Mua pidetään kiusaajana, vaikka ihmiset eivät vain ymmärrä huumöriä!!
Minusta on hauska kiusoitella ja piikitellä ihmisiä. Miksi otatte kaiken niin vakavasti?
Kommentit (58)
Pudotan kömpelyyttäni vaikka lasivasun lattialle ap, millaista hymööria sinulta on odotettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä te olette ihan naurettavia tosikkoja. Puhutte, kuin pikkulapset. " Se on kiusaamista jos ei toista naurata yhyy "
Te olette pellejä.
Ap
Toi sun kommentointi kertoo tosi alkeellisesti ja heikkolahjaisesta huumorista.
Hyvä kaveria piikitellään ja kaveri hymyilee. Kamuille kettuilussa kaikkien silmät nauravat. Et jaa hyvää, etkä iske sanoillasi mitään kivaa.
Sä tunnut tyypiltä jonka kuitit ei koskaan mene verotukseen ja mausteet ei mahdu tukkupakkauksena pösöön tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin porilaishuumorin ystävä. Hyväntahtoinen kuittailu ja veetuilu kuuluu asiaan :)
Pori tunnettu siitä, että siellä vedetään turpaan torilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin porilaishuumorin ystävä. Hyväntahtoinen kuittailu ja veetuilu kuuluu asiaan :)
Hyvä huumori naurattaa kaikkia. En esim. pidä stand up koomikoista, jotka ottavat yleisöstä jonkun, jolle sitten porukalla nauretaan. Esim. Leikola ei koskaan tee näin ja siksi hän onkin menestynyt koomikko.
Paljon mukavampaa työpaikalla on tilannehuumori, nokkelat sutkautukset, ja mukavat tarinat, joissa ei pilkata ketään. Mutta se vaatii taitoa ja älykkyyttä. Vittuilla ja kiusata osaa vähän yksinkertaisempikin.
"Vittuilu on välittämistä"
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ap on mikro-munainen sääliö, joka ei saa äidiltä edes sen vertaa viikkorahaa, että pääsisi Ylilaudalle.
Mut pusipusi, älä loukkaannut!
Ja sadistin mielestä on hauskaa kiduttaa ihmisiä. Se tuskin on kovin hauskaa uhrin mielestä. Pahempiakin hauskan pitämisen tapoja on nähty. Eikä niistäkää kukaan pitänyt.Jos kukaan muu ei sitä hauskuutta näe - se ei ole sit. Kun muut pitävät sinua kiusaajana, olet sitä. He ovat oikeassa! Et voi odottaa että maailma ei sopeutuu käytökseesi, sinun pitää sopeutua!
Jokaisella on se pehmeä kohta, johon painamalla naama kivettyy. Tämä pätee ihan jokaiseen, vaikka se eri ihmisillä on eri kohdassa. Sen, joka tekee pilaa sinusta, täytyy vain löytää se ja katsoa hymysi hyytyminen.
Aito humoristi repii huumorin itsestään, eli laittaa itsensä peliin. Eli nolaa rohkeasti itsesi. Kestääkö kantti?
Ja heti suutus kun sinua kiusoitellaan?
Kerro äidillesi terveisiä: lastaan ei pidä päästää maailmalle ennen kuin on opettanut hänelle käytöstavat!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on se pehmeä kohta, johon painamalla naama kivettyy. Tämä pätee ihan jokaiseen, vaikka se eri ihmisillä on eri kohdassa. Sen, joka tekee pilaa sinusta, täytyy vain löytää se ja katsoa hymysi hyytyminen.
Tuo on sitä kiusaamista. Hyvä pilapuhe on tavallaan yleisluontoista.
Vittuilu huumorimielessä on taitolaji. Pitää tuntea kohteensa ja asiat joista kuittailu satuttaisi. Kyllä minä kuittailen kavereiden kanssa, mutta tunnemme toisemme todella hyvin ja tiedämme mistä asioista voi heittää rajuakin läppää ja mistä ei. Työpaikalle tuollainen ei kuulu. Tai oli minulla yksi tuollainen työkaveri, mutta olimme tosi läheisiä ja tiesimme missä raja kulkee. Yksi väliaikainen työntekijä yritti tähän osallistua ja laukoi ihan kamalan loukkaavia juttuja, koska luuli, että ihan mitä tahansa voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä te olette ihan naurettavia tosikkoja. Puhutte, kuin pikkulapset. " Se on kiusaamista jos ei toista naurata yhyy "
Te olette pellejä.
Ap
😂💩
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen entinen työkaveri. Aukoi jatkuvasti päätään ja kaikkien muiden olisi pitänyt vain hymyssä suin kuunnella sitä veetilua. Kerran oli vähällä, etten tinttassut sitä ämmää, mutta sain hillittyä itseni.
Itse hän ei kestänyt pienintäkään vitsailua, vaan veti hernettä nenään ihan olemattomistakin asioista. Sanoi jopa itse, ettei hän kestä itseensä kohdistuvaa vitsailua, mutta aukoi silti päätään jatkuvasti muille. Raskas ihminen.
Voisin itse kirjoittaa samalla tavalla sanasta sanaan yhdestä työpaikkani ämmästä, luojan kiitos on irtisanonut itsensä ja lopettaa pian.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mikro-munainen sääliö, joka ei saa äidiltä edes sen vertaa viikkorahaa, että pääsisi Ylilaudalle.
Mut pusipusi, älä loukkaannut!
Ime sinä miesvihaajaa paskaa.
Naiset on tutkimuksienkin mukaan pahimpia työpaikkakiusaajia