Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen juntti mies ei tarjoa ruokaa, jos deitti tulee pitkän matkan takaa?

Vierailija
12.03.2025 |

Olin ihan fiiliksissä kivan oloisesta miehestä viestittelyn perusteella, joten menin iloisin mielin tapaamaan häntä vaikka välimatkaa oli muutaman tunnin reissu julkisilla. Perillä sain teen kuppilassa mutta oli jo niin kiljuva nälkä että piti ostaa kaupasta eväitä jotta jaksan istuskella miehen luona. Mies haukkui eväät: "Tuollaista söin joskus masennuskautena", ikäänkuin turvautuisin muovikääreleipiin ja salaattiin jos olisi muuta ruokaa. Muutenkin fiksun oloinen tyyppi oli yhtäkkiä joku ihan muu, röhnötti vain selällään sängyssään ja puhui taukoamatta itsestään.

Se ruokajuttu jäi ihmetyttämään eniten. Ollaan joo modernissa yhteiskunnassa jossa koko ajan pitää irvistellen olla täysin itsenäinen, mutta kai sitä nyt edes vieraanvaraisuutta voi harrastaa? Tämä vinkkinä teille ikisinkuille neitsytkammarinpojille.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli varmaan yksi näistä tavallisista kilttimiehistä jotka tulevat hetken päästä tänne ulisemaan etteivät kelpaa naisille.

:D

Vierailija
62/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on niin huonoja kokkeja, että kuka uskaltaa jättää ruokahuoltoa sen varaan? Jotain viime viikoista kaljavelliä hyissaaa... 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Vierailija
64/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus itsekin deitin kotona (ehkä kolmannet treffit) ja mies oli niin pihi ettei tarjonnut mitään, eikä hänellä ollut edes vessapaperia! Antoi mulle kaksi ravintolan servettiä kun menin vessaan. Oli vikat treffit.

Vierailija
65/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä meni yhteydenpito poikki?

Vierailija
66/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoinen ja moderni.

Vierailija
67/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako klimppisoppa ja pari päivää sitten vanhaksi mennyt punaanen maito?

Vierailija
68/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi miksi vaivauduinkaan" tuli varmaan mieleen. Ei kuitenkaan valmiiksi kännissä siellä odotellut? En ikinä, ikinä menisi tuntemattoman miehen asunnolle ensitreffeille.

Vierailija
69/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näillä nykymuikkeleilla ole mitään muuta mielessä ku syöminen. Ei oo toisaalta ihme ku kattoo tota vastaantulijaa missä vaan :)

Vierailija
70/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näillä nykymuikkeleilla ole mitään muuta mielessä ku syöminen. Ei oo toisaalta ihme ku kattoo tota vastaantulijaa missä vaan :)

Jahas unohdetaan syöminen ja mennään suoraan petiin?

Sanot vaan deitille, että mee maate siihen sängylle. Sakset auki niinkuin olis jo!

Vierailija
71/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on luuseri ja käytöstavaton mammanpoika.

Vierailija
72/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on takuuvarma inkkeli.

Vierailija
73/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon, kokemusta on.

Rakastuin mieheeni siksi, että hän on niin huomaavainen. Hän rakastaa laittaa meille ruokaa. 

Samoin täällä. Entinen poikaystäväni, nykyinen aviomieheni, oli laittanut minulle vaahtokylvyn valmiiksi, kun palasin koululta. Sillä välin hän viimeisteli lasagnen salaatteineen.

Voiko tuollaiseen mieheen olla rakastumatta? 

Mun mies oli intistä kotilomalla minun luona ja kun tulin yliopistolta kotiin, oli herkullinen jauhelihakeitto odottamassa ja kämppä vimpan päälle siisti. Kyllä, armeijaikäinen 19v nuorimies joka asui vielä äitinsä nurkissa, ja laittoi reippaasti ruokaa ja siivosi. Kantoi ostoskassit, piti ovea auki ja oli kaikin puolin kohtelias. Kyllä nuori romantiikanjanoinen tyttö siihen rakastui. Ja samalla tiellä ollaan vielä liki 20 vuoden jälkeenkin 🥰

Vierailija
74/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...joskus masennuskautena. Minä olisin juossut

Olisit juossut? Miksi? Kuka vaan voi sairastua masennukseen, sinäkin. Itse olen sairastanut ja selvinnyt.

Vierailija
75/91 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli varmaan yksi näistä tavallisista kilttimiehistä jotka tulevat hetken päästä tänne ulisemaan etteivät kelpaa naisille.

Luultavasti. Kohta se valittaa täällä kun naiset on vaan rahan ja statuksen ja ulkonäön perään kun hän ei tavallisena miehenä kelvannut.

Vierailija
76/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, juntti mies.

Vierailija
77/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas näitä..Mitä pitää tapahtua että aikuiset naiset ymmärtävät ettei niiden randomi äijien kämppiin mennä tapaamaan niitä?? 

Asiaa.

Vierailija
78/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärtäisi että minun pitäisi tehdä jotain ruokaa, saati osata sitä edes tehdä. Köksänope antoi minulle tosiatukseen kotitaloudesta kutosen, joten en ole sen jälkeen edes halunnut kokeilla.

Vierailija
79/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ilmeisesti ite juuri pihi, patologinen valehtelija ja niin mt-ongelmainen, ettwt pääse asunnosta ulos? Ap:n deittikö?

Vierailija
80/91 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt tapaus 

peeaa 

aikaansaamaton röhnöttäkä

epäkohtelias 

pihi

ei jatkoon 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi