, mitään halpatarjouskamaa ei kannata ostaa). 

Vierailija
31/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta tarjouksesta. 

Ei oo laadukkaita. Raastaa ihoa. 

Kyllä ovat, hyvää puuvillaa mm.

Vierailija
32/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkp joku ostanut Vallilan lakanoita? Niitä olen harkinnut.

Finlaysonia boikotoin.

Vierailija
33/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Stockmannin omien mallistojen satiinilakanoita pitkään. Ovat kestäneet aika hyvin jos tykkää vähän sellaisista hotelllilakanan näköisistä.

H&M pellavalakana ovat tyylikkään ryppyisiä ja niitä sai kivoissa säyissä, mutta ne eivät ole kestäneet pesua ja kuivausrumpua niin hyvin. Tosi eivät olleet kalliitakaan.

Olen kokeillut myös sitä Finlaysonin Jesus -pellavapussilakanaa. Se on aika hyvän tuntuista pellavaa. Mutta hyvä oli hintakin. En teidä myydäänkö sitä enää.

Vierailija
34/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finlaysonia boikotoin.

Miksi boikotoit Finlaysonia ???

Vierailija
35/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonin lakanat hajoaa muutaman käytön jälkeen. Ne on ihan onnettomia haperoita, ainakin puuvillasatiini. Ellei ole lähivuosina tullut muutosta (enpä usko).

Jyskistä olen löytänyt hyviä ja huonoja. Ne halvimmat on ihan surkeita ja huonosti ommeltuja. Mutta ne kalliimmat puuvillasatiiniset, valitettavasti nimeä en muista, niin kannattaa ostaa kun on tarjouksessa. Ja myös jotkut puuvillaiset hyvät ostin sieltä. 

Ennen sai tosi hyviä ja kestäviä ihan tosi halvalla tai jopa ilmaiseksi jonain liittymislahjoina ym. Saattoi olla melkein 20 vuotta käytössä. Ja 90-luvulla tehdyt kesti vielä pitempään, nyt alkaa jo olla, ettei niitä enää ole käytössä. Joitakin 2000-luvun alkupuolen lakanoita vielä on. 

Vierailija
36/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finlaysonia boikotoin.

Miksi boikotoit Finlaysonia ???

Uskonnollisista, moraalisista ja eettisistä, ekologisista sekä ihan laadullisistakin syistä. En osta niiltä enää mitään koskaan. Pilasivat ihan itse hyvämaineisen yrityksen.

Vierailija
37/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Luhta Home on vielä, niin on olleet ihan parhaita.

Vierailija
38/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä minäkin olen muutaman ihan hyvän lakanan ostanut. Yllätyin iloisesti.

Vierailija
39/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gant

Ai tää Jenkki passskaa

Vierailija
40/112 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Luhta Home on vielä, niin on olleet ihan parhaita.

Mistähän näitä saa? Voisin kokeilla, kun vaatteissa olen ollut tyytyväinen laatuun.