Minne päin maailmaa muuttaisit puoleksi vuodeksi jos olisi pakko?
Jos saisit töistä vapaata ja talous ja elämäntilanteesi sallisi, missä viettäisit 6 kk?
Kommentit (99)
Australia, Botswana tai Islanti. Siinä on kolme vaihtoehtoa, Botswanassa ja Islannissa olen käynyt ja mielelläni olisin puoli vuotta kummassa vaan. Australiassa en ole käynyt, mutta mieluusti menisin.
Pattayalle, sinne muuttaisin vaikka ei olisi edes pakko. Se on maailman paras paikka.
Vierailija kirjoitti:
Havaiji usa.
Miten? ESTA:lla saa olla maksimissaan 3 kk kerrallaan.
Suomeen! Ilman muuta. Olisi ihanaa. Mua ei pelottais pimeys, loska, (muka) jurot ihmiset. Suomalaiset ei ole juroja, vaan hirmu ystävällisiä ja auttavaisia. Ehkä vähän ujojja vaan.
T. ulkosuomalainen
Voisin muuttaa Malediiveille, Hawaijille tai vaikka Kanarialle ihan pidemmäksikin aikaa ja ihan ilman pakkoakin.
En nyt halua olla ilonpilaaja, mutta ei kai EU:n ulkopuolelle mihinkään tuosta noin vain muuteta puoleksi vuodeksi. Varmaan paikallisilla viranomaisilla on tuohon sanottavansa.
Suomeen on pakko tulla puoleksi vuodeksi joka viides vuosi. Sitä tässä nyt odottelemme.
Vierailija kirjoitti:
En nyt halua olla ilonpilaaja, mutta ei kai EU:n ulkopuolelle mihinkään tuosta noin vain muuteta puoleksi vuodeksi. Varmaan paikallisilla viranomaisilla on tuohon sanottavansa.
Sä olet varmaan hauskaa seuraa juhlissa yms.
Kymmenen kilometriä pohjoiseen taikka sata metriä ruotsinpuolelle,eikö ole helppoa ei tarvi miettiä moista turhuutta.
Vastaukset kertoo olette ei isänmaalisia joten jääkää sinne ihmemaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet varmaan hauskaa seuraa juhlissa yms.
Voi olla. Mutta olen vain asunut aika monessa maassa ja ensimmäinen huoli on yleensä aina se, että millä statuksella siellä voi olla. Ei aina onnistu rahallakaan pitempi aika, jos ei ole jotain syytä oleskelulle. Mutta ihan kiva tietysti, jos ei ole tarkoituskaan oikeasti muuttaa, vaan vain leikitellä ajatuksella.
Voisin tulla täältä USA:sta Suomeen, vaikka seuraaviksi neljäksi vuodeksi.
Joku kylmä paikka. Inhoan hellettä.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen! Ilman muuta. Olisi ihanaa. Mua ei pelottais pimeys, loska, (muka) jurot ihmiset. Suomalaiset ei ole juroja, vaan hirmu ystävällisiä ja auttavaisia. Ehkä vähän ujojja vaan.
T. ulkosuomalainen
Lämmin tervetulotoivotus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havaiji usa.
Miten? ESTA:lla saa olla maksimissaan 3 kk kerrallaan.
Voihan Yhdysvaltoihin hakea viisumin ja olla pidempään.
Grönlantiin. Haluaisin asua Nuukissa. Toivottavasti tapaisin elämäni miehen ja jäisin sinne.
Minuakin kiinnostaa Uusi-Seelanti. Osaatko sanoa, miten sinne saa viisumin puoleksi vuodeksi? Onnistuuko ihan turistina, vai pitääkö tuohon olla jo jokin työ- tai opiskelukuvio?