Millainen juntti mies ei tarjoa ruokaa, jos deitti tulee pitkän matkan takaa?
Olin ihan fiiliksissä kivan oloisesta miehestä viestittelyn perusteella, joten menin iloisin mielin tapaamaan häntä vaikka välimatkaa oli muutaman tunnin reissu julkisilla. Perillä sain teen kuppilassa mutta oli jo niin kiljuva nälkä että piti ostaa kaupasta eväitä jotta jaksan istuskella miehen luona. Mies haukkui eväät: "Tuollaista söin joskus masennuskautena", ikäänkuin turvautuisin muovikääreleipiin ja salaattiin jos olisi muuta ruokaa. Muutenkin fiksun oloinen tyyppi oli yhtäkkiä joku ihan muu, röhnötti vain selällään sängyssään ja puhui taukoamatta itsestään.
Se ruokajuttu jäi ihmetyttämään eniten. Ollaan joo modernissa yhteiskunnassa jossa koko ajan pitää irvistellen olla täysin itsenäinen, mutta kai sitä nyt edes vieraanvaraisuutta voi harrastaa? Tämä vinkkinä teille ikisinkuille neitsytkammarinpojille.
Kommentit (91)
Suurin osa on niin huonoja kokkeja, että kuka uskaltaa jättää ruokahuoltoa sen varaan? Jotain viime viikoista kaljavelliä hyissaaa... 🤮
Kävin joskus itsekin deitin kotona (ehkä kolmannet treffit) ja mies oli niin pihi ettei tarjonnut mitään, eikä hänellä ollut edes vessapaperia! Antoi mulle kaksi ravintolan servettiä kun menin vessaan. Oli vikat treffit.
Miksi teillä meni yhteydenpito poikki?
Kelpaako klimppisoppa ja pari päivää sitten vanhaksi mennyt punaanen maito?
"Oi miksi vaivauduinkaan" tuli varmaan mieleen. Ei kuitenkaan valmiiksi kännissä siellä odotellut? En ikinä, ikinä menisi tuntemattoman miehen asunnolle ensitreffeille.
Eikö näillä nykymuikkeleilla ole mitään muuta mielessä ku syöminen. Ei oo toisaalta ihme ku kattoo tota vastaantulijaa missä vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö näillä nykymuikkeleilla ole mitään muuta mielessä ku syöminen. Ei oo toisaalta ihme ku kattoo tota vastaantulijaa missä vaan :)
Jahas unohdetaan syöminen ja mennään suoraan petiin?
Sanot vaan deitille, että mee maate siihen sängylle. Sakset auki niinkuin olis jo!
Sellainen on luuseri ja käytöstavaton mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon, kokemusta on.
Rakastuin mieheeni siksi, että hän on niin huomaavainen. Hän rakastaa laittaa meille ruokaa.
Samoin täällä. Entinen poikaystäväni, nykyinen aviomieheni, oli laittanut minulle vaahtokylvyn valmiiksi, kun palasin koululta. Sillä välin hän viimeisteli lasagnen salaatteineen.
Voiko tuollaiseen mieheen olla rakastumatta?
Mun mies oli intistä kotilomalla minun luona ja kun tulin yliopistolta kotiin, oli herkullinen jauhelihakeitto odottamassa ja kämppä vimpan päälle siisti. Kyllä, armeijaikäinen 19v nuorimies joka asui vielä äitinsä nurkissa, ja laittoi reippaasti ruokaa ja siivosi. Kantoi ostoskassit, piti ovea auki ja oli kaikin puolin kohtelias. Kyllä nuori romantiikanjanoinen tyttö siihen rakastui. Ja samalla tiellä ollaan vielä liki 20 vuoden jälkeenkin 🥰
Vierailija kirjoitti:
...joskus masennuskautena. Minä olisin juossut
Olisit juossut? Miksi? Kuka vaan voi sairastua masennukseen, sinäkin. Itse olen sairastanut ja selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Se oli varmaan yksi näistä tavallisista kilttimiehistä jotka tulevat hetken päästä tänne ulisemaan etteivät kelpaa naisille.
Luultavasti. Kohta se valittaa täällä kun naiset on vaan rahan ja statuksen ja ulkonäön perään kun hän ei tavallisena miehenä kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas näitä..Mitä pitää tapahtua että aikuiset naiset ymmärtävät ettei niiden randomi äijien kämppiin mennä tapaamaan niitä??
Asiaa.
En edes ymmärtäisi että minun pitäisi tehdä jotain ruokaa, saati osata sitä edes tehdä. Köksänope antoi minulle tosiatukseen kotitaloudesta kutosen, joten en ole sen jälkeen edes halunnut kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Oot ilmeisesti ite juuri pihi, patologinen valehtelija ja niin mt-ongelmainen, ettwt pääse asunnosta ulos? Ap:n deittikö?
Mt tapaus
peeaa
aikaansaamaton röhnöttäkä
epäkohtelias
pihi
ei jatkoon
:D