Tätäkö seksi on?
Olen vähän myöhäisherännäinen keski-ikäinen nainen ja harrastin äskettäin seksiä ensimmäistä kertaa ja kumppaniksi valikoitui erittäin kokenut noin kolmekymppinen mies, joka oli oikein mukava ja todella hyvännäköinen. Sain häneltä suuseksiä, joka itsessään tuntui hyvälle, mutta en kyllä ollut lähelläkään orgasmia. Mies tuli lähetyssaarnaajassa reilussa minuutissa, itse en edes rehellisesti tuntenut hänen penistään sisälläni, vaikka se ei todellakaan ollut mikään pieni. Miehen mukaan tunnuin todella tiukalta ja sen takia hän tuli niin äkkiä. Yritettiin uudestaan takaapäin ja se sentään tuntui hyvältä myös minusta, mutta ihan ei pari minuuttia riittänyt siitä nauttimiseen.
Onko normaalia, että aktiivisen seksielämän omaava tuon ikäinen mies, joka omien sanojensa mukaan runkkaa päivittäin, tulee noin nopeasti? Olin vähän hämmentynyt tästä ja vaikka kokemus oli sinällään positiivinen niin olin kyllä aika pettynyt siihen, että en itse saanut nautintoa. Eihän irtoseksissä ole mitään järkeä, jos siitä ei saa mitään irti? Tykkäsin kyllä miehen orgasmeista, ne vikat pari voimakasta työntöä ja hänen ääntelynsä orgasmin saadessaan olivat tosi kiihottavia :)
Kommentit (31)
No irtoseksissä, kuten nimitit, on yleensä nautinto vain miehellä.
Seksissä pitää olla tunne ja toisen miellyttämisen halu mukana. Mitä sinä teit asian eteen?
Minäkin olen tuossa asiassa myöhäisherännäinen, mut vielä ei ole oikea hetki että yhden yön tyypin kanssa alkaisin säätämään. Mieluummin joku kevyehkö tapailu- tai ihan seurustelukumppani tohon juttuun. :)
t. Nainen olen
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tuossa asiassa myöhäisherännäinen, mut vielä ei ole oikea hetki että yhden yön tyypin kanssa alkaisin säätämään. Mieluummin joku kevyehkö tapailu- tai ihan seurustelukumppani tohon juttuun. :)
t. Nainen olen
Ei muuta kuin härkää sarvesta. Jos tapailukumppani riittää, niin varmasti Tinder on sulhoehdokkaita pullollaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen olen
Ei muuta kuin härkää sarvesta. Jos tapailukumppani riittää, niin varmasti Tinder on sulhoehdokkaita pullollaan. 🙂
Noo, en nyt tiedä. Joku voi lähteä heti lätkimään tai pitävät liian outona jos ei ole aikaisempia seksikokemuksia. Tai sitten ovat itse friikkejä jos innostuvat nimenomaan siitä liikaa ettei ole niitä kokemuksia.
Sorry nyt vaan, mutta tuo kuulostaa enemmän miehen kokemukselta kuin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen olen
Noo, en nyt tiedä. Joku voi lähteä heti lätkimään tai pitävät liian outona jos ei ole aikaisempia seksikokemuksia. Tai sitten ovat itse friikkejä jos innostuvat nimenomaan siitä liikaa ettei ole niitä kokemuksia.
Hmm... mitenköhän tämän muotoilisi. Kyllä kuka tahansa viriili mies innostuu sellaisesta ajatuksesta, että saisi olla jonkun naisen ensimmäinen seksikumppani.
Tämä ei ole sitten mikään nunna-fantasia. Mielestäni naiset saavat harrastaa seksiä ihan yhtä hyvällä innolla kuin miehetkin, eikä minusta kokenut nainenkaan ole millään tavalla epähaluttava.
Tarkoitan vain sitä, että jos pääsisi oikeasti ajan kanssa rauhallisesti jonkun naisen tutustuttamaan hyväilyyn ja seksiin, niin olisihan se nyt älyttömän mielenkiintoista ja antoisaa. Ei se ole hälytysmerkki mistään friikistä... en ainakaan usko.
Vierailija kirjoitti:
Komenna se mies uudelleen pukille, se seuraava akti kestää jo kauemmin. Muutaman tunnin kuluttua, viiden panon jälkeen, jos saat miehen kalun vielä seisomaan, niin saat niin pitkän jyystön kun vain haluat. Miestä pitää osata käyttää oikein!
Joo. Seksissä ja parisuhtessa tärkeintä on komentaminen tai lyöminen, jos sanat eivät riitä. Siitä lähdetään.
En nyt itse ole ihan samassa tilanteessa mutta;
Itse satuin löytämään tinderistä loistavan "opettajan" seksin saloihin seksisuhteen muodossa!
Alla 5 vuoden tauko seksistä miehen kanssa. Sitä ennen toki harrastettu seksiä yhden ja saman miehen kanssa joka oli todella estoinen. (= "saunan jälkeen pimeässä peiton alla hiljaa 5 min. Ei mitään uutta, mahdollisimman vähän eritteitä.")
Tämän tinder-miehen kanssa sain ensimmäiset kokemukset suuseksistä (puolin ja toisin), peppuleikeistä ja eri asennoista. Ei haittaa minun märkyys -> tuntuu vain kiihottavan enemmän. Ei haittaa äänet tai eritteet. Saan myös helposti orgasmeja näköjään.
Kerroin hänelle jo viesteissä kun hän seksisuhdetta ehdotti, että minulla on taustalla hyvin vähän kokemusta ja pidempi tauko seksistä. Eli tiesi silloin kun ensimmäinen yhteinen kerta oli, että olin aika kokematon ja ai että millaisia kokemuksia ja orgasmeja olen saanut :D
Eli tinderiä kyllä kannattaa kokeilla.
nopeasti laukeavana tiedän että naiselle jää homma kesken, sen takia jatkan kädellä naiselle orgasmin