Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monia miehiä kiehtoo luonteeltaan aivan h-tin hankala mutta kohtuullisen hyvännäköinen nainen?

Vierailija
12.03.2025 |

Tuntuu välillä, että tällainen voittaa usein ulkonäöltään samaa tasoa olevan, mutta kivamman naisen...

Traumakemiaa?

Kommentit (235)

Vierailija
181/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aikuisena hyvä ystäväni oli juuri tälläinen "jännänainen". Vasta paljon myöhemmin diagnosoitiin epävakaa persoonallisuushäiriö, mutta tuo oli ihan nähtävissä... Hän oli vaalea, ei kasvoiltaan superkaunis, mutta upeakroppainen. Miehiä riitti, nuorempia ja vanhempia. Erään miehen kanssa sitten tapailivat kuukauden-parin ajan jo, niin kerran samassa baarissa oli miehen ex-avovaimo, jota ystäväni sitten humalapäissään kumautti oluttuopilla päähän, kun oli mustis... No mieshän oli vaan että ei mitään haittaa, ja olivat joitakin vuosia yhdessä. (Juurikin tuo mustasukkaisuus ja alkoholin vaikutuksen alaisena holtiton käytös aiheuttivat muutakin harmia, mutta ei siitä nyt enempää.)

Vierailija
182/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan aika kauheaa, että kauneudella voi saada niin paljon anteeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaisissa ja itsekkäissä ihmisissä on elinvoimaa..

Vierailija
184/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen sanamuodoista päättelen, että kysyjä kokee itse olevansa tämä nainen. 

Vierailija
185/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niillä on mies kierrossa, ovat yleensä ulospäinsuuntautuneita ja spontaaneja ja se viehättää miehiä. Ja pershäiriöisethän ovat omalla tavallaan kiehtovia ihmisiä. Valitettavasti.

Vierailija
186/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei tykkää liian helpoista naisista. Naisissa pitää olla haastetta. 

Vierailija
187/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen nainen joka ei ole luonteeltaan aivan helvetin hankala on niin harvinainen että kukaan ei ole semmoista tavannut mutta kaikki on kuullut semmoisesta. Itsekkyys ja omahyväisyys kun takaa sen että on aivan helvetin hankala ihminen tulla toimeen

Vierailija
188/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tylsää ja itsestäänselvää. Saa tavallaan jatkaa saalistamista. 

Vierailija
189/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tykkää saalistaa. Se on ikään kuin jokin peli. Jos heti voittavat pelin niin kiinnostus lopahtaa heti. Peli on niin kauan kiinnostava kunnes voittavat pelin. Sitten taas kiinnostus lopahtaa. Voittaminen ei ole tärkeintä vaan itse pelin pelaaminen.

Vierailija
190/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät boss ladyeistä. Haluavat alistua.

Ja taas toisaalla vingutaan, miten miehet haluaa alistaa naiset nyrkin ja hellan väliin. 

Vierailija
191/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän syynä.

Itsekin olin suhteessa ns hankala alussa varmaan puolivuotta. Ehkä jopa ilkeäkin(?)

Sitten lopulta rakastuin ja muutuin kiltiksi. No mies vetäytyi. Ja lopulta halusi erota. 1,5 vuotta myöhemmin. 

Jostain syystä se vaativa kp alussa sai tämän miehen polvilleen. *en toki ollut pelkästään kp, mutta sellainen vähän vi ttuileva, ja lapsellinen*

Sama kokemus. Torjuin alkuun miehen todella rumasti, olin ilkeä ja kylmä. En ole ikinä ennen ollut niin kamala kellekään, johon olisin myöhemmin rakastunut korviani myöten. Mitä kauheampi olin, sitä hurjemmin mies vannoi tunteitaan ja halusi minut.

Ja kun lopulta näin hänet ihmisenä, kuoreni pehmeni ja rakastuin, niin miehen kiinnostus tuntui lakkaavan kuin seinään. Hän alkoi kohdella minua kuin roskaa, alkoi kuspääksi ja lopulta jätti loukaten kaikin mahdollisin tavoin. Eli eipä kannattanut laskea sitä suojamuuria ja antaa itsensä rakastua. 

Vierailija
192/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalia ne on kaikki. Mieluimmin katselen koreeta kuin maatiaista.

Vierailija
193/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statussymboli. Näyttelyesine muille miehille. Ja siksi kestää jopa luonneviat. Onhan se primitiivistä ja hölmöä, mutta niin vain on. Ja ei pidä tätäkään yleistää. Joillekin miehille ratkaisee muut kuin ulkonäköominaisuudet enemmän. 

Vierailija
194/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille riittää kun kun on hoikka ja kaunis. Muu on samantekevää. Saa olla vaikka millainen noita jos on kaunis.

Mutta jos on hoikka, kaunis ja ongelmainen on miehiä jonossa paljon enemmän kuin hoikalla, kauniilla ja kiltillä. 

Mä olen ajatellut että tuollainen vetoaa jotenkin säröihin ihmisen itsetunnossa. Päädyn ja ilmeisesti hakeudun aina aivan hirveisiin suhteisiin, joissa mies on toki komea mutta kohtelee tosi huonosti alusta asti.

Olen tulkinnut kaavaa siten, että koska mulla on huono itsetunto, koen että jos mies on ihastunut, hyvä ja välittävä, niin hän on silmissäni jotenkin epätoivoinen ja nolo. Jos taas mies kohtelee huonosti, haukkuu ym. mutta silti on kiinnostunut, koen hänen olevan vain rehellinen ja oikeasti kiinnostunut minusta.

Kai haen mieheltä vahvistusta sille kuinka itse ajattelen itsestäni. Traumakemiaa? Varmastikin. 

Vierailija
195/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta hankaluus, eikä pelkkä ulkonäkö. Mutta älykäs pitää olla.

Vierailija
196/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana osaa välttää tuon tyypin naisia jo ihan peruskanssakäymisessä. Tunnistaa oman traumakemiansa.

He ovat silti vetoavia. Heissä on mysteeri, josta haluaa päästä perille, että "kuka tämä ihminen oikeasti oikein on?"

Ei kannata.

Vierailija
197/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulee säännöllistä pildeä, niin aivan sama miten ja mistä kiukuttelee.

M44

Vierailija
198/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä pipariaatin valtaa.

Tai Pilluminatin :DDDDDDDDDDDDD

😊

Vierailija
199/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: No ei se hoikkuuskaan 100 prosentille miehistä ole tärkein asia. Mutta monille on. Vertaantuu siis naisten pituusfantasioihin.

Mä uskon että kumppanissa miehen pituus ja naisen hoikkuus ovat niitä ominaisuuksia, joilla tehdään ensisijaisesti vaikutus muihin ihmisiin. Naiselle miehen pituus on varmasti useimmiten muuten se ja sama, mutta hävettäisi kulkea lyhyen miehen kanssa. Ja mies taas saattaa oikeasti tykätä pulleammista naisista, mutta statussyistä on on otettava hoikka. 

Vierailija
200/235 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kusipää naisesta tulee nopeasti lentoemäntä.luonne on naisen tärkein ominaisuus.

Kusipäänaisten heikolle itsetunnolle ei riitä lentoemännän ammatti.

No kahvilabongari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä