Mies lähti baariin, minä kotona pienten lasten kanssa...
Katson tässä samalla telkkaa, kohta lapset nukkumaan ja sit varmaan itekin jo unille.
En koskaan anna miehelle kotiin tuloaikaa, en rajoita rahaa " kuinka paljon saa ravintolassa juoda" , tulee kotiin sit kun tulee, nukkuu huomenna varmaan puolille päivin, tosin sohvalla.
En välitä missä mies liikkuu ja kenen kanssa. Luotan häneen täysin. Siksi en viitsi riidellä moisesta asiasta ja pahoittaa mieltäni ravintolailtojen takia. Pitäkööt hauskaa niin jaksaa taas ens viikon tehdä töitä (ps. minäkin käyn töissä).
Mites teillä?
Kommentit (32)
Vierailija:
luotan perinteisiin hyviin arvoihin: koti, uskonto ja isänmaa. Lisäksi haluamme tehdä työtä sen eteen, että avioliittomme kestäisi kuolemaan asti. Eihän se toki koskaan varmaa ole. Meistä oli oikein mukavaa sitoutua. Harkitsimme sitä yhdessä asumalla muutaman vuoden, joten tiesimme, mitä saimme.Minusta ei ole mitään järkeä käydä erikseen ulkona. Baarithan ovat paikkoja joissa lähinnä haetaan seuraa vastakkaisesta sukupuolesta tai sitten sinne mennään puolison kanssa vaikka tanssimaan. Mitäpä siellä varattu tekisi ilman puolisoaan. Mistä lähtee hänen tarpeensa mennä juuri baariin.
Vierailija:
että olisi jotenkin riippuvainen läheisestään, vaan sitä, että läheisiellä on riippuvuus joka vaikuttaa sinunkin elämääsi (esim. päihdeongelma, syömishäiriö tms. ).
Juteltiin mukavia, juotiin siideriä ja yrittivät miehet meitä pokata. Eipä onnistunut kun on sanavarastossa toi EI KIITOS olemassa. Hauskaa silti oli ja juttelin myös pitkään yhden miehen kanssa mm. lapsista ja mielenterveydestä, jota muuten tuo tuulettuminen kivasti hoiti ;)
Tällaisiako baari-iltoja te muut vietätte :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Meillä tyttöjen ilta on hauskan pitoa tyttöjen ja muiden kavereiden kesken. Minä en tarkoituksellisesti flirttaile kenellekään enkä yritä iskeä ketään ja aina olen kyllä kotiin tullut oman kullan kainaloon.
Sä oot kyllä vähän nolo...
Vierailija:
sen tyttöjen illan pitää olla juuri baarissa. Haetaanko siihen jännitettä miehiä iskemällä tai heille flirttailemalla. Minusta on outoa mennä varattuna varta vasten tekemään tuollaista jonnekin.Voisivathan tytöt viettää iltaansa vaikka kahvilassa, teatterissa, eräretkellä, jonkun luona tms. Miksi ihmeessä baari, jollei ole tarkoitus miesten kanssa tekemisissä olla.
Kyllä minä kaipaan välillä kunnon menoa eikä joku kahvila ja teatteri tätä eläintä pysäytä....
pyöri baareissa jatkuvasti. Kolmea ukkomiestä tapailin satunnaisesti pidemmän aikaa. Yksi oli onkinut puhelinnueroni selville ja soitti vielä 10 v. tapaamistemme jälkeen. En kyllä muistanut koko miestä, terveisiä Hyvinkäälle.
Itse käyn yksin ulkona ravintoloissa tai kavereiden kanssa samoin mieheni.
Tulipahan nähtyä sekin saalistus kultaisella 90-luvulla.
Vierailija:
Nämä miehet on just niitä, jotka eivät koskaan pääse minnekään kun vaimo aina vahtii ja mäkättää baari-illoista.Vierailija:
lähtenyt mukaani. Kaikki halusivat seksiä, siis KAIKKI.
Käytin paria ukkomiestä muutamana yönä. Että tiedoksi vaan.
Pakonomainen huolehtivuus ja riippuvuus
# Kokemus siitä, että on vastuussa muista ihmisistä
# Ahdistuksen, säälin tai syyllisyyden tunteminen muiden ongelmista
# Tunne velvollisuudesta auttaa muita, muiden tarpeiden ennakointi,
miellyttämisenhalu
# Toiminta omia toiveita ja ajatuksia vastaan
# Ei osaa kieltäytyä, koska pelkää hylätyksi tulemista
# Tunne siitä, että apua tarvitsevat hakeutuvat hänen luoksensa
# Sitoutuminen muiden auttamiseen niin, että oma arkielämä kärsii
# Puhuu paljon toisista ihmisistä, pohdiskelee muiden ongelmia ylenmäärin
# Kaikki voimavarat menevät muista huolehtimiseen
# Tyydytys tulee ihmissuhteista, vaikka ne toisivatkin tuskaa, ei kestä
yksinjäämistä
# Huonon kohtelun sieto, marttyyrimainen käyttäytyminen
Luottamus pelaa molempiin suuntiin. En ole mieheni holhoaja.
Meidän kaveripiirissä kaikki eivät ole vakiintuneet. Baarissa soi hyvää musiikkia, voi pelata bilistä, saada isommankin porukan kasaan. Voi rupatella myös tuntemattomien kanssa - ilman että se johtaa mihinkään. Eikö olekin hämmästyttävää?
hei sinä 90-luvun seksimagneetti, voin lyödä satasen vetoa ettet ole nainut minun miestäni. Kävikö koskaan mielessä et olit helppo nakki??? kun kerran oot kaikille antanut, vai kultaako aika muistot???
ja tyttöjen ilta ei tarkoita toisia miehiä...
lähti perjantaina pk-seudulle, tulee huomenna. kavereittensa kanssa siis poikaporukalla laittavat ruokaa ja käyvät ulkona. minua kyllä jurppii se, että tämän kutsujan vaimo on heidän mukana syömässä heidän tekemiä ruokia (pitkän kaavan mukaan) ja yöelämässä mukana. minua eikä muiden seuralaisia ole koskaan kutsuttu. omasta miehestäni en ole ihan varma missä yöpyy. pari vuotta sitten kävi niin, että poikien piti olla yhdellä mökillä, mutta olivatkin lähteneet veneilemään kuopion viinijuhlille. siellä sitten mieheni oli eksynyt siellä tutustumansa naisen hotellihuoneeseen. mieheni oli käynyt siellä suihkussa kuulemma hiuksensa pesemässä, oli pyytänyt tätä naistakin suihkuun, mutta nainen ei ollut tullut, kun kuuli, että mieheni on varattu.
minä en ole käynyt vielä ollenkaan yöelämässä. meillä 1v 8kk ikäinen lapsi. syömässä vain ollaan käyty, mutta ei yhdessä tanssimassa enkä yksinkään ole vielä käynyt. toisaalta en ole vielä raaskinut, toisaalta minulla ei ole tällä hetkellä sellaisia kavereita, jotka lähtisivät johonkin tanssipaikkaan.
löytyisköhän täältä muita äitejä, jotka olisivat bilekaveria vailla?
sen tyttöjen illan pitää olla juuri baarissa. Haetaanko siihen jännitettä miehiä iskemällä tai heille flirttailemalla. Minusta on outoa mennä varattuna varta vasten tekemään tuollaista jonnekin.
Voisivathan tytöt viettää iltaansa vaikka kahvilassa, teatterissa, eräretkellä, jonkun luona tms. Miksi ihmeessä baari, jollei ole tarkoitus miesten kanssa tekemisissä olla.