Miksi monia miehiä kiehtoo luonteeltaan aivan h-tin hankala mutta kohtuullisen hyvännäköinen nainen?
Tuntuu välillä, että tällainen voittaa usein ulkonäöltään samaa tasoa olevan, mutta kivamman naisen...
Traumakemiaa?
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei sellaista kiltin oloista sievää naapurintyttöä niin helposti uskalleta lähestyä kuin sitä rempseämpää ongelmatapausta. Omassa kaveripiirissä ainakin se "räväkkä" saa selvästi eniten huomiota vaikka kaikki on ihan nättejä naisia. Tämä yksi on vaan selvästi se avoimin ja rohkein (ja epäonnistuu parisuhteissaan aina).
Niin, no onko se ihme että kiinnostaa enemmän eläväinen ihminen kuin suolapatsas. Tai no ehkä joku mallinukkefetissin omaava niistä rauhallisemmistakin innostuu kun eivät takasin paljoo puhele.
Naisia on vain räväköitä ja suolapatsaita???
Vierailija kirjoitti:
Mies, mikä on sinun selityksesi tälle, ja tunnistatko tulanteen?
Jos ulkonäkö on sama niin tottakai helpompi nainen. AP taitaa olla ollut tekemiä vain jänniksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies, mikä on sinun selityksesi tälle, ja tunnistatko tulanteen?
Osittain kyllä, tiettyjä negatiisiä ominaisuuksia pysyy sietämään, jos ne ovat koko paketin ainat heikkoudet.
Vierailija kirjoitti:
Jännänainen ei ole sama asia, kuin aloituksessa tarkoitettu ilkeä ja ylimielinen persoonallisuustyyppi...
Joskus olen baarissa ollut aivan hirvittävän kylmä, kun olen halunnut ajaa jonkun yrittäjän pois...jostain syystä osa on saanut siitä vaan lisää intoa, ja rauhaan jättäminen on vaatinut jonkin ikävän kommentin. Tylsää, en haluaisi käyttäytyä niin, mutta hienovaraisiavihjeitä ei aina ymmärretä...
Eihän tuossa vaikuttaisi olevan kyse sinun luonteestasi? Itsesuojelu ei tarkoita hankalaa luonnetta. Toki sen joku voi siten virheellisesti tulkita.
Koska miehille merkkaa pelkkä ulkonäkö.
Jos on pillu, ihan sama mitä ympäriltä löytyy.
Raha olis kivaa.
Vierailija kirjoitti:
tää on totta, oon työpaikalla huomannut että ilkeät ja narsistiset naiset, on kuuminta hottia. ehkä se jännä käytös koukuttaa miehiä.
ja myönnän et oon itse tasaisen tylsän luonteen omaava.
Eipä ne kiusaajanaiset työpaikoilla koskaan mitään ikisinkkuja, tai ainakaan kokemattomia ole. Mä kun menin 20 vuotta sitten nuorena likkana töihin nykyiseen työpaikkaani, se oli täynnä näitä 50-60 luvuilla syntyneitä kovismimmejä. Jumankaut mä silloin 25-vuotiaana herkkiksenä olin ihan jes söör niiden muijien kanssa. Ne otti tosissaan yhteen toistensa kanssa ja vaikuttivat etsivän minustakin jotain valitettavaa jatkuvasti, mutta osasin jotenkin olla tarpeeksi neutraali, etten ihan nokittavaksi kelvannut. Ahdistavaa se silti oli.
Jonkunlainen sukupolven muutos on kyllä selvästi tapahtunut, että nyt kun ne vanhemmat alkaa olla jo jääneet ja viimeisetkin jäämässä eläkkeelle, me uudet keski-ikäiset ollaan selvästi rennompaa porukkaa. Ei meillä ole enää kiusaamista ja ymmärretään myös, jos joku on vähän herkkis, masentunut tai ettei ole esimerkiksi koskaan ollut parisuhteessa. Että näen kyllä asioiden menneen selvästi parempaan suuntaan.
Todennäköisesti ne hankalat osaavat "myydä" itsensä paremmin. Suhde on kahden kauppa, jossa molempien täytyy tehdä vaikutus toiseen, vaikka siinä sivutuotteena tulisi sitten hankaluuksiakin.
Naisetkaan ei näe kilttimiehiä ja perus taviksia, vaan he näkevät itsevarmat ja porukassa roolia ottavat tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Laihuus
2. kauneus
3. Hyvä sängyssä
4. Maksaa 50-50
Kaikki muu on yhdentekevää.
Monilla suomalaisilla naisilla homma tyssähtää jo kohtaan nro 1.
Onko laihuus siis tärkein näistä?
Se (laihuus/hoikkuus) on yhtä tärkeää miehille kuin naisille miehen pituus. Jos vertaus sallitaan.
Mulle hyvät tissit on kyl tärkeempi kuin laihuus.
Jos haluat uskollisen miehen, pysy hoikkana. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Laiha ja kaunis, mutta hankala ihminen ei välttämättä ole yhtään kusipää ja ilkeä, vaan ahdistunut.
No tää nyt on sitä mistä monet tutkimuksetkin kertoo, että ihmiset olettaa hyvännäköisistä hyviä asioita ja rumista negatiivisia asioita.
Ihan hyvin se ruma läskikin voi olla vaan ahdistunut. Mutta hänen kohdallaan jokainen ajattelee sen olevan omaa syytä. Myös sinä. Myönnä se! Mäkin myönnän. Olen syntinen, käsi pystyssä. Ja olen itsekin ruma ja läski, hahhahhaaa!
Vierailija kirjoitti:
Töissä on yksi poikkeuksellisen kaunis nainen ja kyllähän kaikki miehet ja osa naisistakin tekisi mitä vain hänen vuokseen. On luonteeltaan vetäytyvä ja suht kylmä kaikille, silti kaikki yrittävät kaveerata. Olen ajatellut, että on tuollainen sillä voi olla.
Kuulostaa ennemminkin ujolta kuin hankalalta/ilkeältä. Toki riippuu, mitä tuo kylmyys tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena ahdistunut ja tunteei heittelivät, enkä ollut valmis seurustelemaan. Silti jotkut miehet olisivat kovasti halunneet seurustella kanssani ulkonäköni takia. En kuitenkaan ollut ylimielinen, ilkeä ja päällekäyvä, vaan pikemminkin ujo. Jotkut miehet kokivat varmaan suojelunhalua. Minua hävetti silloiset vaikeuteni itseni kanssa. Halusin olla rauhassa, kasata itseäni ja rakentaa elämääni eli opiskella ja keskittyä työnhakuun. Siihen meni useita vuosia kunnes koin olevani valmis parisuhteeseen. Olen aina halunnut rauhallisen ja vakaan miehen. Olenitsekin rauhoittunut vuosien varrella. Levottomuus ja riitaisuus vain rikkoo asioita ja ihmisiä.
No sä oot hyvä esimerkki sellaisesta ihmisestä, joka ei kertakaikkiaan vaan ollut saavutettavissa. Ne "hankalan" luonteen omaavat ihmiset ovat. Pahimmat tyrkyttämässä itteään joka puolella, eräskin nimeltämainittu herra meni jopa roskalavaryhmiin ilmoittamaan naisenpuuteettaan. Tietäjät tietää. Hankalan luonteen omaavat ei luovuta helpolla, kun taas tasaisen luonteen omaavat ei välttämättä lähde taisteloon alunperinkään. Kysyntä ja tarjonta.
Tulee vaan se tunne että siinä on jotain niin oikeaa 🎵🎶
Koska miehen seksuaalisuus on visuaalista. Tätä asiaa eivät useimmat naiset ymmärrä.
En ole edes hyvännäköinen eikä tyylini ole räväkkä, visuaalisesti tai muutenkaan, mutta tietynlaisia miehiä kiehtoo epävakaa tai jotenkin ongelmainen nainen. Oletus on hyvä ja villi seksielämä (pitää kohdallani paikkansa jos mieltymykset muuten kohtaa) ja että tuon sisältöä elämään. Joskus siihen liittyy pelastusvimma ja/tai oma traumatausta (oma äiti etäinen tai epävakaa).
Kierrän tällaiset miehet kaukaa koska he ovat itse herkkiä, heikkoitsetuntoisia, huonoja kommunikoimaan ja jos minua lähtee rakkaudella pelastamaan niin tulee pettymään valtavasti. Eivät pärjäisi kanssani oikeasti, elämä olisi yhtä vuoristorataa. Mutta näen että jos olisin joku läheisriippuvainen tai miehiltä rahaa hakeva niin sitten olisi vain oltava joku ja sitä ajautuisi ties mihin suhdesekoiluihin. Etenkin jos myös päihteet olisivat kuvioissa.
Mutta itse olen vanhempieni sekoilua ja huostassa muiden nuorten sekoilua katsottuani aina ollut raitis. Käyttäytymisterapiassakin kävin vuoden, pari, mutta olen edelleen aivan seinähullu ja vientiä olisi koska olen fiksu ja hauska ja miehet luulevat että sellainen olisin suhteessakin :)
Nykyisin minulla kaikkien odotusteni vastaisesti on mies ja asumme yhdessä ja hän pitää minusta ongelmistani huolimatta, on itseasiassa harmikseni kovin "tylsä" joskus ja sanoo minulle asiat niinkuin ne ovat. Nauttii seurastani eikä yritä muuttaa minua.
Jännistä miehistä ja naisista tykkää sokeasti ihmiset joilta itse puuttuu jotakin elämästään ja tai toistavat lapsuuden huonoja suhdekaavoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Olin nuorena ahdistunut ja tunteei heittelivät, enkä ollut valmis seurustelemaan. Silti jotkut miehet olisivat kovasti halunneet seurustella kanssani ulkonäköni takia. En kuitenkaan ollut ylimielinen, ilkeä ja päällekäyvä, vaan pikemminkin ujo. Jotkut miehet kokivat varmaan suojelunhalua. Minua hävetti silloiset vaikeuteni itseni kanssa. Halusin olla rauhassa, kasata itseäni ja rakentaa elämääni eli opiskella ja keskittyä työnhakuun. Siihen meni useita vuosia kunnes koin olevani valmis parisuhteeseen. Olen aina halunnut rauhallisen ja vakaan miehen. Olenitsekin rauhoittunut vuosien varrella. Levottomuus ja riitaisuus vain rikkoo asioita ja ihmisiä.
No sä oot hyvä esimerkki sellaisesta ihmisestä, joka ei kertakaikkiaan vaan ollut saavutettavissa. Ne "hankalan" luonteen omaavat ihmiset ovat. Pahimmat tyrkyttämässä itteään joka puolella, eräskin nimeltämainittu
Täältä sivusta, olen samaa mieltä. Ihminen, joka puolustaa itseään kiusaamiselta tai ihminen, joka ei hyväksy jokaista häntä iskevää tapausta, ei ole "hankala".
"Hankala" voi olla juuri se, joka kiusaa tai juuri se, joka painostaa, manipuloi, jyrää, sivuuttaa jonkun ihmisen kokonaan Hänen Omissa Asioissaan. Usein nuo vallanhimoiset manipulaattorit kokevat itsensä suurina hyväntekijöinä tuottaessaan kärsimystä joillekin sivutuotteena.
Vallanhimoiset ihmiset ovat "hankalia" niin yksityisissä suhteissa kuin näköjään globaaleilla pelikentilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehen seksuaalisuus on visuaalista. Tätä asiaa eivät useimmat naiset ymmärrä.
Silti mun mies kysyy multa välillä, että miksi olen niin kiinnostunut ulkonäöstäni? Tuntuu olevan siihen kuitenkin tyytyväinen
Läpällä vittuilun erottaa kyllä tosikkomaisesta riidan haastamisesta