Mua pidetään kiusaajana, vaikka ihmiset eivät vain ymmärrä huumöriä!!
Minusta on hauska kiusoitella ja piikitellä ihmisiä. Miksi otatte kaiken niin vakavasti?
Kommentit (58)
Dark Clown Syndrome on pahan olon levittämistä ympärille hyvän olon sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka se on ok piikitellä mutta kun minä teen samaa takas niin se onkin yhtäkkiä terorismia ja ihan kohtuutonta.
: ]
Sinä oletkin ihan täysin päästäsi vialla.
Hei minä sentään aina kysyn eka nätisti haluatteko te nyt ihan varmasti tätä, aina haluatte.
Ollaan kaikki vain rauhassa. Mitä vikaa missään. Nih.
Nyt se on teille kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin porilaishuumorin ystävä. Hyväntahtoinen kuittailu ja veetuilu kuuluu asiaan :)
Pori tunnettu siitä, että siellä vedetään turpaan torilla.
Porilainen vittuilu on välittämistä. Tuo ap:n ei ole sitä Porilaista vittuilua.
Tunnen pari ihmistä, jotka laukovat mitä tahansa toisille, mutta eivät kestä itseensä kohdistuvaa ollenkaan. Hankalia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä te olette ihan naurettavia tosikkoja. Puhutte, kuin pikkulapset. " Se on kiusaamista jos ei toista naurata yhyy "
Te olette pellejä.
Ap
😂💩
Vakavaksi meni kun tuli vastapalloa. 💩
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä te olette ihan naurettavia tosikkoja. Puhutte, kuin pikkulapset. " Se on kiusaamista jos ei toista naurata yhyy "
Te olette pellejä.
Ap
Katsoppa peiliin... sieltä se kiusaaja-pelle näkyy
Aika huono pelleksikin, kun ei saa muita edes hymyilemään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari ihmistä, jotka laukovat mitä tahansa toisille, mutta eivät kestä itseensä kohdistuvaa ollenkaan. Hankalia tyyppejä.
Kuten AP
AP ei edes tiedä KUKA on vihainen. Viha vihaa ylläpitää ja viha on tyhjää energiaa. Energiaa joo ja voimakasta todellakin mutta tyhjää.
Rupea tosikoksi, ap. Et selvästikään osaa harrastaa huumoria tekemättä siitä kiusaamista.
Kun kerran olet tietoinen että huumorisi ei kolahda hyvällä vaan loukkaa, niin silloin on aika lopettaa. Jos teet huumoria itsestäsi ja pilailet omalla kustannuksellasi ja kerrot omia mokiasi, niin se loukkaa muita vähemmän. Naura välillä itsellesi.
Eli jos vedän sua AP pataan niin sunkin pitää ymmärtää että se on vain huumoria .
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat maankuuluja huumorintajuttomuudestaan.
Niin, persaukisia juntteja juurikin, ymmärrän ihan vähän mitä ap meinaa
No minäpä potkaisen sinua ap munille. Se on niin hauskaa, ja me kaikki nauretaan katketaksemme.
Onneksi osaan nasevasti näpäytellä piikittelijää takakaisin.
Antaa tulla. Täältä pesee huumöriä takaisin ihan täysi laidallinen. Ei sitten saa suuttua. Se on vain huumöriä.
Jännä kuinka se on ok piikitellä mutta kun minä teen samaa takas niin se onkin yhtäkkiä terorismia ja ihan kohtuutonta.