Millainen juntti mies ei tarjoa ruokaa, jos deitti tulee pitkän matkan takaa?
Olin ihan fiiliksissä kivan oloisesta miehestä viestittelyn perusteella, joten menin iloisin mielin tapaamaan häntä vaikka välimatkaa oli muutaman tunnin reissu julkisilla. Perillä sain teen kuppilassa mutta oli jo niin kiljuva nälkä että piti ostaa kaupasta eväitä jotta jaksan istuskella miehen luona. Mies haukkui eväät: "Tuollaista söin joskus masennuskautena", ikäänkuin turvautuisin muovikääreleipiin ja salaattiin jos olisi muuta ruokaa. Muutenkin fiksun oloinen tyyppi oli yhtäkkiä joku ihan muu, röhnötti vain selällään sängyssään ja puhui taukoamatta itsestään.
Se ruokajuttu jäi ihmetyttämään eniten. Ollaan joo modernissa yhteiskunnassa jossa koko ajan pitää irvistellen olla täysin itsenäinen, mutta kai sitä nyt edes vieraanvaraisuutta voi harrastaa? Tämä vinkkinä teille ikisinkuille neitsytkammarinpojille.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se yks koijari huiputtaa teitä naisia kotiinsa? Anna kun arvaan, tapasitte Tinderissä ja tuo mystinen tauti on torikammo? Sillä saa sossustakin eläkettä, että leveälle leivälle ei sen akkana pääse. Huhhuh.
Kerro lisää! Missä päin Suomea että tietää varoa? Pitäis olla joku naisten salainen foorumi missä ilmiannetaan kaikki Tinderin huijarit!
Onko se ainoa lapsi ja saa vielä yli 40-vuotiaanakin äitinsä huomion aina halutessaan?
Mulla oli samankaltainen tapaus. Ihastuin ja rakastuin netissä, livenä oli tosi törppö.
Ja joo, mäkin matkustin tunteja hänen luo ja hänen kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se yks koijari huiputtaa teitä naisia kotiinsa? Anna kun arvaan, tapasitte Tinderissä ja tuo mystinen tauti on torikammo? Sillä saa sossustakin eläkettä, että leveälle leivälle ei sen akkana pääse. Huhhuh.
Kerro lisää! Missä päin Suomea että tietää varoa? Pitäis olla joku naisten salainen foorumi missä ilmiannetaan kaikki Tinderin huijarit!
No en viitsi ihan paikkakuntaa sanoa kun on vähän pienet piirit, mutta jos joku Tinder-setä puhuu agorafobiasta niin ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ. Tää ihan naisille nyt sellaisena vinkkinä, asiaan en muuten puutu.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ainoa lapsi ja saa vielä yli 40-vuotiaanakin äitinsä huomion aina halutessaan?
Mulla oli samankaltainen tapaus. Ihastuin ja rakastuin netissä, livenä oli tosi törppö.
Ja joo, mäkin matkustin tunteja hänen luo ja hänen kotiinsa.
Ei ollut ainoa lapsi, ainakin kaksoissiskon mainitsi. Olisko sitä kautta jäänyt huomiota paitsi? En tiedä, yhteydenpito on nyt poikki!
Niin ja ei ollut vielä nelkyt.
Ap
Minä tarjoan muillekin vieraille ruokaa/kahvia tms kun käyvät, miksi joku, josta olen kiinnostunut parisuhde mielessä olisi poikkeus?
Minulle nyt jäi epäselväksi, että menittekö te heti kaupunkiin saavuttua jonnekin kahvilaan ja sinäkö joit siellä vain teetä? Olisitha sä sieltä voinut ostaa vaikka salaattiannoksenkin ja syödä kunnolla.
Nuo on aina harmillisia juttuja, jos on pitkän matkan päästä matkustanut tapaamaan tuntematonta deittiä ja sitten tulee pettymys.
LouLou kirjoitti:
Minulle nyt jäi epäselväksi, että menittekö te heti kaupunkiin saavuttua jonnekin kahvilaan ja sinäkö joit siellä vain teetä? Olisitha sä sieltä voinut ostaa vaikka salaattiannoksenkin ja syödä kunnolla.
Nuo on aina harmillisia juttuja, jos on pitkän matkan päästä matkustanut tapaamaan tuntematonta deittiä ja sitten tulee pettymys.
Se oli joku Citymarketin yhteydessä oleva kuppila, olisi sieltä kakunpalan saanut mutta deitti otti itselleen kaakaon, mulle sen teen ja lähti pöytään odottelemaan että saan omat juomat kaadettua itsepalvelussa. Siinä ruvennut sen enempiä ihmettelemään kun oletin että tämä on tutustumiskupponen ja mies on ehkä asunnolleen varannut jotain. Vasta keskustellessa selvisi että ei ole niin ostin tosiaan omia eväitä.
Nyt jo naurattaa (vähän) koko episodi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lopetin lukemisen muutamaan riviin. Siis SINÄ matkustit miehen luo, monta tuntia?!
Kulkemiset pitää mennä aina reilusti. Jos toisella on auto, toisella ei, se ei saa vaikuttaa, muistakaa se.
Aikakin on rahaa.
Naisen luulisi ottavan ruokatavarat ja muut tarvikkeet mukanaan.
🤣🤣🤣🤣👍
Jos joskus naisen kans treffaisin, tarjoaisin kyllä kotonakin ruokaa.
Mut sitä päivää odotellessa, nautikaa tällaisista uuvateista.
Se oli varmaan yksi näistä tavallisista kilttimiehistä jotka tulevat hetken päästä tänne ulisemaan etteivät kelpaa naisille.
Huono deitti ei tarjoa. Ja huono deitti tarjoaa väkisin, vaikka ei haluaisi.
.