Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen juntti mies ei tarjoa ruokaa, jos deitti tulee pitkän matkan takaa?

Vierailija
12.03.2025 |

Olin ihan fiiliksissä kivan oloisesta miehestä viestittelyn perusteella, joten menin iloisin mielin tapaamaan häntä vaikka välimatkaa oli muutaman tunnin reissu julkisilla. Perillä sain teen kuppilassa mutta oli jo niin kiljuva nälkä että piti ostaa kaupasta eväitä jotta jaksan istuskella miehen luona. Mies haukkui eväät: "Tuollaista söin joskus masennuskautena", ikäänkuin turvautuisin muovikääreleipiin ja salaattiin jos olisi muuta ruokaa. Muutenkin fiksun oloinen tyyppi oli yhtäkkiä joku ihan muu, röhnötti vain selällään sängyssään ja puhui taukoamatta itsestään.

Se ruokajuttu jäi ihmetyttämään eniten. Ollaan joo modernissa yhteiskunnassa jossa koko ajan pitää irvistellen olla täysin itsenäinen, mutta kai sitä nyt edes vieraanvaraisuutta voi harrastaa? Tämä vinkkinä teille ikisinkuille neitsytkammarinpojille.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikäpolvea edustatte? Zetaa ilmeisesti. Mun käsitykseni mukaan moni alle 30 sinkku z-eppu ei omista kattiloita eikä osaa puuroa eikä perunoita keittää. [Ei yksinkertaisia perusruokiakaan tehdä]. Hakee burgerit ja kebabit drive-in ja käy mutsillaan tai mummollaan hotkimassa lautasellisen kunnon ruokaa pari kertaa kuussa. Tai sitten ei poistu kotoaan vaan wolttaa roskaruoan suoraan kotiovelle. Ei niin, etteikö osaisi, jos opettelisi - vaan siksi ettei kotiruoan teko yksinkertaisesti nuorta miestä kiinnosta. Tämä sitten näkyy painoindekseissä. 

Mielestäni hän olisi kokkaustaidottomana silti voinut woltata teille jonkin hieman paremman aterian illaksi, jos kerran petipuuhat ja pitkä lemmenyö oli molemmilla suunnitelmissa. Kuka sitä nyt sporttisuoritusta tyhjin vatsoin.. 

Vai trollasitko kenties koko setin, Ap?

Vierailija
82/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen luulisi ottavan ruokatavarat ja muut tarvikkeet mukanaan.

Tarvikkeet=dildon ettei tarvitse miestä häiritä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei voinut viedä miestä ravintolaan ja maksaa kummankin puolesta? Miksi nainen on aina miehen lompakolla ensitreffeistä alkaen?

Vierailija
84/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap voinut viedä miestä kaljalle ja maksaa molemmat. Sen jälkeen ap olisi voinut viedä miehen johonkin hyvään ravintolaan ja tarjota kummallekin?

Vierailija
85/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen muutamaan riviin. Siis SINÄ matkustit miehen luo, monta tuntia?!

Mitä ihmeellistä siinä on? Ei omaan kotiin tuoda kuin sellainen, jonka kanssa aikoo seurustella vakavissaan.

Ensin pitää testata muualla.

Vierailija
86/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika tavallista, että miehet eivät ajattele. Itse ajoin useamman tunnin omalla autolla ja varasin hotellihuoneen (itselleni) ja sovimme menevämme syömään. Jotenkin oletin, että koska olin jo käyttänyt omia rahojani hänen ehdottamaan tapaamiseen, hän maksaisi ruuan (23€) No onneksi tarjoilija kysyi, meneekö samaan laskuun niin selvisi, että ei mene. Maksoin laskuni, kiitin seurasta ja lähdin yksin hotellille nukkumaan. Toinen osapuoli lähti kaverinsa kanssa baariin ja ehkä sit kotiinsa. Seuraavana päivänä soitti ja kysyi, jos voisin mennä helpottamaan hänen krapulaansa. En voinut. 

Vierailija
87/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne junttilandian asukkaat ovat.

Vierailija
88/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon, kokemusta on.

Rakastuin mieheeni siksi, että hän on niin huomaavainen. Hän rakastaa laittaa meille ruokaa. 

Samoin täällä. Entinen poikaystäväni, nykyinen aviomieheni, oli laittanut minulle vaahtokylvyn valmiiksi, kun palasin koululta. Sillä välin hän viimeisteli lasagnen salaatteineen.

Voiko tuollaiseen mieheen olla rakastumatta? 

Mun mies oli intistä kotilomalla minun luona ja kun tulin yliopistolta kotiin, oli herkullinen jauhelihakeitto odottamassa ja kämppä vimpan päälle siisti. Kyllä, armeijaikäinen 19v nuorimies joka asui vielä äitinsä nurkissa, ja laittoi reippaasti ruokaa ja siivosi. Kantoi ostoskassit, piti ovea auki ja oli kaikin puolin kohtelias. Kyllä nuori romantiikanjanoinen tyttö siihen rakastui. Ja samalla tiellä ollaan vielä liki 20 vuoden jälkeen

Ei nyt pahalla, mutta oletko ihan varma että tykkää tytöistä? 

Vierailija
89/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tarjoaa itsetekemää räpellystä sen sijaan että mentäisiin ravinteliin syömään jotain oikeasti hyvää? Entä kuka jättää oman ruokahuollon sellaisen varaan jonka kokkaistaidoista ei ole takeita? Siis muut kuin pönttö ap, joka junttia sai mitä ansaitsi. 

Vierailija
90/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/91 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi pisti välit poikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi